Témata příspěvků | |
David | Zdar opláci. Prodal jsem olejožrouta 1.6 16V a chystám se na 1.7 Dti. Uvítal bych komentáře, klady a zápory a vaše názory na tenhle motor. Díky. |
Poslední odpovědi | |
dowan | zdarec mam 1.7td 60kw isuzu motor a nemužu si stěžovat jezdí se v něm perfektně a ti co mají 2.0 jsou frajeřy nebo taky debylove co neumy jezdit |
ViP | 1.7Dti - ISUZU, je pro šetřílky a lidi, co nespěchaj do hrobu. A proto ji taky mám! Na dálnici a ve více lidech je ta 55 poznat, ale ve dvou a podle předpisů jede skvěle. 2.0 Di bych doporučil tomu, kdo spěchá a jezdí víc po dálnici nebo má radši kultivovanější projev svého ropáka. |
Arnie | Rek bych, ze pri beznym jezdeni to bude podobne zivy a lepsi spotreba. Pri vytoceni ke hranici 4000, ale pravdepodobne bude sestivalec davat o par koniku vic. U ctyrvalce bude na druhou stranu nizsi hmotnost. U 2,5td jsem videl zmerenejch 143koni pri 4354 ot. a 287Nm pri 2795 ot. (pri 2000 ot. ma ale nejakejch 180Nm na rozdil od cca 260Nm u 2,2). |
Vodník | Arnie: díky, takže když 2,5 DT má 131 koníků, on ten 2,2 slabší vlastně nebude, jsem si to tak přeložil. Možná úspornější ve spotřebě, hádám. |
Caklik | klubo napsal ... 1.7 50kw sem jel minulý výkend a snad mi to Caklik promine ale je to neskutečnej žebrák.........motor dobrej tak do béčkový corsy před deseti lety Nevidel bych to tak tragicky. A udelat si nazor na motor po 800 metrech po meste no nevim Klubo . Jinak jsem jel v precipovane 1.7 Dti a taky jsem si zadne vyrazne zmeny ve vykonu nevsiml oproti 50 kW 1.7 TD. |
Arnie | 2,2 DTI ma kroutak trochu niz nez 2,5td. Konkretne udaje z brzdy jsou: 122,5koni pri 4000 a 287Nm pri 2600. Proti 2,2 v jinejch modelech podstatne mene (340Nm a 140+ koni neni vyjimka), ale moch to bejt zrovna mizernej kousek. Tenhle motor v Saabu naladenej tusim taky na 88kW daval podle brzdy 133koni a 305Nm. |
mj | mam astru G 1.7 DTi 16V - isuzu (necele 2 roky,32 tis. km), zatial sama chvala... spotreba okolo 4 - 4,5l, olej nezerie vobec (narozdiel od znamych, ktory maju TDI PD od VW a vkuse do nich dolievaju longlife oleje - 900Sk/l). Co sa tyka vykonu, to je vec nazoru, pre mna a rodinu to bohato staci... ale nie som f. alonso... takze moje odporucanie: motor isuzu 1.7 DTi urcite ANO |
Vodník | Klubo: vím, že kW není jediný směrodatný ukazatel a nechci srovnávat s benzínem, ale se svou 2,5 TD, která má 96 a připadá mi to tak akorát... že bych jako už míň nechtěl.Tak se právě ptám, jestli u toho 2,2 DTi je třeba ten krouťák posazenej jinam, že ten výkon přetáhne naopak do víc... jsem se zase pěkně vymáčk, koukám. |
klubo | Vodník napsal ... Že se ještě kousek vracím... jak se ten vychvalovaný 2,2 DTi chová v Omeze? Pokud vím, deklarovaný výkon je 88 kW a to mi připadá málo? no nevim čim to je ale pro omegu má 88kw a pro ostatní auta 92kw, jinak nemůžeš to srovnávat s benzínem o stejný kilowatáži bo tady to má krouťák uplně někde jinde |