• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Zafira :: ZAFIRA :: Zafira elektrika
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Nenastartuju
Přejít na stranu  [1] 2 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Zdeňka
Thursday 30 March 2006 - 11:49:51 Citovat
Host
Ahoj všem,
včera vyjel se Žirafkou manžel (ehm...), no a auto nejede. Právě mi ho odtáhli do servisu. Nastartoval, ujel cca 200m (podotýkám, že s otevřenými 5. dveřmi... na což ho upozornily děti, na které dost foukalo , a zhaslo mu to. Pak už jen při otočení klíčkem všechno svítí, auto se snaží chytit, točí se startér, všechno jakoby normálně, ale nenastartuje. Jen se protáčí. Když zařadím jedničku, dvojku i zpátečku a klíčem mám otočeno na start, má auto tendenci jet dopředu/dozadu.

Nevím vůbec, co to může být. Nemáte tušení? Mám vybitou baterku v klíči na dálkovém ovládání, v klíči je imobilizér, může ta baterka na to mít vliv? Asi ne, co? Poradíte, prosím? Díky!!
RRAAFF
Thursday 30 March 2006 - 12:13:24 Citovat
RRAAFF
Uživatel #519
Registrován: Monday 19 December 2005 - 10:51:16
Příspěvků: 965
Baterka v klíči na imobilizér vliv určitě nemá.
Co to má za motor?

Opel Vectra B 1,8 16V sedan 307 000km, již není
Škoda Fabia Combi 70kW, 2023
Zdeňka
Thursday 30 March 2006 - 12:15:22 Citovat
Host
Z16XE, tj. 1.6 16V, r.v.2000
Martas
Thursday 30 March 2006 - 12:24:34 Citovat
Host
Zdeňka napsal ...

Ahoj všem,
včera vyjel se Žirafkou manžel (ehm...), no a auto nejede. Právě mi ho odtáhli do servisu. Nastartoval, ujel cca 200m (podotýkám, že s otevřenými 5. dveřmi... na což ho upozornily děti, na které dost foukalo , a zhaslo mu to. Pak už jen při otočení klíčkem všechno svítí, auto se snaží chytit, točí se startér, všechno jakoby normálně, ale nenastartuje. Jen se protáčí. Když zařadím jedničku, dvojku i zpátečku a klíčem mám otočeno na start, má auto tendenci jet dopředu/dozadu.

Nevím vůbec, co to může být. Nemáte tušení? Mám vybitou baterku v klíči na dálkovém ovládání, v klíči je imobilizér, může ta baterka na to mít vliv? Asi ne, co? Poradíte, prosím? Díky!!


Pri tom startovani kontrola ECU (oranzova se symbolem rekneme cerpadla) sviti, nebo blika ?


[ Upraveno Thursday 30 March 2006 - 12:25:03 ]
Zdeňka
Thursday 30 March 2006 - 12:59:09 Citovat
Host
Svítí, pak zhasne. Zůstane svítit baterka (logicky), nad baterkou cosi oranžového s kytkou ?lola a vedle toho nebo pod tím, teď už nevím, taky oranžová kontrolka (prý poruch motoru). Vše svítí vždy, po startu zhasne, tady pozhasínají airbagy, to čerpadlo atd., ale tyhle dvě oranžový legrácky svítěj furt. Tak nevím.
Zdenka
Thursday 30 March 2006 - 14:39:18 Citovat
Host
Tak je to v pr..... Prý se "potkaly písty s ventilama", sice nevím, co si pod tím mám představit, ale praskl snad nějaký řemen a co se stalo pak, Pán Bůh ví. Bude se prý měnit hlava na motoru... Nevím, co všechno to znamená, ale tvářili se, že je to voprava tak na 14 dnů. Ach jo.
Martas
Thursday 30 March 2006 - 14:46:03 Citovat
Host
Zdenka napsal ...

Tak je to v pr..... Prý se "potkaly písty s ventilama", sice nevím, co si pod tím mám představit, ale praskl snad nějaký řemen a co se stalo pak, Pán Bůh ví. Bude se prý měnit hlava na motoru... Nevím, co všechno to znamená, ale tvářili se, že je to voprava tak na 14 dnů. Ach jo.


Ten remen co ti prasknul (preskocil) je rozvodovy, hlava jako takova by se treba menit nemusela (obvykle to odnesou ventily pripadne dalsi soucastky co souvidseji s ovladanim ventilu) ale to by v servisu meli poznat jetli je treba vymenit i hlavu.
Anonymní
Thursday 30 March 2006 - 14:48:55 Citovat
Host
Martas napsal ...

Zdenka napsal ...

Tak je to v pr..... Prý se "potkaly písty s ventilama", sice nevím, co si pod tím mám představit, ale praskl snad nějaký řemen a co se stalo pak, Pán Bůh ví. Bude se prý měnit hlava na motoru... Nevím, co všechno to znamená, ale tvářili se, že je to voprava tak na 14 dnů. Ach jo.


Ten remen co ti prasknul (preskocil) je rozvodovy, hlava jako takova by se treba menit nemusela (obvykle to odnesou ventily pripadne dalsi soucastky co souvidseji s ovladanim ventilu) ale to by v servisu meli poznat jetli je treba vymenit i hlavu.


A je to velka oprava? Velky prusvih? Jak to muze odnest motor cely takovy prasknuti remene? Co myslis? Ten servis, co tam auto mam, je prima, jsem s nimi dosud na 100% spokojena. Ale stejne bych si to rada ohlidala i sama. Nevim, malo tomu rozumim, ale myslela jsem si, ze remen praska relativne casto a neni to tak nevidana velka zavada, nebo jo?
Martas
Thursday 30 March 2006 - 14:54:43 Citovat
Host
Zas se to poondilo a je to tam 2x ...

[ Upraveno Thursday 30 March 2006 - 14:56:53 ]
Martas
Thursday 30 March 2006 - 14:56:18 Citovat
Host
Je to dost zavazna oprava, musi dolu hlava, pak zkontrolovat co vsechno se rozbilo, vymenit ventily + prislusenstvi (pripadne opravit hlavu), koupit nove tesneni pod hlavou a viko ventilu, vse sesadit, udelat nove rozvody (remen + kladky), pripadne novou vodni pumpu ....

Myslim ze pokud se ti to "jenom" potkalo a nebude se delat nic jineho nez to co jsem popsal tak pocitej minimalne 20000.



[ Upraveno Thursday 30 March 2006 - 14:58:46 ]

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2 3  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1512 sec,0.1117 z toho dotazů.