Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
egr ventil zaslepka 2,5td |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
PEPIN |
| ||
Host | na moji omeze prolina olej pres egr ventil v bazaru nekdo nabizi zaslepku pojede to i jstou zaslepkou???a co spotrba a tak??? | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | U naftovych motoru teto konstrukce nelze EGR zaslepit. | ||
| |||
Tomis |
| ||
Uživatel #786 Registrován: Saturday 01 July 2006 - 19:57:40Příspěvků: 263 | to je zajimavy, ze to nejde zaslepit a ja s tim uz jezdim asi 3 roky se zaslepenym Uz mi 2x rupla ta trubka od vyfuku, tak je to zaslepeny a jezdi to uplne v pohode _________________________________________________________________ Opel Omega B Caravan X25DTI - provozovany prevazne na olej Opel Omega C Caravan 3.0 DTI - BMW M57D30 - r.v. 2003 jo a taky mi zbyl jeste nejaky ten automat na svetla tak kdyby nekdo mel nahodou potrebu, tak dejte vedet. | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Zaslepit nejde 2,0 Di a DTi a 2,2 DTi, protože mají jako zpětnou vazbu kontrolu tlaku/podtlaku v hlavě sání - nad vířiči. Jinak zaslepit jde vše! !!(a) Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Omlouvam se tedy za dezinformaci kterou jsem cerpal z tohohle webu kde bylo nejednou zopakovano ze u naftovych motoru EGR zaslepit nelze !!!! Ale docela me zarazi, ze dva prispevky za sebou jdouci napisou ze to jde, ale jak (na coz se tazatel pta) uz nikdo z nich nenapise .... | ||
| |||
dedaomega |
| ||
Host | To,že prolíná olej na EGRu asi nevyřeší záslepka od výfuku.Buď je gumová hadice do EGRu ztvrdlá a nejde sponka dotáhnout,tudíž vymněnit.Pak také může kapat dole v EGRu dírkou,která je už od výrobce,ale to by mělo být 0000 nic,pokud však turbo nechrlí olej do sání.Jinak jsem zaslepil u výfuku dvoukorunou/vyhladit/.Mírně to navýší výkon,ale pozor,NEPROJDE to emisemi na STK.Zvýší to obsah oxidů dusíku.Toť moje zkušenost | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Odkdy se na emisich meri NOx??? U dehtu se IMHO meri jen kourivost v prechodovych stavech a na tu EGR tezko bude mit vliv. To samy katalyzator, u dehtu by melo byt jedno jestli je nebo ne. (z hlediska ME) Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Tomis |
| ||
Uživatel #786 Registrován: Saturday 01 July 2006 - 19:57:40Příspěvků: 263 | Moje zkusenost s emisema, je takova, ze to v pohode proslo takze hledej pricino zdroje vysokeho obsahu oxidu dusiku jinde ja to mam zaslepene take kulatym celkem silnym plechem, jednou jsem tam dal slaby a pekne se ucvaknul takze ta 2koruna je dobry napad bohate postaci... jinak protykani oleje pres EGR to neresi, to mas recht, bohuzel to protyka tou dirkou v EGR, tak se chystam, ze vyhodim cely EGR a udelam tam nejaky plech na 4 srouby s navarenou trubkou na tu hadici sani, ale to az bude trochu casu .. jinak to tam dela peknej bordel vse je od oleje [ Upraveno Wednesday 16 July 2008 - 21:29:49 ] _________________________________________________________________ Opel Omega B Caravan X25DTI - provozovany prevazne na olej Opel Omega C Caravan 3.0 DTI - BMW M57D30 - r.v. 2003 jo a taky mi zbyl jeste nejaky ten automat na svetla tak kdyby nekdo mel nahodou potrebu, tak dejte vedet. | ||
| |||
Tomis |
| ||
Uživatel #786 Registrován: Saturday 01 July 2006 - 19:57:40Příspěvků: 263 | Jardo koukam, ze jsi mne o par minutek predbehl nez jsem to dopsal to je tak kdyz u toho clovek veceri _________________________________________________________________ Opel Omega B Caravan X25DTI - provozovany prevazne na olej Opel Omega C Caravan 3.0 DTI - BMW M57D30 - r.v. 2003 jo a taky mi zbyl jeste nejaky ten automat na svetla tak kdyby nekdo mel nahodou potrebu, tak dejte vedet. | ||
| |||
Vraňoch |
| ||
Host | ja jsem si s timhle ku??itkem taky uzil svoje. Me zkusenosti jsou, ze zaslepit to rozhodne jde, ale ECU je z toho trosku zblbla. Projevuje se to tak, ze po ustaleny jizde na malo plynu to pak (nepravidelne, ale casto) najednou vubec nechce zrychlit - po seslapnuti plynu to jen pomalu pomalicku zrychluje. Pak pomuze na chvili vyslapnout spojku, pockat, pustit, a pak to zase zrychluje normalne. Je to ale pakarna. | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |