Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Nejde nastartovat |
Přejít na stranu 1 2 3 [4] 5 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
wisastar |
| ||
Host | Kubba napsal ... Myslíš, že je možné, aby nebyla komprese na všech válcích až tak, aby to ani neškytlo? ne | ||
| |||
Kubba |
| ||
Host | mě se to zdálo divné Tak snad se to podaří brzo rozjet. | ||
| |||
ciba |
| ||
xladas Uživatel #2032 Registrován: Saturday 10 April 2010 - 19:25:36Příspěvků: 594 | nebo mozna jeste teda rozvody... Vauxhall Omega B sedan 2.5V6 1997(žába), Opel Omega B combi 2.5TD na ND1997 (Čertík) Diagnostika Opel a Ford Praha a okoli, kdyby nekdo chtel Mantzel box tak SZ... | ||
| |||
nebi007 |
| ||
Host | ciba: já dneska nebudu doma, za chvílí odjíždím na chatu a celej den budu stát u michačky . určitě sem ještě někdy pojedeš, rád bych se podíval na tu tvoji zelenou a pokecal. | ||
| |||
KopA |
| ||
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e! Uživatel #825 Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15Příspěvků: 824 | Jen takovej nápad - imobilizér je vpořádku? Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg | ||
| |||
ciba |
| ||
xladas Uživatel #2032 Registrován: Saturday 10 April 2010 - 19:25:36Příspěvků: 594 | to by blikala kontrolka to by poznal...jo to uz by mohla mit vyvarene dvere aspon Vauxhall Omega B sedan 2.5V6 1997(žába), Opel Omega B combi 2.5TD na ND1997 (Čertík) Diagnostika Opel a Ford Praha a okoli, kdyby nekdo chtel Mantzel box tak SZ... | ||
| |||
nebi007 |
| ||
Host | Tak jsem o víkendu při odskakování od míchačky rozdělal rozvody. Mrkněte na foto, kromě kliky kde jsem to nastavil tak to nikde nesedí . | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Hmm to nesedi docela dost, predpokladam, ze jsi tocil jen po smeru hod. rucicek, jinak by to mohlo i nekde preskocit a hlavne to nesedi, kdyz to neni napnute po smeru. Napravo to vypada i o nejaky zub posunute... Zkus opravit a uvidis, nevim, jestli se to uz takhle rozhozene nepotka, ale snad by nemuselo. Jinak HU je lepsi najit presne se suplerou v dire po svicce 1. valce, pokud neni pripravek. [ Upraveno Sunday 05 June 2011 - 20:57:10 ] Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
nebi007 |
| ||
Host | Jo točil jsem po směru otáčení motoru tzn. podle hodinových ručiček. Zkusím to dám zpět podle rysek, myslíte že levá je v pořádku? já si myslim že je to taky o zub posunuté. Budu musel rozdělat náhradní motor a zjistit jak ty rysky mají lícovat. Jinak v té poloze ryska na rysce na klice se motor při otáčení zasekne že to golou neutáhnu, někdy to však protočím bez zaseknutí. Zajímal by mě důvod proč k tomu přeskočení došlo, kladka ja napnuta jak má být. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Zakladem je nastavit rysky na kolech proti ryskam na remenu, pak se to doladi proti ryskam na krytu natacenim kladek a nekolikrat protocit a doladit, vcetne napinaci... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 [4] 5 | |