Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
MV6 nejde nastartovat, bliká kontrolka el. motoru |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Čenda |
| ||
Host | Ahoj opláci, potřeboval bych poradit. Moje MV6ka do poslední chvíle jezdila a teď ji nejde nahodit, točí, ale bliká kontrolka elektroniky motoru (omlouvám se, nevím jak se jí říká správně, ale vy určitě budete vědět co myslím:) ). V autě je sekvenční LPG, ale to by na to snad nemělo mít vliv, startuju na benzin. Palivový čerpadlo jsem nedávno měnil, tím to není. Tuším že to asi žádná maličkost nebude... Díky za Vaše rady | ||
| |||
IvanSK |
| ||
Host | Ahoj, toto moze byt vselico v prvom rade by si mal vyblikat aky chybovy kod ti vyhadzuje a podla tho potom postupovat dalej. Mne ked neslo nastartovat tak som mal chybny snimac kluky ktory sa nachadza na lavej strane pod olejovym filtrom. Tiez som si musel ale najskor vyblikat. | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | toci-li neni zadrena, takze klasika, jde benzin (vrci cerpadlo), haze to jiskru atd... a pravdpodobne asi nejaky cidlo, nebo treba i rele palivoveho cerpadla, u mne to jednou bylo i nehorlavym benzinem | ||
| |||
Petr D |
| ||
Host | Ahoj. Nevim jak je to u Omegy,ale u Astry když bliká kontrolka el. tak je to závada imobilizéru. Stejně asi budeš muset na diagnostiku a ta ti poví víc.... | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Pokud blika kontrolka (asi by mela i pred nastartovanim, po zapnuti klicku) tak podle navodu je to imobilizer. Kdyz je nejaka zavada, tak proste sviti. Nemas nahodou druhy klicek? [ Upraveno Thursday 03 January 2008 - 12:41:07 ] Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Čenda |
| ||
Host | Moc díky za rady páni, nečekal jsem takovou rychlost:) Hned jak se dostanu k autu, tak to oprubuju.Jardo, druhej klíček mám, akorát je na něm promáčklí to tlačítko dálkáče, nevím jak je u tohodle auta řešenej imobilizér. Hlavně teda jestli ho odkóduju otevřením auta, nebo až při zasunutí klíčku. Díky | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | čelda: jaký máš typ klíčku? Už ten novější jak má v sobě současně i dálku na odemykání centrálu? Blikání kontrolky znamená imobilizér, tak jsi někde musel ztratit čip, nebo jsi vzal druhý klíč, se kterým jsi ještě nikdy nejel, jinak by to asi nebylo tak zničeho nic. Imobilizér se deaktivuje až při zapnutí zapalování. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Čenda |
| ||
Host | Ahoj, mám tu starou verzi, klíček bez centrálu, centrál na na ovladači, dneska sem vyzkoušel druhej klíček, vyměniln sem baterky, ale nic, fakt nevím. | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Od té starší verze byly ještě 2 druhy, můžeš vyfotit ten klíček a dálku? U té úplně nejstarší verze to bylo dělané tak, že když se odemklo dálkou, tak šlo nastartovat a když se odemklo klíčem, tak se nenastartovalo a tato nejstarší verze ještě neměla čip, takže by pomohla fotka. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
tonnydenny |
| ||
Host | Zajed si rovnou na diagnostiku stoji par stovek a reknou ti vice a budes vedet presne o tco jde je to el. problem | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |