Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra elektrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
vectra B , 2,2 dti tempomat: dodělání , schema , fotky , funkce a ovládání. |
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 6 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
PatrikNet |
| ||
Host | ...neviete niekto co je v tej packe? Su to len mikrospinace, niec viac? Nechcel som davat za packu 1800 prv nez zistim ze mi to isto bude fungovat tak som si k tomu konektoru pod krytom volantu napijil spinace, na jednom bolo 12V na ostatnych 3 nic, rozne som to skusal kombinovat a nic.. ![]() ...najde sa nejaky borec co vie ako to je? | ||
| |||
PatrikNet |
| ||
Host | ...no a motor nenapisem ![]() | ||
| |||
z0diaC |
| ||
![]() ![]() Uživatel #1221 Registrován: Wednesday 08 August 2007 - 09:51:23Příspěvků: 441 | myslím,že tam budou jen spínače ... páčku zatím nemám,ale jak ji budu mít - proměřím to .... nějak akutně ji nesháním ... ale jak na ni narazím - dám sem schéma zapojení z0diaC Vectra B caravan CD X18XE ´98 OFF Vectra B caravan Elegance Y22DTR ´01 OFF Corsa B X10XE 3D ´99 OFF Corsa C Z12XE 3D ´00 SPORT Corsa D Z12XEP 3D ´08 COSMO OFF | ||
| |||
Yper |
| ||
![]() ![]() Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Na konci páčky jsou dva spínače - horní kolébkový, kdy jedna strana (blíž k řidiči) má kulový výstupek - ubírání rychlosti a vzdálenější strana má kulovou prohlubeň -aktivace tempomatu a přidávání rychlosti. Spodní spínač je rýhovaný a je to deaktivace tempomatu. Proto jsou tam v tom konektoru 4 dráty. Jednou plus a 3x zem. Sám tempomat nejde tuším aktivovat při rychlosti do 30 km/hod. a při zařazeném 1 rychlostním stupni. Možná že některé motory potřebují aktivaci této funkce povolit diagnostikou, ale tyhle rady jsem obdržel i já a když mi Legend sehnal páčku na vraku za nějakých 700 Kč, tak stačilo ji jen připojit, rozjet se a už to fungovalo. U naftových motorů to snad bude fungovat vždy, protože pokud mají tzv. elektronický plyn, tak by to mělo jít na první připojení a pokud i tak to nepůjde, tak si myslím, že aktivace přes diagnostiku by neměla být dražší než 1000 Kč - podle toho na jaké darebáky v autorizáku narazíte. Elektronický plyn se pozná pohledem k plynovému pedálu - u jeho uložení je kovový válec, na který se pohyb pedálu přenáší. Další podmínkou je min. třípinový spínač na pedálu nožní brzdy a spínač pod spojkovým pedálem, protože obě tyto "šlapky" deaktivují (musí) zapnutý tempomat. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! ![]() Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel ![]() BMW K1200 LT - auto na dvou kolech ![]() | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Cast schematu pro dieselovou VeBe je zde, na promereni zda je spinac funkcni by to melo stacit. ![]() Pro Benzinove provedeni bez elektronickeho plynu je to vicemene totez, jen ty draty nevedou do ECU ale do jednotky "tempomatu" A jeste konektor at netreba tapat ktery drat je ktery [link] ![]() [ Upraveno Wednesday 26 March 2008 - 10:57:10 ] | ||
| |||
Jerry |
| ||
Jerry![]() ![]() ![]() Uživatel #596 Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15Příspěvků: 783 | Yper Na konci páčky jsou dva spínače - horní kolébkový, kdy jedna strana (blíž k řidiči) má kulový výstupek - ubírání rychlosti a vzdálenější strana má kulovou prohlubeň -aktivace tempomatu a přidávání rychlosti. Spodní spínač je rýhovaný a je to deaktivace tempomatu. [/quote1206553165] Chtěl bych jenom upozornit že já to mám obráceně co se týče vzhledu funkčně je to správně. Pozor OC !!! Tak jenom aby to někoho nezmátlo. Jerry ![]() [ Upraveno Wednesday 26 March 2008 - 18:50:39 ] Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128 | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Ja to mam taky naopak - tedy stejne jako Jerry _;![]() | ||
| |||
PatrikNet |
| ||
Host | ...diky vsetkym za rady, schemu i foto! Kedze ako pisete v packe nie je nic ine ako spinace, najskor prekontrolujem kontakty, potom skontrolujem spinac u brzdoveho pedalu, ked bude vsetko ok podjdem niekam do autorizaku kde mi to aktivuju a prekontoluju spinace. BTW kupil som 3 mikrospinace 6x6mm, navrtam tam 3 male dierky a zospodu ich tam prilepim tak aby ovladacia nozicka trcala von... mikrospinac: Odkaz | ||
| |||
Tomin |
| ||
Host | Bacha na jednu vec: jak koukam na to poslane schema (a na schematech Omegy je to taky tak) tak to treti tlacitko (ktere vypina tempomat) musi byt v KLIDOVE POLOZE SEPNUTE a pri stisku se ROZPOJUJE ! Jestli to tak je, tak to by vysvetlilo proc ti to nechodi na tve mikrospinace. Urcite je mas zapojene vsechny tri jako spinace. | ||
| |||
Tomin |
| ||
Host | Pak budes muset jako treti/vypinaci tlacitko koupit neco jineho. S mikrospinacem jedine pres relatko, ale bacha na to, ze tyhle mikrospinace sepnou jen hodne male proudy. V pripade toho rele dej na rele diodu proti spickam. Ale to uz dost predbiham. Dej vedet jak si dopad. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 6 | |