• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Jsem smutny...
Přejít na stranu  1 [2] 3 4 5
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
VGT
Wednesday 01 October 2008 - 08:35:22 Citovat
Host
Já mám na věc podobný názor jako Mates: naftu do osobního automobilu ne, ne a ne !!! Do zaoceánské lodi budiž.
Jaká je to ekonomická výhoda, když dieselové ojeté auto je většinou dražší než ojeté benzínové stejného stáří, oprava čerpadla stojí takovéto peníze a to se ti ještě nevysypalo turbodmychadlo !!
(v 70.letech minulého století měly nafťáky jistý význam, hruba od 90. let už ne).
Přijmi mé politování (Kutuline), ale zrovna tohle bych "od nafty" čekal já (+ ještě k tomu závadu na dmychadle).
JardaB
Wednesday 01 October 2008 - 08:37:13 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Co s tema autama delate? Ja vrazim rocne do MV6 tak 20, kdyz to koupim a menim rozvody, jinak 10 i s gumama. Teda letos jsem na stare menil navic cepy a silentblok a mlhovku, tak to bude asi 15

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
mates
Wednesday 01 October 2008 - 09:05:10 Citovat
mates
Uživatel #39
Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30
Příspěvků: 1953
Lhex napsal ...

Kutuline, jestli Ti to pomůže psychicky , tak já dávám do omegy benzínového dvoulitru přibližně jako lízínk na fábii, takových 5tis./měs. to bude (bez benzínu) !!(a) . Je fakt, že ty peníze jsou zatím postupně... a jednorázová částka větší než 30 000 by se limitně blížila ceně celého auta...takže tak.

Tywe ty sypeš do dvoulitru 5 táců měsíčně? Co s tím děláš? __;

Lexus RX 350
Honda Crosstourer
JardaB
Wednesday 01 October 2008 - 09:08:39 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
No Fabka se da snad lizat od 3500,- aspon v TV jsem to slysel

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Lhex
Wednesday 01 October 2008 - 09:30:53 Citovat
Host
mates napsal ...

Tywe ty sypeš do dvoulitru 5 táců měsíčně? Co s tím děláš? __;

všechno to nevzpomenu - jen letos- čidlo vačky 2, váha 5, 2xdepa 5, pneu 7, lehká oprava klimy+vyčistění zhruba 3, pov. ručeni 7 - olej svíčky filtry těsnění kosmetika boj s korozí a spousta zábavy.. !!(a) (loni lambda 4, katalyzátor+výfuk13 baterka1, stržený závit svodů 4 ..a kompl. aurizovaný servis 35..
!!(a) !!(a)
Martas
Wednesday 01 October 2008 - 09:32:01 Citovat
Host
Ja tedy nevim, jak kdo jiny krome me ma zkusenosti s naftou (byt tento vydobytek nevlastnim a doufam ze nikdy nebudu), ale s nastupem preplnovanych motoru (rekneme od roku 1995) ze sice setrely rozdily mezi naftou a benzinem v jizdnich vlastnostech (kdyz opominu drobnosti typu ze to v zime nestartuje) ale pribyly zde uvadene zavady ktere se drive u atmosferickych motoru nevyskytovaly a zejmena vyrazne klesla zivotnost motoru, takze dnes uz neplati ze diesel je na rozdil od benzinu vecny, resp. je tomu presne naopak. Spotreba uz je temer stejna a o cene a poruchovosti preplnovanych diseslovych motoru vubec nema cenu mluvit a to napric spektrem vsech vyrobcu, rozhodne se nejedna jen o Opel/Isuzu. Ty motory uz proste nejsou staveny na 500 000 km a stezovat si ze po ujeti 200 000km se meni vstrikovaci cerpadlo je proste normalni stav, rozlucte se se stavem ze auto vydrzelo 15 let/500 000 km, ta doba uz pominula a s koupi novejsich a novejsich aut se tato situace jeste zhorsi.
vrgadaa
Wednesday 01 October 2008 - 09:37:11 Citovat
Host
a neni to jen nafta opel, mne auto cukalo na tri valce a stacilo za par stovek vymenit zapalovaci kabely, za 14 dni zacal sousedovi cukat jeho ford gnaftak a jemu tam odesel vstrik za 17litru. Nemam s nafto zkusenosti, ale proste znacne se zlepsily parametry motoru na ukor zivotnosti a poruchovosti, driv to sice temer nejelo ale klidne to natocil milion (alespon se to traduje o mercedes
mates
Wednesday 01 October 2008 - 09:45:59 Citovat
mates
Uživatel #39
Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30
Příspěvků: 1953
Lhex napsal ...

mates napsal ...

Tywe ty sypeš do dvoulitru 5 táců měsíčně? Co s tím děláš? __;

všechno to nevzpomenu - jen letos- čidlo vačky 2, váha 5, 2xdepa 5, pneu 7, lehká oprava klimy+vyčistění zhruba 3, pov. ručeni 7 - olej svíčky filtry těsnění kosmetika boj s korozí a spousta zábavy.. !!(a) (loni lambda 4, katalyzátor+výfuk13 baterka1, stržený závit svodů 4 ..a kompl. aurizovaný servis 35..
!!(a) !!(a)

Takže čisté náklady na benzínový motor jsou čidlo vačky za 2. Ostatní věci jsou spotřebák, ať auto klapoce na naftu či vrní na beneli

Lexus RX 350
Honda Crosstourer
freez
Wednesday 01 October 2008 - 09:51:32 Citovat
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition
Uživatel #316
Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24
Příspěvků: 1620
JardaB napsal ...

No Fabka se da snad lizat od 3500,- aspon v TV jsem to slysel


Jo dá, ale asi jsi už v TV neslyšel to co je pak malinkým písmem na letáku , že je to s akontací 75 tis a odkupní cena je pak na konci leasingu 50 tis který je tuším na 6 let , no prostě za fábku v základu je to přeci bomba né !!(a)

Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub
Csala
Wednesday 01 October 2008 - 13:24:39 Citovat
Host
No vecna motoristicka otazka- benzin alebo nafta. To tu nebudem rozoberat. Ale ten DTI ma rozvodovu retaz - podla vyrobcu "dozivotnu"
Kolega na benzinovej Vectre B 2.5 V zaplatil za vymenu rozvodov 18.000,-Sk a to mu este v autorizovanom servise povedali, ze to treba menit kazdych 60.000 km __;
Tak si vyber

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3 4 5  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1796 sec,0.1370 z toho dotazů.