Autor
|
Příspěvek
|
Ondra | Wednesday 20 May 2009 - 14:58:28 | | |
Zdravím,
Tak jsem se čtením Vašich příspěvků nadchnul a řekl si že si tempomat na svém Vebe Z18XE dodelám také. Páčku jsem sehnal ,zapojil již do připraveného 4pinu a zkusil. Tempomat nic. Říkam si pohoda, zajedu do autorizáku a tam mi to v ř.j. povolí. Dnes jsem dojel k Srbovi a tam mi řekli že za naprogramování chtějí 600, říkám ok. Pak mi ale řekl že se bude muset dodělat čidlo na spojce. To bude stát tak 600 + 600 ještě práce. Tak přemýšlím jestli to má vůbec cenu. Umí to tady někdo za nějaký úplatek dodělat? Byl bych velice vděčný. |
| |
|
Martas | Wednesday 20 May 2009 - 15:07:16 | | |
Otazka jeste je, zda to cidlo vubec bude kam pridelat, napriklad ja, nemam ten "kus plechu" pred pedalem spojky kam se tento zacvakne .... |
| |
|
Ondra | Wednesday 20 May 2009 - 15:32:13 | | |
No to mozna bude problem. Rok vyroby mam 2002. Je to jedna z poslednich. Ale tak to cidlo tak vlastne neni neutne, ne? Jenze mi to bez toho nechteli udelat. |
| |
|
Martas | Wednesday 20 May 2009 - 16:13:22 | | |
U dyzla to nutne je, tam to cidlo na spojce omezuje "kroutici" moment", pokud ho tam nebudes mit, tak kdyz budes chtit podradit budes muset tempomat vypnout, chvilku bez plynu pockat a pak teprve preradit a zase tempomat zapnout. |
| |
|
Legend | Wednesday 20 May 2009 - 16:54:16 | | |
Takové ne úplně originální řešení je konektor od spojkovho spínače jednoduše propojit kabelem, má to jedinou neváhodu a to tu, že pokud budeš při jízdě na tempomat řadit (což se moc často nedělá), tak se motor bude snažit dohnat rychlost a při poklesu rychlosti bude vytáčet motor, což se po puštění spojky za se srovná. Dělal jsem tak kolegovi u Omegy a dokonce se mu ta funkce automatického plynu líbí _;
Moskvič 412 1971 1.5 55kW
Škoda 110LS 1.1 1976 46kW
Trabant 1.1 1991 31kW
Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW
Mercedes C220d kombi W205 143kW
Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW
Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW
Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW |
| |
|
Ondra | Wednesday 20 May 2009 - 17:14:00 | | |
Nechtel by si to udelat i me? |
| |
|
Ondra | Thursday 11 June 2009 - 00:03:54 | | |
Jen tak pro info. Dodělal jsem čidlo na spojku za celých 217KČ . A tempomat fungoval i bez naprogramování řídíci jednotky. Takže naprostá spokojenost. |
| |
|
Tydou | Wednesday 26 August 2009 - 16:28:06 | | |
Ahoj, jak je velky rozdil v tempomatu u AT a MT? muzu mit cely tempomat za par korun ale z automatu, je to VeBe V6 rok 96 hadam ze s mechanickym plynem, chci to dat do Calibry, vim ze tam urcite nebude spinac na spojku ale to by nebyl problem dodelat, spis jestli ma nejaky vstup RJ tempomatu na tenhle spinac |
| |
|
Martas | Wednesday 26 August 2009 - 19:13:07 | | |
Ty jednotky jako takovy jsou stejny a zapojeni manualu a automatu se lisi tim ze + je u manualu prez spinac na spojce z pojistky kdezto u automatu z ridici jednotky prevodovky. |
| |
|
Tydou | Wednesday 26 August 2009 - 21:27:57 | | |
a je to nejak propojeny s RJ motoru nebo to ma pouze svou RJ, jde mi o to ze kdyz vyndam vse co je spojeny s tempomatem a spravne to zapojim bez zasahu do RJ motoru jestli to bude fungovat, je to vsechno benzin s manualnim plynem, popripade bych uvital schema zapojeni celeho tempomatu |
| |
|
|