Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra tuning |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
chip,nebo vyšší tlak v pal.syst? |
Přejít na stranu 1 2 3 [4] 5 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Jiřik |
| ||
Host | Blbost ?:!: | ||
| |||
Jakub |
| ||
Host | Chtěl jsem se tu zeptat ještě na jednu věc. To že se upravují a dolaďují koncovky výfuků je známá věc. Ale upravovali jste někdy i prostřední díl(tlumič). | ||
| |||
ciba |
| ||
xladas Uživatel #2032 Registrován: Saturday 10 April 2010 - 19:25:36Příspěvků: 594 | jakub: proc si neco nenajdes na internetu? hlavne se upravuje cely vyfuk a koncak az na konec.. Vauxhall Omega B sedan 2.5V6 1997(žába), Opel Omega B combi 2.5TD na ND1997 (Čertík) Diagnostika Opel a Ford Praha a okoli, kdyby nekdo chtel Mantzel box tak SZ... | ||
| |||
Host |
| ||
Host | Jiřik napsal ... Blbost ?:!: co je blbost | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | To, že nějaký ventilátor přidá "násobky" vzduchu ?:!: | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Jiřik napsal ... To, že nějaký ventilátor přidá "násobky" vzduchu ?:!: Tim "ventilatorem" bylo samozrejme mysleno turbo/kompresor ze prida nasobky vzduchu proto to bylo v uvozovkach. [ Upraveno Tuesday 17 January 2012 - 15:02:04 ] | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Pak je vše jak má být !!(a) promiň | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Jiřik napsal ... Pak je vše jak má být !!(a) promiň On i ten zminovany ventilator (ne ten co tu uvadi QPC ale nejakej ten Powerněco nebudu to hledat, stalo to pokud se pamatuju nejakych 7000) pro motory do obsahu 1,8 a do nejakych 5000 otacek ten vzduch v potrebnem mnozstvi doda a urcite to neco malo na vykonu motoru udela ale je to hodne amatersky zpusob, nicmene treba u nejaky 1,4 to znat byt muze a mozna to budou lepe investovane penize nez chip do benzinoveho motoru. [ Upraveno Tuesday 17 January 2012 - 15:18:32 ] | ||
| |||
KopA |
| ||
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e! Uživatel #825 Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15Příspěvků: 824 | Podle mě blbost - MAP hodí chybu (vysoký tlak) a shodí motor do nouzáku. Z atmosféry prostě přeplňovanej motor bez úpravy ECU (a dodání nějakých těch serepetiček) udělat nelze. hmm... možná to čidlo vyměnit za nějaký který by nakecalo ECU správný hodnoty ale jaké správné použít to je otázka za milión. [ Upraveno Tuesday 17 January 2012 - 19:54:01 ] Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Už jsem převzal zde většinový názor: při dnešních cenách ojetých dvoulitrů ladit 1.4 ?:!: a za druhé- co udělá ventilátor v otáčkách nad 5 tisíc? - bude nejspíš překážet. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 [4] 5 | |