• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra eletrika
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Kontrolka motoru....
Přejít na stranu  1 [2] 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Yper
Monday 25 September 2006 - 08:28:48 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Takže sorry, Marťas mi právě vysvětlil, že u těchto typů aut je to hezky zamotané a původní kontrolka poruchy motoru (co máme na VéBé) je vlastně pro kontrolu spalin a porucha motoru má nový symbol - montážní klíč.
Tak mne napadá, zda tam není nějaký vývojář z Česka? Tohle bývá spíš naší doménou, měnit vžité a nikoliv pro konzervativní němce, kteří se bez befelu nikam nehrnou a neuděljí nic navíc. ?lola

Marťas díky. _;

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Lumpik
Monday 25 September 2006 - 08:38:59 Citovat
Host
jojo já sem si právě taky myslel doposud, že toto je kontrolka motoru, pak jsem náhodně něco četl v manuálu a když jsem se podíval na otáčkoměr z blízka, tak je tam vidět vpravo v horní řadě symbol auta s "něčím"...je to blbě vidět. Tato kontrolka mi ale nikdy nesvítila, s autem nemám a neměl jsem jedinný problém, takže by mne ani nenapadlo, že je něco v nepořádku. Ach jo, že já ten manuál četl....
Martas
Monday 25 September 2006 - 08:49:46 Citovat
Host
Lumpik napsal ...

jojo já sem si právě taky myslel doposud, že toto je kontrolka motoru, pak jsem náhodně něco četl v manuálu a když jsem se podíval na otáčkoměr z blízka, tak je tam vidět vpravo v horní řadě symbol auta s "něčím"...je to blbě vidět. Tato kontrolka mi ale nikdy nesvítila, s autem nemám a neměl jsem jedinný problém, takže by mne ani nenapadlo, že je něco v nepořádku. Ach jo, že já ten manuál četl....


Zkud odpojit nejaky "zivotne dulezity" cidlo (vacka klika, EGR) schvalne ktera kontrolka se ti rosviti.
Lumpik
Monday 25 September 2006 - 09:33:17 Citovat
Host
a bylo by to stejné, pokud bych odpojil EGR jako kdybych dal pod EGR podložku ?? Asi 14 dní zpět jsem čistil EGR a dával jsem tam tu podložku (destičku) od NIA a po zahřátí se rozsvítila právě ta kontrolka uprostřed ve spodní řadě. Když tak zkusím odpojit něco jiného....

P.S. Nechce někdo tu podložku pod EGR ?? Zakoupena od NIA, má to i vyfrézovaný důlek pro jehlu. U mne prostě nefunguje. Motor X16XEL (4/2000)
LAMAZ
Monday 25 September 2006 - 15:05:30 Citovat
Host
To stejné sem řešil a nevyřešil tak že záslepka je pryč a hledám dal co stim podělanym skákacím motorem viz. zde: Odkaz

JOB
Monday 25 September 2006 - 15:08:54 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
LAMAZ napsal ...

To stejné sem řešil a nevyřešil tak že záslepka je pryč a hledám dal co stim podělanym skákacím motorem viz. zde: Odkaz



Nerad se pletu ale EGR ventil musí být plně funkční a pak ho teprve můžeš zaslepit.Je to ve starejch vláknech.To znamená že jestli je něco s EGR ventilem a ty ho jen zaslepíš tak vlastně nic nevyřešíš. Aspoň já to tak pochopil.

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

LAMAZ
Monday 25 September 2006 - 20:09:54 Citovat
Host
Asi sem to blbě napsal? ale egr ventil je funkcní (aspon doufám)kontolka před tim nesvítila ani neblikala!!
Lumpik
Wednesday 27 September 2006 - 01:39:36 Citovat
Host
jojo mě to udělalo to samé. Kompletně jsem EGR vyčistil, byl plně funkční.....po zahřátí svítila kontrolka (X16XEL r..v. 4/2000, EGR s petipinovým konektorem).
prťka
Wednesday 27 September 2006 - 07:16:05 Citovat
Host
Pánové..přesně nevím oč je řeč...nechce se mi to číst naz5...jenom upozorním...EGR s dvěmi lamdami zaslepit nejde...a nebo i s jednou lamdou ale s novější ŘJ...ta si to ohlídá...takže motory r. 2000 nezaslepíte EGR
j
Wednesday 27 September 2006 - 07:21:57 Citovat
Host
prťka napsal ...

Pánové..přesně nevím oč je řeč...nechce se mi to číst naz5...jenom upozorním...EGR s dvěmi lamdami zaslepit nejde...a nebo i s jednou lamdou ale s novější ŘJ...ta si to ohlídá...takže motory r. 2000 nezaslepíte EGR

Hmm, zajimave, ale docetl jsem se primo u opela ze nektere motory (treba Z18XE s konkretni vyrobni rady) s dvema lambdami ani EGR ventil nemaji.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1386 sec,0.1072 z toho dotazů.