• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Bílý kouř z výfuku
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
DC
Tuesday 11 December 2007 - 10:28:16 Citovat
Host
Zdravím všechny,
mám problém, respektive dotaz- mám měsíc Omegu MV6 a celkem kouří z výfuku. Je to takový bílý kouř, vypadá jak pára. Když dám ruku ke koncovce, tak je to čistý, nemám špinavou ruku a ani když šáhnu na tu koncovku, tak není od oleje,ale normál. Když to nastartuju studený a nešlápnu na plyn, tak to kouří, jako "normální" auto... Ujedu dvěstě metrů a kouří to... Jinak jede skvěle, tahne od 3000 ot/min. jak steklá. _;
Nevíte někdo, čím to může být, nebo je-li to normální!?
Díky moc
Yper
Tuesday 11 December 2007 - 12:31:01 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Podle toho, co jsi napsal, mi vychází, že auto hlavně používáš jen na poměrně krátké vzdálenosti - do práce a domů nebo pojíždění po městě.
Bílý kouř z výfuku značí správný chod motoru, protože procesem spalování uhlovodíků je i tvorba poměrně velkého množství vodní páry.
To, že kouří teď v tomto období, znamená, že venku je zima, spalování probíhá v pořádku, ale během cesty spalin z motoru výfukem, který je ještě studený, se odebere část tepla ze spalin a tzv. "suchá" pára se změní na "mokrou" páru, kdy doprovodným jevem je pak viditelný bílý "kouř".
Pokud motor zahřeješ na provozní teplotu a současně se za tuto dobu ohřeje i celé výfukové potrubí, tak "bílý kouř" už není tak intenzívní, protože k přechodu ze suché páry dochází až za výfukem a nikoliv v něm.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Robas
Tuesday 11 December 2007 - 13:10:53 Citovat
Robas
Uživatel #1077
Registrován: Wednesday 11 April 2007 - 03:02:26
Příspěvků: 363
no a ještě by to mohlo bejt taky těsnění pod hlavou, na to jsi dědečku nějak zapomněl.... : .
Ale to bys poznal, ztrácela by se Ti voda .

OB 2.0i CD X20SE kombi automat r. 12/96-momentálně jiný provozovatel
OA 2.0i C20NE+LPG kombi automat (za 10 let již třetí)-momentálně depozit
Citroen Xantia 2.1 TD r.1998 - pracovní auto
VW Transporter 2.4D Bus r.12/97
Suza VZ 800 Marauder r. 2000 na léto pro volnost pohybu.
RRAAFF
Tuesday 11 December 2007 - 13:47:45 Citovat
RRAAFF
Uživatel #519
Registrován: Monday 19 December 2005 - 10:51:16
Příspěvků: 965
200m je málo. Mně to kouří klidně i po 3-5km, záleží na stylu jízdy a asi i na kontrukci výfuku (schopnost pojmout určitý objem vysrážené vody, která se pak vypařuje). Náš starý Citroen Xm přestane kouřit mnohem dřív než Vectra. Naopak docela hodně kouří Favority, Felicie.
No prostě pokud se neztrácí voda, tak bych to neřešil.

Opel Vectra B 1,8 16V sedan 307 000km, již není
Škoda Fabia Combi 70kW, 2023
DC
Tuesday 11 December 2007 - 13:49:31 Citovat
Host
Díky za odpověd.
Myslel jsem si to taky, ale není mi jasné, proč to kouří ikdyž je motor třeba 20min. zahřátý na provozní teplotu... To že kouří v tomhle počasí auta, jsem pochopil,ale když řeknu, že po tmě přez ten kouř nevidím auto, které za mnou stojí na křižovatce, jen jeho světla proniknou,tak už nevím...Mám ještě druhý auto, taky benzín a to jen tak počmuďuje...
Pak mě ještě napadla bohatá směs, ale to je asi blbost,co?
S tou vodou a těsněním mě to taky napadlo, proto to kontroluju od prvopočátku,ale musím říct, že se stratilo jen nepatrné množství vody díky mikro dírce v chladiču (už sem tam nasypal onen "zázračný" prášek,který to má utěsnit) ?:!:
Mechanika co mi opravuje auta už 14 dní nemůžu sehnad, tak sem se chtěl zeptat tady, než to povezu do Autor. servisu,ať nevipadám jako idiot. __;
Děkuju.
DC
Tuesday 11 December 2007 - 13:59:48 Citovat
Host
Ted mě ještě napadlo-o jakém množství vody by jsme se bavili, kdyby mi prasklo to těsnění pod hlavou???
Jeee a ještě dotaz, jak poznám, že mi funguje stavitelný zadní podvozek? Jestli to tam vůbec mám... __;)
Legend
Tuesday 11 December 2007 - 14:14:36 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Hlavně je to třílitr, tak ten vyprodukuje hodně páry oproti favoritu. Mě to taky kouří hodně a dlouho, dokud nemám ohřátý motor na 90°C.
Jinak k tomu výškovému stavění podovzku, jestli ho máš poznáš jednoduše. Odklop kryt pod volantem a podívej se na pravý reléový panel (vlevo je pojistkový), pokud máš úplně nahoře osazené dvě malé černé relátka, tak máš stavitelný zadek, pokud je jedna pozice volná, tak ho nemáš ve výbavě. Většinou to ale nefunguje, protože ty tlumiče jsou dast drahé a většinou je každý nahradí obyčejnýma.

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
DC
Tuesday 11 December 2007 - 14:58:07 Citovat
Host
Tak to jsem si oddych.
Pak už mi teda zbývá jen vyřešit, jak spravit strhlé dva šruby na motoru, kterýma mi pak teče olej a stíká do svíček, takže dvě svíčky mám v olejové lázni... __;) Je to velký problém? Nevím ale jak to udělat, bo se bude asi muset sundat ten vrch motoru(je to složité?) Jsem sice manuálně zručný,ale nerad bych něco pos.al.
Na relátko jsem se díval už dřív a není tam, takže néní...!
Zatím se s autem co se týče technické stránky zžívám- ještěže jsou tyhle webovky! _;
Yper
Tuesday 11 December 2007 - 15:02:14 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
A taky se to dá poznat tak, když tam ta rélé budeš mít, že když nastartuješ a změříš výšku od země k nárazníku, tak otevřeš zadní dveře a naložíš do kurfu pytel cementu, tak ti zadek klesne a za malou chviličku by se měl vyhoupnout zpátky, do původní výšky.

2 Robas: ... máš pravdu, ale předpokládal jsem, že hladinu má změřenou a kapalina mu neubývá.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
VGT
Tuesday 11 December 2007 - 15:11:09 Citovat
Host
DC napsal ...

Myslel jsem si to taky, ale není mi jasné, proč to kouří ikdyž je motor třeba 20min. zahřátý na provozní teplotu... Mám ještě druhý auto, taky benzín a to jen tak počmuďuje...

Nedělám to vždycky, ale zde se stavím za stanovisko Ypera.
Nejde o to, že máš zahřátý motor (vodu v chladiči), musí být prohřátý i celý výfuk - celý výfukový trakt. A to při jízdě v zimě po městě nemusí nastat nikdy. Takhle silný motor po městě jen šimráš (nezatížíš ho) a navíc koukni na ten kopec "železa" Odkaz Jestli tvoje druhé auto má něco podobného jako toto Odkaz a k tomu motor, který musíš pedálem plynu alespoň trochu přišlápnout, tak to přeci nemůžeš srovnávat stylem benzín jako benzín.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1689 sec,0.1208 z toho dotazů.