Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Kam s ním? poradna pro příznivce zástavby chladiče do DI |
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Toto téma je zamčeno |
Autor | Příspěvek | ||
riwal |
| ||
Host | Táák konečně padlo asi pravdivý slovo Andrej. Ale pro ostatní v Trabantu to taky nepomohlo, akorát jsem zvětąil sací díru v masce hodně to pomohlo (asi 0,0025HP), ale zase mi tam lítaly masařky a vosy a z toho kaąlal karburátor - tak bacha na to ! | ||
| |||
Lib |
| ||
Host | najebejte si do boxu sani sadu peltierovych clanku riwi jim vosy a masarky vadit nebudou, to se rozmicuje vrtulkou turba a bude z toho super-organicky aditivum na zvyseni kroutaku [ Edited Thu Nov 11 2004, 09:23PM ] | ||
| |||
riwal |
| ||
Host | To je ale jízda - to je ofenzíva - já se z toho snad osypu | ||
| |||
Lib |
| ||
Host | riwi my asi budem muset jezdit na srazy inkognito tyvole jinak nas traktori privazou k vyfuku a nadelaj z nas kominiky ... taci hajzli (jako my, ne voni ) to se jen tak nevidi [ Edited Thu Nov 11 2004, 09:30PM ] | ||
| |||
NIO |
| ||
Host | no co se to tu zase resi za s prominutim pico... . I kdybyste do tech ropaku pridali nevim co tak to nepomuze. Jediny co se da. umistit cooler pod haupnu a udelat naporovou kaplicku. Ale je to stejne na nic. Naftak nepotrebuje tolik moc studenyho vzduchu jako benzinak. | ||
| |||
riwal |
| ||
Host | Dy» to řikám a to ste mi fukarovi traban»ákovi nevěřili | ||
| |||
Andrej |
| ||
Host | No,na druhou starnu... Jen ciste pro informaci. dtl se od dth lisi predevsim plnicim tlakem. Proto aby se mohl zvednout plnici tlak, pak dtl cooler POTREBUJE. Dalsi otazkou je jak zvednout ten boost. Odpoved je - postavit vedle sebe 2ks VeBe - dtl a dth. A vzit do ruky T2. A porovnat par veci... Dal uz snad ani nemusim nic rikat... | ||
| |||
NIO |
| ||
Host | Andrej160.218.40.129 napsal ... No,na druhou starnu... Jen ciste pro informaci. dtl se od dth lisi predevsim plnicim tlakem. Proto aby se mohl zvednout plnici tlak, pak dtl cooler POTREBUJE. Dalsi otazkou je jak zvednout ten boost. Odpoved je - postavit vedle sebe 2ks VeBe - dtl a dth. A vzit do ruky T2. A porovnat par veci... Dal uz snad ani nemusim nic rikat... Ale jen chladicem tlak nezvednes. bohuzel | ||
| |||
Andrej |
| ||
Host | Jeezis, dyt nerikam ze kdyz tam das chladic tak stoupne tlak Tvrdim jen ze chladic je pri vetsim tlaku nutny. Zbytek viz ma predchozi odpoved | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | To LIB+Riwal: hoąi, já vás k výfuku nepřiváľu.Z toho byste nic neměli. Přijedu s něčím, co má bufík a přiváľu vás k tomu. Takovéhle Jidáąe jsem opravdu neviděl! 2 Ostatní: Kdyľ jsem tuhle debatu v Riwiho literární rubrice rozpoutal, tak jsem samo zapomněl podotknout, ľe je třeba jeątě nastavit jinak hodnoty v řídící jednotce. Nezmiňoval jsem se o tom, protoľe já to mám, bo to udělal předchozí majitel-nechal tam dát jiný čip a stálo ho to 15 litrů.(mám k tomu papír). Tímhle dlouhým vedením na Intercooler dochází ke změně charakteristiky (součet vąech odporů na cestě do sání) Naąe turba mají pruľinový regulátor přepouątění výfukových plynů. Ten je zčásti ovládán (přes ŘJ) tlakem na výstupu z turba a dále podtlakem přes el. přepouą»ák z vak.pumpy. Vůbec celý motor je ovládám vakuem - samozřejmě přes přísluąné el. ventily z ŘJ. Kaľdopádně Intercooler zajistí zvýąení výkonu i bez načipování, ale nevím, zda vloľené náklady budou vyrovnány následným výkonem. Prostě zda se to vyplatí. Intercooler zajistí i bez načipování, ľe se do spal.prostoru dostane zcela jistě o 15% vzduchu více. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 | |