Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
problém s otáčtami |
Přejít na stranu [1] 2 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
stanley |
| ||
Host | :::::zdravím lidi mám omegu 2.0 l rok 98 16 ventil a při 4000 otáčkách mi chcípá motor a ukazuje se mi oranžová kontrolka --škube to a nejede můžete mi prosím poradit děkuji Stanley | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | jistě,máš to v nouzovém režimu,takže tě to přes 4000ot nepustí.najdi si první autosevis a nech si vyjet seznam závad.pokud nebudou vědět,napiš nám sem pak kody.chyb co to píše.... Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Host |
| ||
Host | qpc napsal ... jistě,máš to v nouzovém režimu,takže tě to přes 4000ot nepustí.najdi si první autosevis a nech si vyjet seznam závad.pokud nebudou vědět,napiš nám sem pak kody.chyb co to píše.... ::::::::::děkuji za info a snad na to v tom servise příjdou Stanley | ||
| |||
RBr |
| ||
Host | Vážení kolegové, podobný problém: O-B, X20XEV, po výměně spojky problém s chodem motoru. Při sešlápnutí plynu vždy nejdříve jeden, někdy dva "propady" výkonu, potom normální chování. To v praxi znamená, že po rozjezdu na 1. rychl.stupeň ještě OK, po zařazení 2 a sešlápnutí plynu jedno škubnutí, po zařazení 3 a sešlápnutí plynu další škubnutí atd. Pokud sešlápnu plyn velmi zvolna, ke škubnutí nedojde. Čím prudší sešlápnutí, o to větší propad. Volnoběh bez problémů. Kontrolka elektroniky - bez chyb. Lambda? Čidlo rychlosti? | ||
| |||
RBr |
| ||
Host | Nikdo žádný tip? | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Možností je hodně, první bych důkladně vyčistil škrtící klapku, jestli dojde ke zlepšení. Potom už nezbývá než zkoušet měnit různé díly, např odcházející zapalovací modul by se mohl takto projevovat - s tím mám zkušenost zatím jen u V6, ale jsou podobné. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
RBr |
| ||
Host | Škrtící klapka vyčištěná, žádná změna. Moc nechci měnit jedno čidlo po druhém, jestli náhodou kápnu na to správné. Modul zapalování mám původní. Mohou to být svíčky nebo kabely? Kabely jsem měnil před 3 roky, svíčky taky 3 roky. Problém nastal po výměně spojky a po rozvodech. Že by někde soudruzi z NDR udělali chybu? | ||
| |||
Host |
| ||
Host | qpc napsal ... jistě,máš to v nouzovém režimu,takže tě to přes 4000ot nepustí.najdi si první autosevis a nech si vyjet seznam závad.pokud nebudou vědět,napiš nám sem pak kody.chyb co to píše.... Ahoj,chci se zeptat,možná budeš vědět,mám opel omegu 2.2. 16V r.v.2003 a teď ŘEŠÍM TAKOVÝ PROBLÉM,PŘI AKCELERACI A SEŠLÁPNUTÍ PEDÁLU K PODLAZE MI MOTOR TOČÍ DO 4000 OTÁČEK NA 2 RYCHLOSTNÍ STUPEŇ,NAJEDNOU AUTO PŘESTANE TÁHNOUT A ZASE SE ASI PO 2 VTEŘINÁCH DÁ DO KUPY A ZASE TAHNE,ALE TAK TO DĚLÁ POŘÁD ZA SEBOU DO KOLA,JAKO BY BYLO NĚCO UCPANÝ ATD...,UŽ SI S TÍM NEVÍM RADY ,PTÁM SE VŠUDE,MÁM LPG A I NA TEN PLYN TO DĚLÁ STEJNĚ,MYSLEL JSEM PŮVODNĚ,ŽE BY TO MOHL BÝT PALIVOVÝ FILTR,ALE TEN MÁM VYMĚNĚNÝ MINULÝ ROK,SVÍČKY NOVÉ,FILTRY ,OLEJ ATD...PROSÍM O RADU,DÍKY A MĚJ SE!! | ||
| |||
Host |
| ||
Host | Host napsal ... qpc napsal ... jistě,máš to v nouzovém režimu,takže tě to přes 4000ot nepustí.najdi si první autosevis a nech si vyjet seznam závad.pokud nebudou vědět,napiš nám sem pak kody.chyb co to píše.... Ahoj,chci se zeptat,možná budeš vědět,mám opel omegu 2.2. 16V r.v.2003 a teď ŘEŠÍM TAKOVÝ PROBLÉM,PŘI AKCELERACI A SEŠLÁPNUTÍ PEDÁLU K PODLAZE MI MOTOR TOČÍ DO 4000 OTÁČEK NA 2 RYCHLOSTNÍ STUPEŇ,NAJEDNOU AUTO PŘESTANE TÁHNOUT A ZASE SE ASI PO 2 VTEŘINÁCH DÁ DO KUPY A ZASE TAHNE,ALE TAK TO DĚLÁ POŘÁD ZA SEBOU DO KOLA,JAKO BY BYLO NĚCO UCPANÝ ATD...,UŽ SI S TÍM NEVÍM RADY ,PTÁM SE VŠUDE,MÁM LPG A I NA TEN PLYN TO DĚLÁ STEJNĚ,MYSLEL JSEM PŮVODNĚ,ŽE BY TO MOHL BÝT PALIVOVÝ FILTR,ALE TEN MÁM VYMĚNĚNÝ MINULÝ ROK,SVÍČKY NOVÉ,FILTRY ,OLEJ ATD...PROSÍM O RADU,DÍKY A MĚJ SE!! Diagnostiku mám v pořádku,bez závady!! | ||
| |||
RBr |
| ||
Host | Omega-B, X20XEV : mám asi týden (co začaly větší mrazy) problém se startováním, který tu nikdo nepopisuje. Po ránu motor nastartuje, ale vzápětí zhasne. Takto to bylo 1. den 3x za sebou. Počtvrté jsem hned po startu lehce přidržel plyn, pomohl to. Jakmile jsem plyn pustil, šla otáčky pod 500. Musel jsem to plynem držet asi minutu, možná dvě, pak se to postupně probralo do normálního volnoběhu. Tento stav je nyní každé ráno. Odpoledne se to nestává (že je nepatrně tepleji?), při opakovaném startu s teplým motorem taky OK. Určitě řada z vás křičí volnoběžný ventil. Ten je vyčištěn v sobotu, žádné zlepšení. Myslím, že to nebude ta příčina, protože po zahřátí funguje normálně, hodnoceno dle různých otáček při stání a při jízdě na neutral atd. Připadá mi to, jakoby teplot. čidlo nebo ŘJ neuměli jít pod nějakou hranici mrazu a přizpůsobit tomu směs. Nenapadá vás, co zkusit? Je fakt, že podobné problémy jsem měl vždy, ale ne tolik jako nyní při mrazu. Projevovalo se to nízkým volnoběhem krátce po startu motoru, ale to bylo tak 600 ot a po chvíli OK. | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 | |