Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Horší emise s novým katalyzátorem |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
KopA |
| ||
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e! Uživatel #825 Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15Příspěvků: 824 | Jedna otázka do frcu jen tak pro zamyšlení. Emise 11.2.2011 otáčky CO HC CO2 870 0,073 46 15,11 2590 0,235 42 14,78 9.9.2011 - koupena a namontována originální 2 část výfuku OPEL vč. katalyzátoru od svodů po střeďák. Emise 25.2.2013 otáčky CO HC CO2 950 0,258 95 14,97 2590 0,261 97 14,95 MAX emisní limity CO HC CO2 0,300 100 15,00 Jsem prošel tak tak a říkám si co se asi stalo? Může být že by to blbě pálilo protože přejíždím rozvody (2 rokem o 10 tis km) a řemen už asi není ideální? [ Upraveno Wednesday 27 February 2013 - 21:55:12 ] Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Možná taky záleží, jak to klukům měří, jestli to mají správně (a jak často) zkalibrovaný, přecjen je to rozdíl dvou let... I když tedy ty hodnoty, co jim vylezou, by měly být směroplatný a námitky podávat tak leda na lampárně... [ Upraveno Wednesday 27 February 2013 - 22:32:31 ] W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
ciba |
| ||
xladas Uživatel #2032 Registrován: Saturday 10 April 2010 - 19:25:36Příspěvků: 594 | taky jsi tam urcite nemel stejny benzin a podobne:) navic lamdy uz nemuseji byt po tech 2 letech v idealni kodici... [ Upraveno Wednesday 27 February 2013 - 22:45:35 ] Vauxhall Omega B sedan 2.5V6 1997(žába), Opel Omega B combi 2.5TD na ND1997 (Čertík) Diagnostika Opel a Ford Praha a okoli, kdyby nekdo chtel Mantzel box tak SZ... | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Taky vstřiky uz nemuseji strikat jako zamlada, to dela hodne, moznosti je spousta... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
mates |
| ||
mates Uživatel #39 Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30Příspěvků: 1953 | Mě to stříká furt jak za mlada Jsi měl ještě změřit hodnoty úplně bez katů, třeba by byly nejlepší Lexus RX 350 Honda Crosstourer | ||
| |||
KopA |
| ||
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e! Uživatel #825 Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15Příspěvků: 824 | ciba napsal ... taky jsi tam urcite nemel stejny benzin a podobne:) navic lamdy uz nemuseji byt po tech 2 letech v idealni kodici... Cibo na benzín se technik taky ptal ale bral jsem půl nádrže v lednu na Shellce kterou technik zná a říkal že tam by problém bejt neměl. Lambda při přendávání do novýho výfuku dostala pár šlupek kladivem ale myslím že je furt OK. Lambda 11.2.2011 otáčky 870 1,005 2590 1,006 Lambda 25.2.2013 otáčky 950 1,003 2590 1,004 Ty oxydy mě moc netrápí ale nechápu dvojnásobný objem hydrokarbonů - to metá saze jak nafta. No je na tom autě hodně práce svíčky tam jsou asi 6 let, filtry podobně a potřebuju vyměnit termostat a udělat rozvody (se mi poved včera kauf sada Contitech s pumpou za 2 tis.) To povyměňuju a za 2 roky se holt uvidí. [ Upraveno Thursday 28 February 2013 - 10:53:17 ] Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Hlavne by me prislo divny jak se zmenily volnobezne otáčky - bylo to poradne ohraty??? Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
KopA |
| ||
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e! Uživatel #825 Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15Příspěvků: 824 | JardaB napsal ... Hlavne by me prislo divny jak se zmenily volnobezne otáčky - bylo to poradne ohraty??? 68°C stejně jako před dvěma rokama ale mám pocit že to ohřátý moc nebylo jel jsem asi 20km a než jsem šel na emise tak to tak půl hodiny stálo. Technik ale říkal že si myslel taky že to není ohřátý tak to držel asi 5 minut na 2600ot a při tom to dokonce překračovalo HC = víc jak 100. Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg | ||
| |||
pepek |
| ||
Host | No a já si myslel, že se měření emisí nespustí do té doby, než je zahřáta na správnou hodnotu sonda (teplotní spínač) technikem zastrčený v olejové vaně (namísto měrky). Pokud se pamatuju, tak u mě to sepínalo při teplotě oleje 80°C (možná 70), už to je nějaký pátek. Je to ale samo o Katu a jeho teplotě. Před měřením je dobrý, aby tomu sám každý naložil a pořádně vymetl saze. Pokud se na emise jen dokodrcáš do 2 tis. ot a technik to musí několikrát po sobě vyhnat do přetočení, tak z auta vylítne i to, co tam nebylo. Tož to je lepší to raději nechat někde na silnici před STK a na emisích být v klidu. | ||
| |||
ciba |
| ||
xladas Uživatel #2032 Registrován: Saturday 10 April 2010 - 19:25:36Příspěvků: 594 | tak je tam opravdu moc veci..moje omega mela kupodivu po dobu co s ni jezdil tata vzdy stejne emise:)i s dirou ve vejfucku:D a ja uz ted ani nevim jake chudak ma:D Vauxhall Omega B sedan 2.5V6 1997(žába), Opel Omega B combi 2.5TD na ND1997 (Čertík) Diagnostika Opel a Ford Praha a okoli, kdyby nekdo chtel Mantzel box tak SZ... | ||
| |||