• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor :: Re: Jsem smutny...
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Kutulin
Odeslal: Tuesday 30 September 2008 - 17:43:15
Vázeni Opelici, jsem zde jako doma temer od nepameti. Privedla me sem kdysi zoufalost, kdyz jsem si poridil prvni VB caravan 60kw Di a mela spatne vstrikovaci cerpadlo, pozdeji jsem zjistil, ze se jedná o snímač otáček motoru ve vstr.čerpadle. Auto bylo velmi vyhodne cca o 6OtisKc levnejsi nez funkcni modely. Koupil jsem ho tedy s tim ze, cerpadlo necham zrepasovat za cca 20-30tis Kc. Ovsem po koupy jsem z hruzou zjistil, ze do tohoto typu motoru Di 60kw se cerpadlo neopravuje, ale pouze meni kus za kus. Vše stálo 70 000Kč a to asi v roce 2002.....chápete jak mi bylo.....dlouho jsem to nemohl rozdejchat stejne jako ostatní clenove rodiny a vsichni moji známí měli neuprimne uprimnou radost a plácali mě po rameni se slovy: "To vis, Opel to je poradny auto, co? Prvni VB fungovala od te doby znamenite. Pri 250 000km jsem ji prodal a chystal se na dalsi, novejsi VB 2.2. DTi 92kw. Jezdil jsem po Německu, až jsem ji pred dvema lety našel (vidite ji na fotce). Za ty dva roky jsem měnil zadni tlumice, nechal zrepasovat kompresor klimi, a vyměnil ventilator klimatizace. Nic víc, nic mín. Najezdil jsem s ni za dva roky cca 120 tis a asi pred tydnem kdy jsem se vrátil z Košic a auto chcípnul a znova nastartoval, tak zacalo jit velmi nepravidelne na volnobech a nesel otackomer. Kontrolka diag. svitila a auto slo jen na nouzak. U Jíši mi ukazali diagnostiku, kde potvrdili: spatny snimac otacek motoru ve vstrikovacim cerpadle. Dlouho nic....temno...ticho.....jen jsem si vzpomnel na pocity s prvni Vectrou, jak v servisu tenkrat caluji 70 000Kč. za čidlo které je kdesi v motoru a má cenu cca tak 2000Kč.... Zase ticho, temno,prázdno...... Situace je v soucasne dobe takova, ze cerpadlo putuje do Bosch servisu k panu Bednářovi. Predbezna cena je 2300,- cidlo otacek, 8600,-práce za rozebrani a smontování, řídíci jednotka pokud se bude muset měnit je plus dalších 5000Kč a poté demontáž a montáž čerpadla do auta cca 6000Kč. Celková částka asi 25 000Kč.....ticho, temno.....strasnou radost mám v tuto chvíli, že to nebude stát 70 000Kč! Ale na druhou stranu jsem strasne smutny z toho ze zazivam jednu z nejdražších závad dvakrát po sobě a ne na stejném autě. V autorizáku mi priznali ze vs. cerpadla od Bosche do VB 2.0 a 2.2Dti se vubec nepovedli. To mi potvrdil i veleznámý šéf z Bosche ze Zábřeha pan Bednář. Jako by se mi posmíval, že čerpadla do těchto Opelů odcházejí. Já mu na to odpověděl, že to není moc vtipné, když právě on zastupuje firmu Bosch a ta tyto poruchová vstř. čerpadla vyrábí a dodává Opelu temer 10 let...Nic mi na to nebyl schopen říct. Jsem smutný i z Opela jako firmy. Opel musí moc dobre vedet kolik techto vadnych cerpadel se opravovalo a za celou eru Vecter B, coz je temer 10let a s Boschem neudelalo nápravu. Jsem zase smutny, ze kopu za znacku ktera v CR stale tezko hleda uznani a ona se takto stara (nestara) o zakazniky. Vazeni Opelici, nevim jak zakoncit to co jsem sem napsal. Jen prozivam druhou ale naprosto stejnou krizi jako pred cca 6 lety. Nechci toto zazit znova a vubec nevim co pristi rok, kdy jak jsem puvodne planoval, ze budu hledat dalsi auto a hlavne zda to bude jeste do tretice Opel to opravdu nevim. Chtel jsem Vectru C 1.9 110kw caravan r.v. 2006. Je toho na druhou stranu strasne moc pekneho a vydareneho co jsem s obema Vectrama zazil. Nikdy nikde me ani jedna nenechala a že jezdim hodne! Na dalky super auto, pred 14 dny Praha-Bratislava-Prešov-Bratislava CELKEM ZA JEDEN DEN 1340km a pozor cesta z BA do Prešova není projíždka po západní dálnici či do Chorvatska. Jindy zase Humenne (45km od Uzghorodu-Ukrajina)-Praha pres noc 720km 7,5hodin atd...nic vas nebolí, netlačí....Je mi smutno mám depku a tak jdu na jedno ať mě všichni přátelé v Hospůdce na rohu poklepají na rameno a řeknou jako kdy si: "To víš, Opel to je pořádný auto co?"
Poslední odpovědi
Anonymní
Odeslal: Monday 06 July 2015 - 20:34:53

jak nastavit rozvody opl vetra 1998 2.0di
mates
Odeslal: Tuesday 27 July 2010 - 09:20:10

csala napsal ...

