• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Jsem smutny...
Přejít na stranu  [1] 2 3 4 5
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Kutulin
Tuesday 30 September 2008 - 17:43:15 Citovat
Host
Vázeni Opelici, jsem zde jako doma temer od nepameti. Privedla me sem kdysi zoufalost, kdyz jsem si poridil prvni VB caravan 60kw Di a mela spatne vstrikovaci cerpadlo, pozdeji jsem zjistil, ze se jedná o snímač otáček motoru ve vstr.čerpadle. Auto bylo velmi vyhodne cca o 6OtisKc levnejsi nez funkcni modely. Koupil jsem ho tedy s tim ze, cerpadlo necham zrepasovat za cca 20-30tis Kc. Ovsem po koupy jsem z hruzou zjistil, ze do tohoto typu motoru Di 60kw se cerpadlo neopravuje, ale pouze meni kus za kus. Vše stálo 70 000Kč a to asi v roce 2002.....chápete jak mi bylo.....dlouho jsem to nemohl rozdejchat stejne jako ostatní clenove rodiny a vsichni moji známí měli neuprimne uprimnou radost a plácali mě po rameni se slovy: "To vis, Opel to je poradny auto, co? Prvni VB fungovala od te doby znamenite. Pri 250 000km jsem ji prodal a chystal se na dalsi, novejsi VB 2.2. DTi 92kw. Jezdil jsem po Německu, až jsem ji pred dvema lety našel (vidite ji na fotce). Za ty dva roky jsem měnil zadni tlumice, nechal zrepasovat kompresor klimi, a vyměnil ventilator klimatizace. Nic víc, nic mín. Najezdil jsem s ni za dva roky cca 120 tis a asi pred tydnem kdy jsem se vrátil z Košic a auto chcípnul a znova nastartoval, tak zacalo jit velmi nepravidelne na volnobech a nesel otackomer. Kontrolka diag. svitila a auto slo jen na nouzak. U Jíši mi ukazali diagnostiku, kde potvrdili: spatny snimac otacek motoru ve vstrikovacim cerpadle. Dlouho nic....temno...ticho.....jen jsem si vzpomnel na pocity s prvni Vectrou, jak v servisu tenkrat caluji 70 000Kč. za čidlo které je kdesi v motoru a má cenu cca tak 2000Kč.... Zase ticho, temno,prázdno...... Situace je v soucasne dobe takova, ze cerpadlo putuje do Bosch servisu k panu Bednářovi. Predbezna cena je 2300,- cidlo otacek, 8600,-práce za rozebrani a smontování, řídíci jednotka pokud se bude muset měnit je plus dalších 5000Kč a poté demontáž a montáž čerpadla do auta cca 6000Kč. Celková částka asi 25 000Kč.....ticho, temno.....strasnou radost mám v tuto chvíli, že to nebude stát 70 000Kč! Ale na druhou stranu jsem strasne smutny z toho ze zazivam jednu z nejdražších závad dvakrát po sobě a ne na stejném autě. V autorizáku mi priznali ze vs. cerpadla od Bosche do VB 2.0 a 2.2Dti se vubec nepovedli. To mi potvrdil i veleznámý šéf z Bosche ze Zábřeha pan Bednář. Jako by se mi posmíval, že čerpadla do těchto Opelů odcházejí. Já mu na to odpověděl, že to není moc vtipné, když právě on zastupuje firmu Bosch a ta tyto poruchová vstř. čerpadla vyrábí a dodává Opelu temer 10 let...Nic mi na to nebyl schopen říct. Jsem smutný i z Opela jako firmy. Opel musí moc dobre vedet kolik techto vadnych cerpadel se opravovalo a za celou eru Vecter B, coz je temer 10let a s Boschem neudelalo nápravu. Jsem zase smutny, ze kopu za znacku ktera v CR stale tezko hleda uznani a ona se takto stara (nestara) o zakazniky. Vazeni Opelici, nevim jak zakoncit to co jsem sem napsal. Jen prozivam druhou ale naprosto stejnou krizi jako pred cca 6 lety. Nechci toto zazit znova a vubec nevim co pristi rok, kdy jak jsem puvodne planoval, ze budu hledat dalsi auto a hlavne zda to bude jeste do tretice Opel to opravdu nevim. Chtel jsem Vectru C 1.9 110kw caravan r.v. 2006. Je toho na druhou stranu strasne moc pekneho a vydareneho co jsem s obema Vectrama zazil. Nikdy nikde me ani jedna nenechala a že jezdim hodne! Na dalky super auto, pred 14 dny Praha-Bratislava-Prešov-Bratislava CELKEM ZA JEDEN DEN 1340km a pozor cesta z BA do Prešova není projíždka po západní dálnici či do Chorvatska. Jindy zase Humenne (45km od Uzghorodu-Ukrajina)-Praha pres noc 720km 7,5hodin atd...nic vas nebolí, netlačí....Je mi smutno mám depku a tak jdu na jedno ať mě všichni přátelé v Hospůdce na rohu poklepají na rameno a řeknou jako kdy si: "To víš, Opel to je pořádný auto co?"
Čelda
Tuesday 30 September 2008 - 18:12:57 Citovat
Host
Nebuď smutnej a kup si ten caravan VeCe 1.9 110kW , to jsou Fiaťácký motory a jiná liga.
__; ^au !buch _; !!(a)
mates
Tuesday 30 September 2008 - 18:21:16 Citovat
mates
Uživatel #39
Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30
Příspěvků: 1953
Hmmm...smutné. Já zaplatil cca 35 táců za potkannej motor 2,5 V6, ale to bylo selháním lidského faktoru...prostě jsem někomu věřil, že vyměnil KOMPLET rozvody...ale on vyměnil jen řemen a nevydržela to spodní kladka. Od té doby jsem poučen - ihned po koupi "nového" auta vyměnit rozvody. Toto ale ještě nenastalo, Omegu furt mám a nic na tom stavu zatím nehodlám měnit.
Vím že je to ohraná písnička...ale tvůj popis problémů mě opět utvrzuje, že naftu NE! Vím, je spousta spokojených zákazníků s bezpromlémovým provozem, ale já je neznám. Snad jen Nanuk s 2,2 dti...a to je asi vše z mého okolí. Ano, ty motory po sepnutí turba jedou a celkově míň žerou, ale provozní náklady a ceny PHM výhodu "provozu na naftu" snižují.
Myslím si, že s benzínovým motorem 1,8 či 2,0 bys tyhle problémy neměl. Ale třeba taky ne. Já tu jen vyjadřuji svůj názor a své stanovisko...třeba nějaké vozy na naftu tyhle konstrukční problémy nemají a vydrží spoustu kilometrů bez takovýchhle horentních investic...třeba.
Tak...Yper a podobní naftofilové...pusťte se do mě

