Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega podvozek |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
rozjíždění v lehkém rejdu drnčení od zadní osy |
Přejít na stranu 1 2 3 ... 6 [7] 8 ... 10 11 12 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Jerry |
| ||
Jerry Uživatel #596 Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15Příspěvků: 783 | Děkuji už je doma pozítří se montuje. Doufám že bude pasovat, protože jsem se dozvěděl, že byly dva rozměry poloos Taky brzo když jsem ho už koupil Jerry Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128 | ||
| |||
Jerry |
| ||
Jerry Uživatel #596 Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15Příspěvků: 783 | Tak už asi trošičku vim v čem je rozdíl. Na obrázku si všiměte, že diferenciál klasický: - má dvě planetový kola a dva satelity -- potom to ostatní kolem diferenciál s omezeným prokluzem: - má dvě planetový kola - čtyři satelity - a postranách něco jako - hydrospojku Na jakým principu to vlastně pracuje mi ještě nikdo neřekl. Mám jenom doměnku, že se asi posouvá č.12 vůdči třecí spojce 10, 11 a tím se brzdí jedna poloosa a druhá dostává výkon. Mrkněte na obrázky a dejte vědět co si o tom myslíte. Jinak diferák s omezeným prokluzem se jednoduše pozná pokud je venku tím, že v otvoru pro poloosu jsou vidět dvě zkřížené hřídele satelitů č. 5. (viz. obrázky) Jerry [ Upraveno Friday 19 February 2010 - 01:25:16 ] Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128 | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | To bude tak nejak, pri zaberu se kola odtlacujou od sebe (proto jsou asi 4 satelity, aby sila byla rovnomerna) jsou tam na krajich treci podlozky a ty pak castecne spojujou obe poloosy. Protoze si myslim, ze ve svych MV6 AT to mam taky a IMHO by stacilo vymenit ty treci lamely, tak by me zajimalo, jestli se tyhle streva daji sehnat. Ale typicka polozka za par Kc, ktera bude u Opla stat vic nez cele auto Mimochodem, zvenci nejaky rozdil neni - ze bych to identifikoval??? Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Cena tech "podlozek" 7,8,9 - 922 10 - 708 11 - 1370 13 - 528 14 - 250 nebo 350 (jsou 2 provedeni) Takze pokud by to bylo zrovna tim tak mi to pripadne lepsi nez kupovat za 6000 diferak ze srotu. | ||
| |||
mates |
| ||
mates Uživatel #39 Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30Příspěvků: 1953 | No každopádně bych difec z Jerryho omegy nechal repásnout a vrátil ho tam zpět a ten koupenej poslal dál, byť s prodělkem. Jinak jsem klikl na obrázek difecu...woe tam je součástek, že se mi z toho zamotala hlava a dostal jsem žízeň __; Lexus RX 350 Honda Crosstourer | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Hmmm, to jsou ceny brutalni ale jeste docela snesitelny. Asi se do difu taky podivam, jeste mi to funguje ale treba by mohlo lip. Ten samosvor je v zime fakt good, predjizdel jsem v horach skoro vsechny hrabajici predokolky Jaky olej tam patri, pokud je to samosvor? Neco special? Ptal jsem se v mistnim Oplu a mladej z toho byl nejak vedle... [ Upraveno Friday 19 February 2010 - 09:01:47 ] Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Olej je stejnej jako do normalniho ale pridava se tam 0,25l nejakyho pripravku .... Pultr toho stoji 130 kacek. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | To jsem cekal, takze u Oplu mam chtit olej do difu a nejaky pripravek? To jsem tusil, zle typkovi jsem nejak nedokazal vysvetlit, o co jde, nema nekdo cislo pod kterym to najdou? Zkusil bych pro zacatek vymenit olej. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Hlavne ze tu kazdej vi kde stahnout a jak Tiss a EPC nainstalovat ... ale podivat se tam to uz da praci ... no holt to stejny jako v poradne Diferenciálový olej Kvalita: Vozidla bez samosvorného diferenciálu: Nová náplň a doplňování speciálním olejem, 19 42 387 (09 121 965). Pro doplnění lze použít také olej SAE 90-Hypoid. Vozidla se samosvorným diferenciálem: (označení je uvedeno na zátce plnicího šroubu oleje a také na označení diferenciálu zadní nápravy). Nová náplň speciálního oleje, 19 42 387 (09 121 695), ve spojení s olejovou přísadou 19 70 452 (90 004 033). Doplňování speciálním olejem, 19 42 387 (09 121 965). Pozor U vozidel se samosvorným diferenciálem přidat kromě toho ještě 0,25 litru olejové přísady, 19 70 452 (90 004 033). Obsah této nádoby se musí naplnit jako první – zajišťuje dosažení správné hodnoty tření ve svazku lamel samosvorného diferenciálu. Množství náplně: Vozidla bez samosvorného diferenciálu 1,0 litr speciálního oleje Vozidla se samosvorným diferenciálem 0,75 l speciálního oleje, 0,25 l olejové přísady | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Super, diky, tisknu Doted jsem nevedel, ze a co nejake EPC a Tiss je, asi vyzkousim... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 ... 6 [7] 8 ... 10 11 12 | |