• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
OB MV6 - motor od oleja
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Kura
Saturday 20 September 2008 - 22:19:59 Citovat
Host
Cau vsetci. Chcel by som sa poradit ohladom, pretoze asi pred tyzdnom som zdvihol auto a cely spodok auta bol od oleja. Povedal som si, ze to bude asi olej s komprsoru klimy, kedze mi prestala fungovat prednedavnom. Cely motor som vycistil a dnes pozeram a znovu cely motor od oleja. Olej je vsade, pri alternatore, pri olejovom filtri a aj na prevodovke. Vyzera to ako keby unikal niekde zhora a stekal po celom motore. Neviete poradit, odkial? Moze to unikat s chladica oleja? Mate nejake ine skusenosti?
Vopred dik.
Legend
Saturday 20 September 2008 - 22:32:45 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Nejčastěji teče olej z těsnění pod ventilovým víkem, někdy na jedné hlavě, někdy na obou, pak to stéká na svody a vypaluje se to, něco steče i níž a je od oleje půlka motoru. Zkus jestli je hned pod vikama mokra hlava od oleje.

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
JardaB
Sunday 21 September 2008 - 00:49:52 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Ty vika jsou typicky, vetsinou nepomuze vymena tesneni - vika jsou zdeformovana, hlavne je rozjeta ta drazka na tesneni, to tam lehne a nefunguje. Ja to zalepim silikonem na motory - pokud je tesneni v solidnim stavu, da se jen vycistit a odmastit, vika a hlavne drazka taky, tu naplnim tak ze 2/3 silikonem a do nej lehce zatlacim tesneni - aby tak 1-2mm couhalo. Necham chvili zavadnout, umistim a lehce dotahnu - aby zbyla mezera kolem 0.5mm mezi vikem a hlavou. Asi po pul hodine normalne utahnu a je to svaty.
Samozrejme to muze tect i jinde, zkus to jeste ocistit a hledat. Jo a musi dolu rozvod sani a asi i potrubi se vstrikovaci.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Tomin
Monday 22 September 2008 - 16:59:21 Citovat
Host
Presne stejne - silikon, zadna nova vika. Ale tesneni jsem koupil nove. A zatim to drzi jako krava.
Nedavno jsem delal levou stranu (kdyz koukas na motor, tu u EGR) a ty vstriky musely jit dolu. Na pravou stranu jsem pak uz nemel chut. Ta zatim drzi.
JardaB
Monday 22 September 2008 - 17:05:36 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Prava rada je jeste horsi, vadi tam svazek kabelu nad tim a je jeste trosku posunuta dozadu, prc.cka jak svina... Novy tesneni origo je pekelne drahy, neorigo o neco min ale stejne, pokud je to stary pruzny a cely, je problem ve viku a novy tesneni stejne nic nezlepsi. Ja ho kupoval, protoze to stary bylo tvrdy jak sutr a vubec jsem ho nedostal ven vcelku, to by me zajimalo, jak se mu to stalo. U te starsi Omegy slo normalne vyndat, vycistit a vypadalo jako novy.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Tomin
Monday 22 September 2008 - 17:20:04 Citovat
Host
Tak to ja mel tesneni vzdy (na starsi jsem delal obe strany) na pohmat docela v poho.
Ale kdyz uz to sundavam, davam nove.
Koupis ho od kvalitniho vyrobce za normalni cenu, jen to nesmis shanet v Opelu. Ale uz nevim kolik to bylo (ale nemohl to byt 1000,- - to bych si pamatoval).
A rovnou si kup taky ty tesnici krouzky pod srouby ! Ty jsem mel ztvrdle uplne na sutr.
JardaB
Monday 22 September 2008 - 18:39:08 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Neorigo jsem kupoval kolem 150/ks (jsou 4!), origo jde tusim pres petikilo ...
Tesneni pod srouby staci nahradit std. O krouzky, cenu originalu jsem radsi nezkoumal.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Sup
Wednesday 24 September 2008 - 10:02:35 Citovat
Uživatel #1465
Registrován: Friday 04 April 2008 - 01:01:29
Příspěvků: 233
Hezkou "práci" ovšem dokáže udělat i čidlo tlaku oleje, zvlášť, když ze spodu motoru není namontován ochraný dekl. Když čidlo teče, dostane se olej i na místa, o kterých jsem si myslel, že na autě vůbec nejsou . Vadné čidlo se projevilo, mimo zahnojení 1/2 motoru, výrazným úbytkem oleje. Čidlo se da pořídit tuším do cca 300,- Kč, když je k dispozici vercajk, je to práce tak na 15 minut (včetně cigára).

Sup je trpělivý pták.
Plejtvák (Omega B car X25XE)
Stříbrná Sršeň (FIAT Ducato 3.0 D Multijet Modular)
JAK JSEM NA TOM JÁ

A JAK JSME NA TOM SPOLEČNĚ

Rychlá odpověď:

 

 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1651 sec,0.1265 z toho dotazů.