• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra elektrika
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
vectra B , 2,2 dti tempomat: dodělání , schema , fotky , funkce a ovládání.
Přejít na stranu  1 [2] 3 4 5 6
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
PatrikNet
Tuesday 25 March 2008 - 22:25:24 Citovat
Host
...neviete niekto co je v tej packe? Su to len mikrospinace, niec viac? Nechcel som davat za packu 1800 prv nez zistim ze mi to isto bude fungovat tak som si k tomu konektoru pod krytom volantu napijil spinace, na jednom bolo 12V na ostatnych 3 nic, rozne som to skusal kombinovat a nic..

...najde sa nejaky borec co vie ako to je?
PatrikNet
Tuesday 25 March 2008 - 22:30:12 Citovat
Host
...no a motor nenapisem VB X20DTH tj. 2.0 DTI 74kw
z0diaC
Wednesday 26 March 2008 - 09:36:05 Citovat
Uživatel #1221
Registrován: Wednesday 08 August 2007 - 09:51:23
Příspěvků: 441
myslím,že tam budou jen spínače ... páčku zatím nemám,ale jak ji budu mít - proměřím to .... nějak akutně ji nesháním ... ale jak na ni narazím - dám sem schéma zapojení

z0diaC
Vectra B caravan CD X18XE ´98 OFF
Vectra B caravan Elegance Y22DTR ´01 OFF
Corsa B X10XE 3D ´99 OFF
Corsa C Z12XE 3D ´00 SPORT
Corsa D Z12XEP 3D ´08 COSMO OFF
Yper
Wednesday 26 March 2008 - 09:47:18 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Na konci páčky jsou dva spínače - horní kolébkový, kdy jedna strana (blíž k řidiči) má kulový výstupek - ubírání rychlosti a vzdálenější strana má kulovou prohlubeň -aktivace tempomatu a přidávání rychlosti.
Spodní spínač je rýhovaný a je to deaktivace tempomatu.
Proto jsou tam v tom konektoru 4 dráty. Jednou plus a 3x zem.
Sám tempomat nejde tuším aktivovat při rychlosti do 30 km/hod. a při zařazeném 1 rychlostním stupni.
Možná že některé motory potřebují aktivaci této funkce povolit diagnostikou, ale tyhle rady jsem obdržel i já a když mi Legend sehnal páčku na vraku za nějakých 700 Kč, tak stačilo ji jen připojit, rozjet se a už to fungovalo.
U naftových motorů to snad bude fungovat vždy, protože pokud mají tzv. elektronický plyn, tak by to mělo jít na první připojení a pokud i tak to nepůjde, tak si myslím, že aktivace přes diagnostiku by neměla být dražší než 1000 Kč - podle toho na jaké darebáky v autorizáku narazíte.
Elektronický plyn se pozná pohledem k plynovému pedálu - u jeho uložení je kovový válec, na který se pohyb pedálu přenáší.
Další podmínkou je min. třípinový spínač na pedálu nožní brzdy a spínač pod spojkovým pedálem, protože obě tyto "šlapky" deaktivují (musí) zapnutý tempomat.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Martas
Wednesday 26 March 2008 - 10:52:19 Citovat
Host
Cast schematu pro dieselovou VeBe je zde, na promereni zda je spinac funkcni by to melo stacit.





Pro Benzinove provedeni bez elektronickeho plynu je to vicemene totez, jen ty draty nevedou do ECU ale do jednotky "tempomatu"


A jeste konektor at netreba tapat ktery drat je ktery



[link][/

[ Upraveno Wednesday 26 March 2008 - 10:57:10 ]
Jerry
Wednesday 26 March 2008 - 18:37:39 Citovat
Jerry

Uživatel #596
Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15
Příspěvků: 783
Yper
Na konci páčky jsou dva spínače - horní kolébkový, kdy jedna strana (blíž k řidiči) má kulový výstupek - ubírání rychlosti a vzdálenější strana má kulovou prohlubeň -aktivace tempomatu a přidávání rychlosti.
Spodní spínač je rýhovaný a je to deaktivace tempomatu.
[/quote1206553165]


Chtěl bych jenom upozornit že já to mám obráceně co se týče vzhledu funkčně je to správně. Pozor OC !!! Tak jenom aby to někoho nezmátlo.

Jerry





[ Upraveno Wednesday 26 March 2008 - 18:50:39 ]

Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128
Martas
Wednesday 26 March 2008 - 18:52:33 Citovat
Host
Ja to mam taky naopak - tedy stejne jako Jerry _;



PatrikNet
Wednesday 26 March 2008 - 20:58:54 Citovat
Host
...diky vsetkym za rady, schemu i foto!
Kedze ako pisete v packe nie je nic ine ako spinace, najskor prekontrolujem kontakty, potom skontrolujem spinac u brzdoveho pedalu, ked bude vsetko ok podjdem niekam do autorizaku kde mi to aktivuju a prekontoluju spinace.
BTW kupil som 3 mikrospinace 6x6mm, navrtam tam 3 male dierky a zospodu ich tam prilepim tak aby ovladacia nozicka trcala von...

mikrospinac:
Odkaz
Tomin
Friday 28 March 2008 - 14:56:01 Citovat
Host
Bacha na jednu vec: jak koukam na to poslane schema (a na schematech Omegy je to taky tak) tak to treti tlacitko (ktere vypina tempomat) musi byt v KLIDOVE POLOZE SEPNUTE a pri stisku se ROZPOJUJE !
Jestli to tak je, tak to by vysvetlilo proc ti to nechodi na tve mikrospinace. Urcite je mas zapojene vsechny tri jako spinace.
Tomin
Friday 28 March 2008 - 14:59:09 Citovat
Host
Pak budes muset jako treti/vypinaci tlacitko koupit neco jineho. S mikrospinacem jedine pres relatko, ale bacha na to, ze tyhle mikrospinace sepnou jen hodne male proudy. V pripade toho rele dej na rele diodu proti spickam.
Ale to uz dost predbiham.
Dej vedet jak si dopad.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3 4 5 6  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1641 sec,0.1225 z toho dotazů.