Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega elektrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Centrál + Imobilizer |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
LudaS |
| ||
Host | Tak jeste jednou a šířeji Bohužel jsem jední z těch neštastníků kteří nemají imobilizér v klíčku jako většina ale je nějakým způsobem spojený z centrálem-OMEGA B r.v.94-to znamená že pro imobilizování je nutno otevřít dálkou První problém byl ten že do té doby bezchybně pracující centrál začal stávkovat a začal centrálně pouze zamykat - pri odemykání serva vrčí ale neodemknou se úplně (a po několika neúspěšných pokusech shořela pojistka) - tento problém jsem vyřešil odpojením serva 5tých dveří a chvilku zase všechno běželo dobře. Dnes zase začal centrál stávkovat...to znamená že mám problém s imobilizací vozu můj dotaz - jak přesně funguje ten imobilizér a kde se dá případně deaktivovat? je možné že mi shořelo další servo? nebo je problém v něčem úplně jiném? Díky Ludek | ||
| |||
Tomis |
| ||
Uživatel #786 Registrován: Saturday 01 July 2006 - 19:57:40Příspěvků: 263 | Na me OB je take deaktivovan imobilizer - byvaly majitel ho deaktivoval. Byl tam dany prijimac tusim od jablotronu a ten je spojen s centralem 2 kabliky. Tusim ze imobilizer je ta krabicka za prihradkou pred spolujezdcem - je treba rodzelat cely pravy bok - vyfuky ventilace, ale jde to celkem slusne. a mam vytazenou ten konektor z te krabicky. Ty dva kabliky jdou nekam do pocitace - otevirani a zavirani centralu, ale ted si to nepamatuju presne kam. nicmene ten jablotron nejak zlobil, tak jsem si tam dal od enika.cz jejich prijimac a zatim bez problemu cca 3 roky odemyka a zamyka cca na 5-10 metru. zalezi na poloze a baterkach v ovladaci _________________________________________________________________ Opel Omega B Caravan X25DTI - provozovany prevazne na olej Opel Omega C Caravan 3.0 DTI - BMW M57D30 - r.v. 2003 jo a taky mi zbyl jeste nejaky ten automat na svetla tak kdyby nekdo mel nahodou potrebu, tak dejte vedet. | ||
| |||
LudaS |
| ||
Host | Metodou pokus omyl jsem zjistil nasledujici - lze odemknout manualne,otocit klicem ve spinacce az se rozsviti kontrolky (stale aktivovany immobilizer) klic vyndat stiskem IR deaktivovat imobilizer (uz se neaktivuji serva zamykani) a potom normalne nastartovat a odjet - mozna je to nekde popsano ale proste jsem to nenasel - postup pisu pro ty kteri by mohli zustat z aktivovanym immobilizerem v nedeli na slovenskych horach stejne jako ja )) | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | LudaS napsal ... Metodou pokus omyl jsem zjistil nasledujici - lze odemknout manualne,otocit klicem ve spinacce az se rozsviti kontrolky (stale aktivovany immobilizer) klic vyndat stiskem IR deaktivovat imobilizer (uz se neaktivuji serva zamykani) a potom normalne nastartovat a odjet - mozna je to nekde popsano ale proste jsem to nenasel - postup pisu pro ty kteri by mohli zustat z aktivovanym immobilizerem v nedeli na slovenskych horach stejne jako ja )) Ty si peltes pojmy s dojmy. 1. Immobiliser - je rekneme Chip umisteny v klicku, pripadne mimo a ma kontakty ktere si prilozi k prislusnym nekde v aute, bez ktereho auto ani nenatocis, pripadne u nekterych typu (myslim ze je mel Ford) sice nastartujes ale za chvili ti ti chcipne 2. Dalkove ovladani zamku dveri/alarmu - tim si pouze otevres/zavres dvere pripadne zapnes/vypnes alarm ale s mobilitou auta to nema nic spolecneho Pokud nefunguje immobiliser obvykle u Opelu rychle blika kontrolka ECU, u novejsich aut ta druha (myslim se symbolem blesku) a nejde to natocit. Tvuj problem s tim ze se neodemykaji dvere muze byt zpusoben dalkovym ovladanim zamku, nikoliv immobiliserem. | ||
| |||
LudaS |
| ||
Host | Od Omega B r.v. 95 a výš máš pravdu, u r.v. 94 immobiliser funguje přes infra | ||
| |||