Autor
|
Příspěvek
|
Arnie | Sunday 16 October 2005 - 22:03:44 | | |
Rek bych, ze pri beznym jezdeni to bude podobne zivy a lepsi spotreba. Pri vytoceni ke hranici 4000, ale pravdepodobne bude sestivalec davat o par koniku vic. U ctyrvalce bude na druhou stranu nizsi hmotnost. U 2,5td jsem videl zmerenejch 143koni pri 4354 ot. a 287Nm pri 2795 ot. (pri 2000 ot. ma ale nejakejch 180Nm na rozdil od cca 260Nm u 2,2). |
| |
|
ViP | Thursday 20 October 2005 - 14:10:23 | | |
1.7Dti - ISUZU, je pro šetřílky a lidi, co nespěchaj do hrobu. A proto ji taky mám! Na dálnici a ve více lidech je ta 55 poznat, ale ve dvou a podle předpisů jede skvěle. 2.0 Di bych doporučil tomu, kdo spěchá a jezdí víc po dálnici nebo má radši kultivovanější projev svého ropáka. |
| |
|
dowan | Saturday 19 March 2011 - 17:31:43 | | |
zdarec mam 1.7td 60kw isuzu motor a nemužu si stěžovat jezdí se v něm perfektně a ti co mají 2.0 jsou frajeřy nebo taky debylove co neumy jezdit |
| |
|
|