Autor
|
Příspěvek
|
drb | Wednesday 12 January 2005 - 09:30:27 | | |
| |
|
riwal | Wednesday 12 January 2005 - 10:18:59 | | |
U motorů s přímým vtřikováním se při brzdění motorem vypíná přívod paliva (jedeą za 0) a řj ho zapne asi kdyľ se motor dostane na 1200-1500 ot. aby motor po seąlápnutí spojky nechcípnul. Při vyřazeném jede motor pochopitelně na volnoběh a otáčky jsou asi o 300 vyąąí neľ kdyľ auto stojí, takľe asi 1100 ot. - to kvůli ochraně spojky kdyby se najednou zařadilo aby to na ní nebyl takovej ątos. |
| |
|
Anonymous | Wednesday 12 January 2005 - 10:44:38 | | |
kazdopadne kamarad argumentoval, at si prectu neco o tom jak pracuji spalovaci motory - ze je nesmysl aby se tam nic nespalovalo. take arguentoval tim, ze kdybych otocil klickem, tak to nepojede. jakej je tedy mezi tim rozdil a jak to funguje? |
| |
|
drb | Wednesday 12 January 2005 - 10:53:05 | | |
to jsem byl ja, pardon... |
| |
|
LarryE | Wednesday 12 January 2005 - 10:54:01 | | |
Vem kamaráda,posaď ho do auta s PC,jeďte z kopce bez plynu,naąteluj tam okamľitou spotřebu a aľ uvidí 0.0 tak je to přeně tolik,kolik v ten okamľik motor potřebuje paliva.
LarryE Chibama se človjek učý |
| |
|
riwal | Wednesday 12 January 2005 - 10:55:34 | | |
To je ale nesmysl. Vąe řídí řídící jednotka motoru a díky vąem čidlum ví v jakém stavu auto a motor je, jestli jede nebo stojí atd. Vyřiď kámoąovi, a» si o tom něco přečte on. Jasně jsem Ti psal, ľe pokud se motor dostane pod 1500 ot. tak řj pustí palivo, takľe kdyľ motor stojí, tak je to asi něco jinýho - otočíą klíčem a startér točí motorem, tak čidla na klice a vačce dávají signál řj, ľe motor je v pohybu a ta pustí palivo. Naopak jedeą se zařazenou rychlostí a otáčky motoru jsou třeba 2500 ot. a nohu máą z plynu, tak řj vypíná přívod paliva i na volnoběh dokud neklesnou táčky na těch asi 1500, pak zase pustí palivo na volnobeh a začme přidávat aby motor nechcíp. |
| |
|
klubo | Wednesday 12 January 2005 - 12:22:20 | | |
jo je to tak, mě to taky na pc ukazuje při rychlosti bez plynu 0.0....auto jede setrvačností nebo třeba z kopce |
| |
|
drb | Wednesday 12 January 2005 - 16:48:17 | | |
to ja vim, ze pocitac ukazuje spotrebu 0. nejsem si ale jist, jestli to opravdu musi odpovidat pravde. nevim jak se to meri. co se stane kdyz pojedu z kopce se zarazenou rychlosti a vypnu klickem motor? to by melo chcipnout, ne? sorac jestli otravuju, ale fakt tomu nerozumim a zajima me to. nerozumim proc to chcipne, kdyz to stejne jede setrvacnosti a palivo by tam stejne nemelo tyct. |
| |
|
FEDAS | Wednesday 12 January 2005 - 17:35:03 | | |
kdyľ pojedeą z kopce se zař. rych.(nad tech +-1400 ot.) a vypneą kliček,tak se vubec nic neprojeví,auto se bude chovat uplne stejne,protoze jak ti tady vsichni rikaj,tak kdyz brzdis motorem,tak tam proste nejde benzin a BRZDIS motorem,akorat riskujes diody a regulator v altiku,protoze mu odepnes zatez a altik nesmi bezet naprazdno. |
| |
|
riwal | Wednesday 12 January 2005 - 18:19:40 | | |
Kdyľ za jízdy z kopce vypneą klíček, tak si nejspíą rozbijeą auto i úsměv. Kdyľ nevěříą - zkus to. Je to tak jednoduchý - vzdávám to. |
| |
|
|