Lexus RX 350
Honda Crosstourer
qpc
Tuesday 30 September 2008 - 19:00:22 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
Ahoj Kutuline,jsem na tom podobně jako kolega,jednou jsem čuchnul k benzinu a ne a ne se toho zbavit.I já uznávás nižší spotřebu TD motorů,ale cena nafty v poslednim roce tento druh provozu trochu degradovala.A jelikož z ceny benzinu odečitám(zatim) DPH,jezdim radostně i s V6.O problémech čerpadel Bosch se všeobecně ví,ale je to kus od kusu,taková ruská ruleta.Nicméně jak se u VectryC haní motor 3.0CDTI,tak se chválí 1.9CDTI(110kw) .Takže jen doufejme,že se Opel trochu polepšil a už to doladil k dokonalosti.Nejsem naivní a dřív nebo později se na každém autě něco pokazí,ale pak je otázka,za kolik se to či ono dá opravit.Držim ti palce a přeji spoustu tisíc najetejch Oplích kilometrů.

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


JOB
Tuesday 30 September 2008 - 19:56:38 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
NO co si budem povídat.Opel prostě naftový motory moc neumí.Myslím že by se měl poohlédnout po nějakém kvalitním dieselu u konkurence jako to už párkrát udělal.Nakonec dělají to i jiné značky .Stejně tak pohon 4x4.

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

JardaB
Tuesday 30 September 2008 - 20:10:22 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Vsak se poohlizel u BMW, ne? A ... nic moc
Ja bych rekl, ze dnes uz je to o nicem, auto na 150tkm a do srotu. Nebo sestavit 1 ze 3 atp (zdravim Legenda )

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
JOB
Tuesday 30 September 2008 - 20:15:31 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
JardaB napsal ...

Vsak se poohlizel u BMW, ne? A ... nic moc
Ja bych rekl, ze dnes uz je to o nicem, auto na 150tkm a do srotu. Nebo sestavit 1 ze 3 atp (zdravim Legenda )

No tak BMW nebyla špatná volba ,ale měli zachovat výkon a né to očesat.

