Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
detonační čidlo Y25DT |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Karel |
| ||
Host | Ahoj,dneska jsem byl na emisích a technik vyčetl z paměti závad P0331 - detonační čidlo 2 - žádný signál a chybu P3F00 - DTC nepřipojeno, ale motor šlape normálně i za plynem jde, i zimě bez problémový start, ale žadnou chybu mi kontrolka motoru nehlásí, ani neblikne (jinak žárovička funguje) ,četl při vypnutým motoru a zapnutým zapalování.Ale to hlavní, nevíte někdo kde to čidlo je,vím že někde na bloku,ale hledat ho.... teda jestli jich není více, motor y2.5dt rok 2003, jinak gooogluju jak o život a žádný valný infomace nenacházím, díky za jakoukoliv radu a ještě dotaz jaký máte zkušenosti s těma levnejma diag. kabela z aukra odb2 ,mam v planu ho koupit | ||
| |||
Karel |
| ||
Host | jo a zapomněl jsem ještě říct, ,že to psala nějaka nová diagnostika, nešlo to smazat, tak použil svou "starší" a na ní nebyla žádna chyba,tak zpět novou a chyby byli a dělal fóry že mě nepustí ,ale dal zelenou | ||
| |||
KopA |
| ||
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e! Uživatel #825 Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15Příspěvků: 824 | Slyším prvně že by se dělala u emisí diagnostika - to ta naše vláda ty STK pěkně zpřísnila Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Já na to taky zírám jako blázen, to už mi připadá skutečně ujetý... __; Nicméně si troufám tvrdit, že to byl jen nějakej jeden pošahanej technik na emisích, bo jinak mají jen strčit sondu do výfuku, změřit a adios! a ne lézt do paměti ŘJ !frr Ale možná bych to mohl zkusit zjistit, jak se věci mají. [ Upraveno Tuesday 14 February 2012 - 21:34:37 ] W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | No abych rekl pravdu, kdysi mi taky feldu projeli diagnostikou, ale co uz me na novy STK znaji, tak se resi jen abych notasem doladil LPG aby se na par sec. veslo a vyjel protokol Ale je fakt, ze pro kontrolu jestli neni vyrazen EGR, DPF atp. to dava smysl. A po novele budou merit i koule !!(a) [ Upraveno Tuesday 14 February 2012 - 22:14:37 ] Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Karel |
| ||
Host | další zjištění od kamoše co má EPC softík ,naftová omega nemá detonační čidlo, jen benzínáky, takže už nic neřeším ,bylo mi divný že auto nehlásí chybu, holt dejte dítěti hračku...... jinak na technický jsem neprošel,kvuli malinkatý vuli v čepu řízení, ale když jsem viděl s čím prošla přítelkyně s pažoutem 405 kde má tlumiče jen do počtu a na zadní napravě vůli v centimetrech....tak už nechapu,asi mám blbej ksicht | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | To JardaB - podle mojí vesnický logiky a trochy právnickýho vzdělání by na emisích prostě měli změřit emise a budou-li špatný a půjde-li to a budou-li ochotní, na místě poštelovat (stejně tak maximálně karburátor.) A budou-li čmoudíky vyhovující, je podle mýho malýho mozku úplně fuk, jestli je celej spalovací proces seřízenej vázacím drátem. Jinak o lidech na STK si nedělám žádný velký iluze, je to jako všude - když narazíš na namachrovanýho hlupáka, jsi v koncích, zatímco s normálním rozumným člověkem, kterej si nepotřebuje na nic hrát, se dycky dá domluvit. Holt, známe to - dej blbcovi funkci a pravomoc a... __; W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||