Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
OB MV6 - motor od oleja |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Kura |
| ||
Host | Cau vsetci. Chcel by som sa poradit ohladom, pretoze asi pred tyzdnom som zdvihol auto a cely spodok auta bol od oleja. Povedal som si, ze to bude asi olej s komprsoru klimy, kedze mi prestala fungovat prednedavnom. Cely motor som vycistil a dnes pozeram a znovu cely motor od oleja. Olej je vsade, pri alternatore, pri olejovom filtri a aj na prevodovke. Vyzera to ako keby unikal niekde zhora a stekal po celom motore. Neviete poradit, odkial? Moze to unikat s chladica oleja? Mate nejake ine skusenosti? Vopred dik. | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Nejčastěji teče olej z těsnění pod ventilovým víkem, někdy na jedné hlavě, někdy na obou, pak to stéká na svody a vypaluje se to, něco steče i níž a je od oleje půlka motoru. Zkus jestli je hned pod vikama mokra hlava od oleje. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Ty vika jsou typicky, vetsinou nepomuze vymena tesneni - vika jsou zdeformovana, hlavne je rozjeta ta drazka na tesneni, to tam lehne a nefunguje. Ja to zalepim silikonem na motory - pokud je tesneni v solidnim stavu, da se jen vycistit a odmastit, vika a hlavne drazka taky, tu naplnim tak ze 2/3 silikonem a do nej lehce zatlacim tesneni - aby tak 1-2mm couhalo. Necham chvili zavadnout, umistim a lehce dotahnu - aby zbyla mezera kolem 0.5mm mezi vikem a hlavou. Asi po pul hodine normalne utahnu a je to svaty. Samozrejme to muze tect i jinde, zkus to jeste ocistit a hledat. Jo a musi dolu rozvod sani a asi i potrubi se vstrikovaci. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Tomin |
| ||
Host | Presne stejne - silikon, zadna nova vika. Ale tesneni jsem koupil nove. A zatim to drzi jako krava. Nedavno jsem delal levou stranu (kdyz koukas na motor, tu u EGR) a ty vstriky musely jit dolu. Na pravou stranu jsem pak uz nemel chut. Ta zatim drzi. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Prava rada je jeste horsi, vadi tam svazek kabelu nad tim a je jeste trosku posunuta dozadu, prc.cka jak svina... Novy tesneni origo je pekelne drahy, neorigo o neco min ale stejne, pokud je to stary pruzny a cely, je problem ve viku a novy tesneni stejne nic nezlepsi. Ja ho kupoval, protoze to stary bylo tvrdy jak sutr a vubec jsem ho nedostal ven vcelku, to by me zajimalo, jak se mu to stalo. U te starsi Omegy slo normalne vyndat, vycistit a vypadalo jako novy. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Tomin |
| ||
Host | Tak to ja mel tesneni vzdy (na starsi jsem delal obe strany) na pohmat docela v poho. Ale kdyz uz to sundavam, davam nove. Koupis ho od kvalitniho vyrobce za normalni cenu, jen to nesmis shanet v Opelu. Ale uz nevim kolik to bylo (ale nemohl to byt 1000,- - to bych si pamatoval). A rovnou si kup taky ty tesnici krouzky pod srouby ! Ty jsem mel ztvrdle uplne na sutr. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Neorigo jsem kupoval kolem 150/ks (jsou 4!), origo jde tusim pres petikilo ... Tesneni pod srouby staci nahradit std. O krouzky, cenu originalu jsem radsi nezkoumal. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Sup |
| ||
Uživatel #1465 Registrován: Friday 04 April 2008 - 01:01:29Příspěvků: 233 | Hezkou "práci" ovšem dokáže udělat i čidlo tlaku oleje, zvlášť, když ze spodu motoru není namontován ochraný dekl. Když čidlo teče, dostane se olej i na místa, o kterých jsem si myslel, že na autě vůbec nejsou . Vadné čidlo se projevilo, mimo zahnojení 1/2 motoru, výrazným úbytkem oleje. Čidlo se da pořídit tuším do cca 300,- Kč, když je k dispozici vercajk, je to práce tak na 15 minut (včetně cigára). Sup je trpělivý pták. Plejtvák (Omega B car X25XE) Stříbrná Sršeň (FIAT Ducato 3.0 D Multijet Modular) | ||
| |||