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

vrgadaa
Tuesday 30 September 2008 - 20:31:23 Citovat
Host
Ja byl smutny, kdyz jsem se trapil s V6 2,5i (a to bylo tak krasny a drahy auto), coz preslo k totalni nenavisti k benzinovym sestivalcum a kajicnemu navratu k spolehlivym starym radovym sestivalcum-rozsypal se taky a kdyz jsem ho s pomoci po dvou mesicich dal dohromady, do tydne mi auto zborili na krizovatce zezadu, opet oprava totalky, pak do mne alespon baba nacouvala zboku, to nema smysl si tak brat. Ja to vyresil koupi starickeho 2litra za 10000, na vymenu rozvodu jsem se vykaslal-tyto motory se nepotkavaj a verim byvalemu majiteli, ze je udelal. Auto ma prakticky nulovou hodnotu a tento mesic snad opet zprovoznim dualram. Obe jezdi na LPG, coz je dnes asi nejlevnejsi provoz vubec. Nezanevrel bych na opla, jako takoveho ale asi na jeho naftu a dal bych kombinaci benzin a plyn.
...
A jsou to jen strepy a penize, taky te mohl nechat nekde v daleke cizine, ci dojit k mnohem horsimu nestesti, toto se rozdejchat da. I me dalsi auto bude opel, dle mne lepsi auto nez omega v kombiku neni. Mam uz 4tou+1 jsem mel na dily a dovedu si uz opet predstavit presedlani do beckove rady sezenu-li staricky 8ventil ve slusnem stavu.
...
Neboj to prejde a kdyz ne, tak zkus japonce, kolega ma starsi primeru 5.rokem koupenou jetou v ackach a za tu dobu menil trubku ke klimatizaci a 3krat zarovku. NO a mne by se libilo subaru legacy v kombiku a turbobenzinu rocnik 92-3 147kW, ale tam je to asi o jinych penezich a nahradnich dilech
...
drzim palce at depka prejde.
lubaan
Tuesday 30 September 2008 - 20:56:09 Citovat
Host
Ahoj.Tak jsem si taky přečet tu smůlu.Socítim s Kutulinem.Byl jsem před půl rokem v situaci,kdy jsem rozmejšlel koupi VeCe.Naftu jsem chtěl,to bylo jasný.Tak jsem hledal a hledal proč vzít nebo nevzít DTI nebo CDTI.Po přečtení všech možných zkušeností jsem nakonec koupil 1,9 CDTI 110kw i přes vyšší cenu,něž kterou jsem byl původně ochotnej zaplatit a to právě jen kvůli vědomí,že v DTI je čerpadlo Bosch VP44 PSG16.A věř,že to neni jen problém Opelu.Kamarádovi odešlo VP44 ve Fordu Mondeo 2001 a používá ho i spousta jiných značek.Myslim,že VeCe se bát nemusíš.Sice má common-rail ale repase vstřikovače stojí kolem 6000Kč,což není taková darda jako nový čerpadlo do DTI.A co se týká motoru CDTI 110kw jedna věc se tam přece jen nepovedla a to je ovládání klapek v sání.Je tam tyčka nasazená na ty klapky a ty klouby se časem opotřebujou a tyčka spadne a máš z toho hned jen osmiventil.To je i muj případ,ale prozatim se mi to povedlo provizorně vyřešit.Na motor-tallk.de píšou,že to za 100 tiskm měnili i třikrát.Problém je v tom,že se nedá sehnat samotná ovládací tyčka a mysí se měnit komplet sání za asi 9000Kč.Jinak je ten motor opravdu skvělej!Ale nezoufej a zůstaň věrnej Opelu.VeCe jeskvělý auto.Každý auto má něco a opel určitě neni horší než ostatní.
Lhex
Wednesday 01 October 2008 - 08:19:20 Citovat
Host
Kutuline, jestli Ti to pomůže psychicky , tak já dávám do omegy benzínového dvoulitru přibližně jako lízínk na fábii, takových 5tis./měs. to bude (bez benzínu) !!(a) . Je fakt, že ty peníze jsou zatím postupně... a jednorázová částka větší než 30 000 by se limitně blížila ceně celého auta...takže tak.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2 3 4 5  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1822 sec,0.1315 z toho dotazů.