Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra ostatní |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Pomoc s koupí Vectry v Německu!!! |
Přejít na stranu 1 2 [3] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Roku výroby a typ (Caravan)dobrý. Řekl bych velmi slušná. Jaká je cena? Já za 7 let starý Caravan 2,0Di, s novými gumami-letní+zimní a liťáky a plecháče, + nový výfuk dal 172 tis. Podívej se dál pro jistotu ještě na tohle - koroze na spodních hranách a rozích všech dveří, Dále na náznak koroze pod plastovou lištou na pátých dveřích, náznak koroze nad horní gumovou lištou předního okna a v jakém stavu jsou boční postranní lišty předního skla - zda se nenafukují (mají kovový vnitřek a ten koruje a pod ním i nakonec karoserie). Na zadní části vezmi za hagusy a zkus zalomcovat autem do stram - neměl by se ozývat zvláštní zvuk. Tlumiče možná budeš muset měnit, protože ty odejdou a auto má něco nalítáno, čepy zrovna tak. Zkus se s ním projet a vezmi ho někam přes vymlácený železniční přejezd rychlostí tak okolo 40 - do volantu by nemělo nic extra bouchat a klepat. Zkontroluj rok výroby akumulátoru - jak má 4 roky, tak zkus smlouvat - je na konci životnosti. Motor zkontroluj zda někde něco neteče a nebo není poblité nahoře. Také se podívej jak vypadá olej - zda je tam hustá břečka, pak nebrat - vstrč palec dovnitř a zkus prstem seškrábnout to, co může být uchycené na víku ventilů a vačky. Zkontroluj zda běží správně klimatizace - chladí, jak lze řadit - jednička může jít ztuha, ale zpátečka by po opětovném sešlápnutí spojky měla zaskočit - jinak si od prodejce nech seřídit řazení a pak znovu zkontrolovat. Čidla kliky a vačky nezkontroluješ, leda by svítila a nebo se za nějaký čas rozsvěcovala diagnostika motoru (po jeho zahřátí) - pak nebrat. Zkus zjistit, v jakém stavu je vzduchový filtr a zda byla a kdy měněna váha vzduchu - její životnost je omezena a stojí dobrých 8k kč.Jak jsou ojety pneumatiky. Podle toho a tvých případných možností na opravu pak smlouvej o cenu - každopádně zkusit to můžeš. Jak jsem řekl, čepy, tlumiče a silentbloky na předku, olej, filtry a chladící náplň tu bych měnil tak jako tak a pak na tohle se každá ušetřená koruna hodí. Jo a taky se podívej na barvu chladící náplně - měla by být čirá a bez jakéhokoliv lemu špíny (hlavně mastnoty) na stěně. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
RADEK |
| ||
Host | Yper napsal ... Roku výroby a typ (Caravan)dobrý. Řekl bych velmi slušná. Jaká je cena? Já za 7 let starý Caravan 2,0Di, s novými gumami-letní+zimní a liťáky a plecháče, + nový výfuk dal 172 tis. Podívej se dál pro jistotu ještě na tohle - koroze na spodních hranách a rozích všech dveří, Dále na náznak koroze pod plastovou lištou na pátých dveřích, náznak koroze nad horní gumovou lištou předního okna a v jakém stavu jsou boční postranní lišty předního skla - zda se nenafukují (mají kovový vnitřek a ten koruje a pod ním i nakonec karoserie). Na zadní části vezmi za hagusy a zkus zalomcovat autem do stram - neměl by se ozývat zvláštní zvuk. Tlumiče možná budeš muset měnit, protože ty odejdou a auto má něco nalítáno, čepy zrovna tak. Zkus se s ním projet a vezmi ho někam přes vymlácený železniční přejezd rychlostí tak okolo 40 - do volantu by nemělo nic extra bouchat a klepat. Zkontroluj rok výroby akumulátoru - jak má 4 roky, tak zkus smlouvat - je na konci životnosti. Motor zkontroluj zda někde něco neteče a nebo není poblité nahoře. Také se podívej jak vypadá olej - zda je tam hustá břečka, pak nebrat - vstrč palec dovnitř a zkus prstem seškrábnout to, co může být uchycené na víku ventilů a vačky. Zkontroluj zda běží správně klimatizace - chladí, jak lze řadit - jednička může jít ztuha, ale zpátečka by po opětovném sešlápnutí spojky měla zaskočit - jinak si od prodejce nech seřídit řazení a pak znovu zkontrolovat. Čidla kliky a vačky nezkontroluješ, leda by svítila a nebo se za nějaký čas rozsvěcovala diagnostika motoru (po jeho zahřátí) - pak nebrat. Zkus zjistit, v jakém stavu je vzduchový filtr a zda byla a kdy měněna váha vzduchu - její životnost je omezena a stojí dobrých 8k kč.Jak jsou ojety pneumatiky. Podle toho a tvých případných možností na opravu pak smlouvej o cenu - každopádně zkusit to můžeš. Jak jsem řekl, čepy, tlumiče a silentbloky na předku, olej, filtry a chladící náplň tu bych měnil tak jako tak a pak na tohle se každá ušetřená koruna hodí. Jo a taky se podívej na barvu chladící náplně - měla by být čirá a bez jakéhokoliv lemu špíny (hlavně mastnoty) na stěně. UFFFF, klobouk dolu, díky moc, ted to bylo v servisu, geometrie, filtry, naplne, tlumice jsou asi 2 mesice stary, komplet obuti /zima leto i s diskama - jedny plechace/... , cepy a poloosy ok, sviti tam kontrolka u motoru, ale to uz asi 4 roky ... diagnostiky - nikdy nic, proste sviti.... a to to bylo ve vsech moznejch servisech - a vsude jen jedna odpoved - proste sviti, ale vse je v poradku... Klima jede, je tam trochu horsi displej u nastaveni vetraku, nekdy sviti nekdy nesviti... ale to zas tolik neva... doufam ...Cena je 170tis. | ||
| |||
Tlumex |
| ||
Host | klima te bude stat min 5000 esli ses z okoli Brna napis mi mejla ja ti poslu cislo na firmu kera mi to udelala docela dobre! Jinak mam v skusenosti v timhle motorem ve trech autech ja mam v omeze je to lenivejsi kamos to ma ve vektre dobry ero a dalsi v kalibre maximalni spokojenost! | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 [3] | |