Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
VeCe Z30CE cuká netáhne |
Přejít na stranu 1 2 [3] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Cesťák |
| ||
Uživatel #1134 Registrován: Thursday 24 May 2007 - 20:04:31Příspěvků: 362 | mates napsal ... Já bych tu smradlavou ropu prodal a koupil benzíňáka... !!(a) _; To mi povídej. Já benzíňák a koupím ropu. Nikdy více. Jedu za tebou chvíli a už mě dlouho ... Vectra B Sedan Elegance Y26SE Vectra C Karavan Cosmo Z30DT | ||
| |||
Cesťák |
| ||
Uživatel #1134 Registrován: Thursday 24 May 2007 - 20:04:31Příspěvků: 362 | Tak já už fakt nevím. Ta nejméně pravděpodobná varianta se zatím zdá být pravdivou. Od té doby, co tankuji prémiovou naftu a vyhýbám se SHELL Malín, zatím 3 nádrže je problém vyřešen. Po prvním tankování SHELL NITRO v Chebu cukání ustalo, pokud jsem nastartoval "teplý motor". Nyní již startuje a jede naprosto OK. To jsem z toho jelen. Poradí mi někdo, jaká by mohla být příčína? Jedu za tebou chvíli a už mě dlouho ... Vectra B Sedan Elegance Y26SE Vectra C Karavan Cosmo Z30DT | ||
| |||
Cesťák |
| ||
Uživatel #1134 Registrován: Thursday 24 May 2007 - 20:04:31Příspěvků: 362 | Tak sice od Vás zatím žádná rada, ale u mne posun. Tankuji jen premiovou naftu Benzina, SHELL, OMV. Od té doby se cukání vyskytlo jen jednou a to, když jsem u AGIP natankoval normální naftu. Jakmile jsem ji nahradil premiovou, je klid. Synáček mi minulý týden do auta, na SHELL Malín natankoval 16l SHELL NITRO (Ba100) a na radu čerpadláře do dolil 44litry SHELL NITRO D. Řekl mi to až po 15km, kdy auto odmítlo startovat. Naštěstí stačilo vyčistit palivovou soustavu, čerpadlo zatím vypadá OK. Jaký to bude mít vliv na závadu, kterou řeším, nemám ponětí. Skutečně bu mě zajímalo, co si myslí někdo, kdo rozumí palivům, o tom, proč mám problémy s klasickou zimní naftou. Jedu za tebou chvíli a už mě dlouho ... Vectra B Sedan Elegance Y26SE Vectra C Karavan Cosmo Z30DT | ||
| |||
Cesťák |
| ||
Uživatel #1134 Registrován: Thursday 24 May 2007 - 20:04:31Příspěvků: 362 | Od vás stále nic, tak alespoň napíšu své zkušenosti, snad to někomu pomůže. Cukání za jízdy se již neobjevovalo, auto ale začalo odmítat startovat. Startér točil a motor ani necukl. Objevovalo se to nahodile, vždy u studeného motoru. Pokud jsem to nenatočil, počkal jsem pár minut a za chvíli to chytlo úplně bez problémů. Postupně se to ale začalo zhoršovat a donutilo mě to řešit problém. Diagnostika hlásila stejnou závadu, jako při předchozím cukání: "nízký tlak v RAILu". Jednou, jsem se zdržel v Praze u lékaře, to nešlo poněkolikáté natočit, tak jsem zavolal do AUTOVARS, aby si pro mne přijeli s odtahovkou. Jakmile auto sjelo z odtahovky, normálně to nastartovali. Mě mohl vzít čert. Měli s tím však zkušenosti, protože identifikovali ventily v čerpadle. dohodl jsem se s nima, že mi vymění ventily a doporučili mi i repasi čerpadla, se kterou jsem nakonec souhlasil. To jsem ovšem nevěděl, že na výměnu ventilů je 2 roky záruka ale pokud se udělají s repasí čerpadla, je záruka jen 1/2 roku. Beru to tak, že mne přejímací technik normálně ochcal. Stěžoval jsem si na vedení a dozvěděl jsem se informaci, která mne zatím uklidnila a posílám ji dál. Jestli je to pravda, nebo částečná či úplná pitomost zatím nevím: Vysokotlaké čerpadlo DENSO, které mám ve svém voze má ve svém tělese zabudováno i dopravní čerpadlo. Tedy, můj typ vozu nemá dopravní čerpadlo v nádrži (potvrzeno). Toto dopravní čerpadlo má z výroby nekvalitní vložku (měděná slitina), která se odírá a ucpává ventily za vysokotlakou částí. Při repasu čerpadla, prý vložku nahradili kvalitnějším materiálem a problém by již neměl být. Tedy Ti, kteří mění jen ventily neřeší problém, ale následek. I kdyby mi prý vyměnili "jen" ventily při reklamaci si prý výrobce dělá rozbor a pokud nalezne špony, reklamaci neuzná. Jedu za tebou chvíli a už mě dlouho ... Vectra B Sedan Elegance Y26SE Vectra C Karavan Cosmo Z30DT | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 [3] | |