• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra ostatní
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
1.7 Dti
Přejít na stranu  1 2 [3] 4
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
David
Tuesday 04 October 2005 - 10:39:18 Citovat
Host
to Bad.Man: Já mám za to ze 1.7 DT (50kw) je oplovský zastaralý komůrkový diesel a 1.7 DTi (55kW) je od isuzu a o něčem jiném. A snad se osazovaly do aster oba po celou dobu výroby. Jistý si ale nejsem, proto se ptám.
EnRico
Friday 14 October 2005 - 16:16:19 Citovat
Host
Motor prodávaný v Astře G s obchodním označením 1.7 DTI 16V a s výkonem 55 kW je od Isuzu. Výkon nic moc (na dnešní dobu), ale: nafty žere málo, olej obvykle nežere vůbec (na rozdíl od 2.0 DTI 74 kW).
klubo
Friday 14 October 2005 - 18:36:44 Citovat
Host
1.7 50kw sem jel minulý výkend a snad mi to Caklik promine ale je to neskutečnej žebrák.........motor dobrej tak do béčkový corsy před deseti lety
Vodník
Saturday 15 October 2005 - 12:14:51 Citovat
Uživatel #327
Registrován: Sunday 20 March 2005 - 08:45:51
Příspěvků: 732
Že se ještě kousek vracím... jak se ten vychvalovaný 2,2 DTi chová v Omeze? Pokud vím, deklarovaný výkon je 88 kW a to mi připadá málo?
klubo
Saturday 15 October 2005 - 12:18:44 Citovat
Host
Vodník napsal ...
Že se ještě kousek vracím... jak se ten vychvalovaný 2,2 DTi chová v Omeze? Pokud vím, deklarovaný výkon je 88 kW a to mi připadá málo?


no nevim čim to je ale pro omegu má 88kw a pro ostatní auta 92kw, jinak nemůžeš to srovnávat s benzínem o stejný kilowatáži bo tady to má krouťák uplně někde jinde
Vodník
Saturday 15 October 2005 - 17:29:45 Citovat
Uživatel #327
Registrován: Sunday 20 March 2005 - 08:45:51
Příspěvků: 732
Klubo: vím, že kW není jediný směrodatný ukazatel a nechci srovnávat s benzínem, ale se svou 2,5 TD, která má 96 a připadá mi to tak akorát... že bych jako už míň nechtěl.Tak se právě ptám, jestli u toho 2,2 DTi je třeba ten krouťák posazenej jinam, že ten výkon přetáhne naopak do víc... jsem se zase pěkně vymáčk, koukám.
mj
Sunday 16 October 2005 - 08:15:30 Citovat
Host
mam astru G 1.7 DTi 16V - isuzu (necele 2 roky,32 tis. km),
zatial sama chvala... spotreba okolo 4 - 4,5l, olej nezerie vobec (narozdiel od znamych, ktory maju TDI PD od VW a vkuse do nich dolievaju longlife oleje - 900Sk/l). Co sa tyka vykonu, to je vec nazoru, pre mna a rodinu to bohato staci... ale nie som f. alonso... takze moje odporucanie: motor isuzu 1.7 DTi urcite ANO
Arnie
Sunday 16 October 2005 - 16:39:52 Citovat
Host
2,2 DTI ma kroutak trochu niz nez 2,5td. Konkretne udaje z brzdy jsou: 122,5koni pri 4000 a 287Nm pri 2600. Proti 2,2 v jinejch modelech podstatne mene (340Nm a 140+ koni neni vyjimka), ale moch to bejt zrovna mizernej kousek. Tenhle motor v Saabu naladenej tusim taky na 88kW daval podle brzdy 133koni a 305Nm.
Caklik
Sunday 16 October 2005 - 17:35:41 Citovat
Host
klubo napsal ...
1.7 50kw sem jel minulý výkend a snad mi to Caklik promine ale je to neskutečnej žebrák.........motor dobrej tak do béčkový corsy před deseti lety

Nevidel bych to tak tragicky. A udelat si nazor na motor po 800 metrech po meste no nevim Klubo . Jinak jsem jel v precipovane 1.7 Dti a taky jsem si zadne vyrazne zmeny ve vykonu nevsiml oproti 50 kW 1.7 TD.
Vodník
Sunday 16 October 2005 - 21:49:33 Citovat
Uživatel #327
Registrován: Sunday 20 March 2005 - 08:45:51
Příspěvků: 732
Arnie: díky, takže když 2,5 DT má 131 koníků, on ten 2,2 slabší vlastně nebude, jsem si to tak přeložil. Možná úspornější ve spotřebě, hádám.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 [3] 4  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2017 sec,0.1489 z toho dotazů.