Ja som sa rozhodol pre fungel nove cerpadlo, pretoze ma tlacil cas a nebol som ochotny cakat 10 dni za repasom. Cenove to vyslo podobne ako za repas.

Taky bych prosil telefon na ty idioty, co repasujou za 800 EUR, když nové stojí 650 EUR...
rastislav
Odeslal: Monday 26 July 2010 - 21:46:22

mozem sa opytat na tie repasy cerpadla na passat 2.5 tdi v6 a co ste pisali ze poznate chlapikov co menia priamo na aute tranzistory ze ako asi priblizne alebo kebz ste poslali svoje cislo a poradili by ste mi po telefone..zatial dik
csala
Odeslal: Tuesday 22 June 2010 - 12:59:33

S odstupom casu reagujem na tento prispevok. Hlavne chcem poukazat na to, ze doba okolo neslavne znamych cerpadiel Bosch VP44 sa ciastocne zmenila. Ako tu uz bolo spominane, tieto cerpadla vo svojich vozidlach nepouziva len znacka Opel.
Som par dni po vymene cerpadla, rozhodol som sa pre nove (nie repasovane) a nove stalo 650€ (v Cesku to moze byt este lacnejsie - vyrabaju ich v Jihlave). Cena prace za vymenu cerpadla bola 100€.
Inac dnes su chlapici, ktori opravuju tieto cerpadla na pockanie priamo na aute za cca 200€ (samozrejme, pokial sa jedna o elektronicku zavadu cerpadla, ktora je suverenne najrozsirenejsia. Teda vymena koncoveho tranzistora, ktory ovlada vysokotlaky elektromagneticky ventil. Inac takyto tranzistor stoji cca 80 centov. Vsetko ostatne do tych 200€ je know how a praca v zle pristupnych podmienkach. Snimac uhlu natocenia klukoveho hriadela sa taktiez da vymenit priamo na aute bez demontaze cerpadla). Pokial je problem so zadieranim predsuvnika, taktiez sa to da vycistit priamo na aute. Pokial je cerpadlo nejako mechanicky opotrebene, je nutne cerpadlo z auta demontovat a repasovat v specializovanych firmach. Takyto repas s dvojrocnou zarukou stoji na Slovensku od 500 do 800€, v Madarsku a Polsku podstatne menej. Ja som sa rozhodol pre fungel nove cerpadlo, pretoze ma tlacil cas a nebol som ochotny cakat 10 dni za repasom. Cenove to vyslo podobne ako za repas.

Auta a ostaní mechanizace osazená tímto čerpadlem:

Auta
AUDI A4 2.5 TDI V6
AUDI A6 2.5 TDI V6
AUDI A8 2.5 TDI V6 (150,155,180PS)
BMW 320d (136PS)
BMW 520d (100PS)
Dodge RAM 5.9l (235PS)
Ford Fiesta 1.8 DI
Ford Focus 1.8 TDDI
Ford Mondeo 1.8 TDDI
Ford Mondeo 2.0 TDDI (90,115PS)
Ford Maverick 2.7TD
Ford Transit Connect 1.8 TDDI (75PS)
Ford Transit 2.0 TDDI
Ford Transit 2.4 TDDI
Ford Tourneo 1.8 TDDI
Ford Tourneo 2.0 TDDI
Honda Accord, Civic, Aero Deck 2.0 TDI (105, 110PS)
Mazda 323F 2.0 DiTD (90, 100PS)
Mazda 626 2.0 DiTD (90, 100, 110PS)
Mazda Premacy 2.0 DiTD (100PS)
Mitsubishi Galant 2000 TD (90PS)
Nissan Almera 2.2 16V DiTD (110PS)
Nissan Almera / Tino 2.2 16V DiTD (114PS)
Nissan Primera 2.2
Nissan Patrol 3.0 DI-TD (158PS)
Nissan Navara 2.5 DITD (YD-25) (133PS)
Nissan Terrano II 3.0 TD (154PS)
Rover 25-45 2.0 iDT (100PS)
Saab 9-3 2.2 SE DiD (125PS)
Saab 9-3 2.2 TiD (115PS)
Skoda Superb 2.5 TDI (163PS)
Suzuki Grand Vitara 2.0 (87PS)
Toyota Avensis TDE (90PS)
Toyota Hilux Tiger
Toyota Land Cruiser HJ100 4.2 TDI (205PS)
Toyota Land Cruiser LC90 3.0 TDE (Bosch) (125PS)
VW Passat 2.5 V6 TDI (150PS)
VW Pheaton 2.5 TDI (150PS)
VW T4 2.5TDI

Traktory
John Deere serie 6000 4,5 a 6,8l - modely - 6410, 6420, 6420S, 6520, 6620, 6810, 6820, 6910, 6920
Fendt Vario modely – 916 (180 PS) , 920 (210 PS) , 924 (240 PS), 926 (270 PS), 930 (300 PS), 5220E, 5250E, 6220E
New Holland TM190
New Holland TM175
JCB 3190

