Témata příspěvků | |
DC | Zdravím všechny, mám problém, respektive dotaz- mám měsíc Omegu MV6 a celkem kouří z výfuku. Je to takový bílý kouř, vypadá jak pára. Když dám ruku ke koncovce, tak je to čistý, nemám špinavou ruku a ani když šáhnu na tu koncovku, tak není od oleje,ale normál. Když to nastartuju studený a nešlápnu na plyn, tak to kouří, jako "normální" auto... Ujedu dvěstě metrů a kouří to... Jinak jede skvěle, tahne od 3000 ot/min. jak steklá. _; Nevíte někdo, čím to může být, nebo je-li to normální!? Díky moc |
Poslední odpovědi | |
Mája | Paráda,tak to si mě moc neuklidnil. ^au |
Martas | Praskle tesneni pod hlavou/hlava - tlakuje se ti cely system, ale pri nasavani smesi to malicko vody i muze nasat. Proto ti to kouri a tlakuje se zaroven. |
Mája | Zdravim,chtěl sem se zeptat,taky mi to kouří jak o závod,ale až v poslední době.Voda mi mizí,ale ne tak,že by zmizela,ale tak že mi teplota skočí na 100 a pak mi to přetlakem vyjde expanzkou ven a je to tam celý postříkaný.Uzáver jinak tesní,ale tenhle tlak už to nepobere. |
vrgadaa | potvrzuji, LPG a mraz nejlepe pres minus 10, tak ostatni musi mit dojem, ze parve kolem projela parni lokomotiva-tolik to vyvine vodni pary. Jen jednou jsem vyvinul jeste vic vody a to kdyz prdlo tesneni pod hlavou, to ani nnemuselo mrznout:-) |
DC | Jj máte pravdu. Děkuji za vaše názory a zkušenosti,pomohli jste mi od malých starostí... |
Tlumex | porid si LPG a kdyz venku bude pod 5 stupnu tak ti to bude delat bily cmoudiky furt! Je to o zvyku _; |
VGT | DC napsal ... Myslel jsem si to taky, ale není mi jasné, proč to kouří ikdyž je motor třeba 20min. zahřátý na provozní teplotu... Mám ještě druhý auto, taky benzín a to jen tak počmuďuje... Nedělám to vždycky, ale zde se stavím za stanovisko Ypera. Nejde o to, že máš zahřátý motor (vodu v chladiči), musí být prohřátý i celý výfuk - celý výfukový trakt. A to při jízdě v zimě po městě nemusí nastat nikdy. Takhle silný motor po městě jen šimráš (nezatížíš ho) a navíc koukni na ten kopec "železa" Odkaz Jestli tvoje druhé auto má něco podobného jako toto Odkaz a k tomu motor, který musíš pedálem plynu alespoň trochu přišlápnout, tak to přeci nemůžeš srovnávat stylem benzín jako benzín. |
Yper | A taky se to dá poznat tak, když tam ta rélé budeš mít, že když nastartuješ a změříš výšku od země k nárazníku, tak otevřeš zadní dveře a naložíš do kurfu pytel cementu, tak ti zadek klesne a za malou chviličku by se měl vyhoupnout zpátky, do původní výšky. 2 Robas: ... máš pravdu, ale předpokládal jsem, že hladinu má změřenou a kapalina mu neubývá. |
DC | Tak to jsem si oddych. Pak už mi teda zbývá jen vyřešit, jak spravit strhlé dva šruby na motoru, kterýma mi pak teče olej a stíká do svíček, takže dvě svíčky mám v olejové lázni... __;) Je to velký problém? Nevím ale jak to udělat, bo se bude asi muset sundat ten vrch motoru(je to složité?) Jsem sice manuálně zručný,ale nerad bych něco pos.al. Na relátko jsem se díval už dřív a není tam, takže néní...! Zatím se s autem co se týče technické stránky zžívám- ještěže jsou tyhle webovky! _; |