• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Kam s ním? poradna pro příznivce zástavby chladiče do DI
Přejít na stranu  1 [2] 3 4 5
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Toto téma je zamčeno
Autor Příspěvek
riwal
Thursday 11 November 2004 - 21:21:24
Host
Táák konečně padlo asi pravdivý slovo Andrej.

Ale pro ostatní v Trabantu to taky nepomohlo, akorát jsem zvětąil sací díru v masce hodně to pomohlo (asi 0,0025HP), ale zase mi tam lítaly masařky a vosy a z toho kaąlal karburátor - tak bacha na to !
Lib
Thursday 11 November 2004 - 21:21:37
Host
najebejte si do boxu sani sadu peltierovych clanku

riwi jim vosy a masarky vadit nebudou, to se rozmicuje vrtulkou turba a bude z toho super-organicky aditivum na zvyseni kroutaku
[ Edited Thu Nov 11 2004, 09:23PM ]
riwal
Thursday 11 November 2004 - 21:25:57
Host
To je ale jízda - to je ofenzíva - já se z toho snad osypu
Lib
Thursday 11 November 2004 - 21:28:54
Host
riwi my asi budem muset jezdit na srazy inkognito tyvole jinak nas traktori privazou k vyfuku a nadelaj z nas kominiky ... taci hajzli (jako my, ne voni ) to se jen tak nevidi
[ Edited Thu Nov 11 2004, 09:30PM ]
NIO
Thursday 11 November 2004 - 21:40:07
Host
no co se to tu zase resi za s prominutim pico... .
I kdybyste do tech ropaku pridali nevim co tak to nepomuze. Jediny co se da. umistit cooler pod haupnu a udelat naporovou kaplicku. Ale je to stejne na nic. Naftak nepotrebuje tolik moc studenyho vzduchu jako benzinak.
riwal
Thursday 11 November 2004 - 21:43:13
Host
Dy» to řikám a to ste mi fukarovi traban»ákovi nevěřili
Andrej
Thursday 11 November 2004 - 22:04:23
Host
No,na druhou starnu... Jen ciste pro informaci. dtl se od dth lisi predevsim plnicim tlakem. Proto aby se mohl zvednout plnici tlak, pak dtl cooler POTREBUJE. Dalsi otazkou je jak zvednout ten boost. Odpoved je - postavit vedle sebe 2ks VeBe - dtl a dth. A vzit do ruky T2. A porovnat par veci... Dal uz snad ani nemusim nic rikat...
NIO
Thursday 11 November 2004 - 22:24:19
Host
Andrej160.218.40.129 napsal ...
No,na druhou starnu... Jen ciste pro informaci. dtl se od dth lisi predevsim plnicim tlakem. Proto aby se mohl zvednout plnici tlak, pak dtl cooler POTREBUJE. Dalsi otazkou je jak zvednout ten boost. Odpoved je - postavit vedle sebe 2ks VeBe - dtl a dth. A vzit do ruky T2. A porovnat par veci... Dal uz snad ani nemusim nic rikat...


Ale jen chladicem tlak nezvednes. bohuzel
Andrej
Thursday 11 November 2004 - 23:12:13
Host
Jeezis, dyt nerikam ze kdyz tam das chladic tak stoupne tlak Tvrdim jen ze chladic je pri vetsim tlaku nutny. Zbytek viz ma predchozi odpoved
Yper
Friday 12 November 2004 - 06:55:33
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
To LIB+Riwal: hoąi, já vás k výfuku nepřiváľu.Z toho byste nic neměli. Přijedu s něčím, co má bufík a přiváľu vás k tomu. Takovéhle Jidáąe jsem opravdu neviděl!
2 Ostatní: Kdyľ jsem tuhle debatu v Riwiho literární rubrice rozpoutal, tak jsem samo zapomněl podotknout, ľe je třeba jeątě nastavit jinak hodnoty v řídící jednotce. Nezmiňoval jsem se o tom, protoľe já to mám, bo to udělal předchozí majitel-nechal tam dát jiný čip a stálo ho to 15 litrů.(mám k tomu papír). Tímhle dlouhým vedením na Intercooler dochází ke změně charakteristiky (součet vąech odporů na cestě do sání) Naąe turba mají pruľinový regulátor přepouątění výfukových plynů. Ten je zčásti ovládán (přes ŘJ) tlakem na výstupu z turba a dále podtlakem přes el. přepouą»ák z vak.pumpy. Vůbec celý motor je ovládám vakuem - samozřejmě přes přísluąné el. ventily z ŘJ.
Kaľdopádně Intercooler zajistí zvýąení výkonu i bez načipování, ale nevím, zda vloľené náklady budou vyrovnány následným výkonem. Prostě zda se to vyplatí. Intercooler zajistí i bez načipování, ľe se do spal.prostoru dostane zcela jistě o 15% vzduchu více.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Přejít na stranu  1 [2] 3 4 5  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2103 sec,0.1703 z toho dotazů.