Lodní motory
John Dear 6068TFM75
John Dear 6068SFM50

Elektrocentrály
Norten Light - NL1066H2 (160 kW)
Norten Light - NL1066H3 (180 kW),

Naklaďáky
MAN D0834 LFL, 4.58L Euro 3 (140PS)
MAN D0834 LFL, 4.58L Euro 3 (180PS)
MAN D0836 LFL/LF 6.87 Euro 3 (280PS)
MAN D0836 LFL/LF 6.87 Euro 3 (220PS)
MAN D0836 LFL/LF 6.87 Euro 3 (245PS)
a určitě i další
freez
Odeslal: Thursday 16 October 2008 - 21:31:07

Kutulin: no co k tomu dodat, upřímně s tebou soucítím a to zdali bylo přidřené čerpadlo tvoje a nebo ne , to opravdu nezjistíš. O tom čeho je servis (a to kterýkoli) schopen se tu ani nebudu rozepisovat a značkové nevyjímaje. Při tvém nájezdu 120 tis km se bohužel veškeré ušetřené peníze za pohonné hmoty rozplynuli, ale to je bohužel ten risk při koupi auta s naftovým motorem. Trošku mě rozesmálo při pohledu na fakturu že ti naúčtovali i 10 l. nafty co do toho museli nalít.A potom to gesto "přijeďte na diag. bude grátis" , ještě aby nebyla když si u nich takhle vykrvácel, dát za opravu čerpadla téměř polovinu ceny auta je strašný. Doufám že se ti to už nikdy nestane a snad bude tvoje story dostatečným ponaučením pro ostatní. Když naftu tak novou a do 150 tis musí pryč, nebo pak mít schovaných 50 tis na opravu.
qpc
Odeslal: Thursday 16 October 2008 - 20:25:52

za ty peníze by snad byl celej jinej motor,nicméně staré čerpadlo,to je hnus velebnosti.Tak at ti to slouží Kutuline,přijed na sraz,tam to spláchneš
vrgadaa
Odeslal: Thursday 16 October 2008 - 20:24:11

naftu nikdy, nemel bych na opravy. Mozna budou vyjimky, dieslova fiesta 1,6D, pegout 1,9D a nejaky stary medved v atmosfere, ale opravdu asi bude platit u modernich motoru jen novy auto.
...
Smisene pocity taky znam, zaplatil jsem kdysi za opravu benzinove V6 17 litru a taky jsem nebyl presvedceny, ze adekvatne, ale nakonec byl clovek rad, ze ma zpet auto, ktery jezdi a snazil se vytesnit, ze ho mozna pekne podojili a rychle zapomenout.
Martas
Odeslal: Thursday 16 October 2008 - 20:21:30

KopA napsal ...

Teď najedeš dalších 200t bez obav. _;

Jenom mě vyvstává otázka proč to? Dnešní dízly jsou zřejmě neskutečně náročné na kvalitu paliva (díky složitosti a jemnosti systémů) ale bohužel ta naše povaha česká má asi stále naftu za palivo do traktorů a Liazek.


No predevsim dnesni dyzly resp. z posledni dekady jsou uz vysokootackove a navic preplnovane. To ze se vykonove a kultivovanosti chodu vyrovnaly benzinovym motorum s sebou nese dan v zivotnosti, kterou drive byly dyzly proslule. Proste musime zapomenout na to ze ten motor bezne vydrzi 500 000 km at se s tim jezdi jak chce resp. s drivejsi generaci dyzlu se spis plouzilo. Neni nic zvlastniho ze 1,7 nebo 1,9 CDTi je ve 150 000 zraly na generalku (z mirneho kopce na 5ku to nejede vic jak 130, o tahu do kopce hovorit nejde vubec) pokud to nekdo honil, coz u sluzebniho auta kde z ciziho krev netece neni vyjimka ....
KopA
Odeslal: Thursday 16 October 2008 - 20:10:51

Neber to tak tragicky - k čemu jinýmu by ti peníze byly když ne k utrácení?

Mě přijde přístup solidní a nevidím důvod, proč by značkový servis měl zapotřebí dělat nějaký habaďůry.

A co se týče čidla tak si myslim, že výměna byla logická, když tedy nebyla závada v el. čerpadla. Holt je věcí druhou jak dlouho bys jezdil s tím čerpadlem které si myslím, že bylo pouze přidřené. (určitě nebylo OK)

Teď najedeš dalších 200t bez obav. _;

Jenom mě vyvstává otázka proč to? Dnešní dízly jsou zřejmě neskutečně náročné na kvalitu paliva (díky složitosti a jemnosti systémů) ale bohužel ta naše povaha česká má asi stále naftu za palivo do traktorů a Liazek.
Dal bych si setsakramentský pozor na to kde budu tankovat.
(myslím, že jsi psal ve vlákně "kde tankujete", že to nerozlišuješ)

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0498 sec,0.0174 z toho dotazů.