• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Zafira :: ZAFIRA :: Zafira motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
CUKÁNÍ MOTORU 1,8 16V
Přejít na stranu  1 [2] 3 4
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Martas
Friday 16 May 2008 - 17:05:48 Citovat
Host
Zadej si do vyhledavace (vpravo nahore) Cisteni EGR, nebo mozna jenom EGR. Jestli ti "jenom zadrhava" tak by nemusela svitit kontrolka a mohl by stacit ho vycistit tak aby "jehla" sla "lehce". Neznam konkretne konstrukci EGRu u tohohle motoru, kazdopadne ta "jehla" musi chodit lehce a nezadrhavat. K cisteni neco na bazi petroleje, lze pouzit nejaky Injection/karburate cleaner.

Pokud by to byla lambda tak by to chtelo nacist prima data pomoci diagnostiky pripadne osciloskopu.
Anonymní
Friday 16 May 2008 - 17:19:50 Citovat
Host
bucek napsal ...

DOBRÁ MYSLEL JSEM SI TO DOBŘE ŽE JE TO ON A KDYŽ HO VYNDÁM CO SNÍM MAM UDĚLAT? DÁ SE TO NĚJAK ČISTIT NE KOUPIT JINÝ?

TAKŽE TO MUSÍM SUNDAT TEN ČERNÝ PLASTOVÝ JAK SE PŘIVÁDÍ EL.?V TOM PŘÍPADĚ SE TO MUSÍ ROZPERTLOVAT VYPADÁTO DOCELA NA MASIVNÍ PLECH , JINAK TA KUŽELKA CO JE TAM VIDĚT TAK TA JE DOSELÁ.
bucek
Friday 16 May 2008 - 17:22:03 Citovat
Host
ŽÁDNÁ KONTROLKA MI NESVÍTÍ ANI SE NIKDY NEROZSVÍTILA
Martas
Friday 16 May 2008 - 17:28:48 Citovat
Host
Proto ti rikam ze si mas zahledat at se dozvis vic a nemusi ti to tu nikdo popadesate popisovat !!!

Sundava se celej tak jak je na obrazku.

No pri startovani se ti kontrolky rozsvitit a nasledne zhasnout musi (2x oranzova).
bucek
Friday 16 May 2008 - 18:17:58 Citovat
Host
Jo kontrolky zhasínají jako vždy nic mi nehlásilo poruchu měl jsem ted ten ventil venku kuželka vypadá čistá nevím jak ji donutit aby vyjela četl jsem tu že se to dá připojit na 6 V a ona vyjede akorát tam nebylo na jaké kontakty to připojit Náhodou nevíte někdo jak ji donutit aby vyjela? Jinak při tom volnoběhu a následném sešlápnutí plynu ten motor prostě kucká ve vyšších otáčkách jde dobře to jen na volnoběh ,ale při jízdě to kucká i při těch vyšších otáčkách.
Anonymní
Friday 16 May 2008 - 19:35:42 Citovat
Host
bucek napsal ...

Jo kontrolky zhasínají jako vždy nic mi nehlásilo poruchu měl jsem ted ten ventil venku kuželka vypadá čistá nevím jak ji donutit aby vyjela četl jsem tu že se to dá připojit na 6 V a ona vyjede akorát tam nebylo na jaké kontakty to připojit Náhodou nevíte někdo jak ji donutit aby vyjela? Jinak při tom volnoběhu a následném sešlápnutí plynu ten motor prostě kucká ve vyšších otáčkách jde dobře to jen na volnoběh ,ale při jízdě to kucká i při těch vyšších otáčkách.

Nemohlo by to třeba ještě být tím že by mě přezkočil řemen na rozvodech o zub?
Anonymní
Sunday 18 May 2008 - 17:54:57 Citovat
Host
Na krajní kontakty připojit 12V a jehla by se měla hýbat.
Anonymní
Monday 19 May 2008 - 14:34:30 Citovat
Host
Takže... moc rad se neobjevilo , mě řekli zkus zaslepit egr ,tak jsem ho důkladně vyčistil a poté zaslepil, bohužel negativní.Ba naopak začali mi vyset otáčka na 1500 někdy klesnou po chvíly někdy zůstávají. záslepku jsem sundal otáčky jsou pořád na 1500 ,odpojil jsem váhu vzduchu otáčky klesají ale škubání a kuckání zůstává.Poradily mi ,zahřej auto odpoj lamdu, provedl jsem a bez lamdy to kuckání bylo ještě horší.Tak a teď BABO RAĎ.Co si o tomhle myslíte vy.Je to ŘJ nebo váha? jak zjistím co je špatné na PC jdu až ve středu.
Martas
Monday 19 May 2008 - 14:53:44 Citovat
Host
Anonymní napsal ...

Takže... moc rad se neobjevilo , mě řekli zkus zaslepit egr ,tak jsem ho důkladně vyčistil a poté zaslepil, bohužel negativní.Ba naopak začali mi vyset otáčka na 1500 někdy klesnou po chvíly někdy zůstávají. záslepku jsem sundal otáčky jsou pořád na 1500 ,odpojil jsem váhu vzduchu otáčky klesají ale škubání a kuckání zůstává.Poradily mi ,zahřej auto odpoj lamdu, provedl jsem a bez lamdy to kuckání bylo ještě horší.Tak a teď BABO RAĎ.Co si o tomhle myslíte vy.Je to ŘJ nebo váha? jak zjistím co je špatné na PC jdu až ve středu.


Tezko rict komu radim kdyz vlakno zakladal Bucek a nasledne pise Anonymni, takze opravdu nevim kdo a co s kterym autem delal. Jestli je spatne funkcni EGR (nedovira a do sani jdou porad spaliny) tak se nazese klapka a krokac a nelze nasledne vyloucit ani vstriky.

U puvodniho prispevku byl uveden motor X18XE1 ktery krokac nema.
freez
Monday 19 May 2008 - 15:08:48 Citovat
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition
Uživatel #316
Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24
Příspěvků: 1620
No nechci malovat čerta na zeď, ale podle mě, ti odešla buď zapalovací lišta, nebo cívka. při nižších otáčkách je to nejvíce znát , rozjezdy volnoběh atd. Pokud si vyměnil svíčky a vyčistil klapku a zaslepil egr, tak bych hledal závadu zde. Svíčky jsou nové ? protože údaj svíčky jsou Ok je dost zavádějící, jak si je zkoušel ? To že jsou černé by vypadalo na nedokonalé spalování. S tou váhou nevím nevím, to bys asi víc poznal při zátahu. Mě se zdá, že to bude ta išta. Není to tak dlouho co řešil na motoru x18xe1 lištu Prazdroj, tak se snad podělí s příznaky atd.

Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3 4  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2265 sec,0.1711 z toho dotazů.