Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra ostatní |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Vectra C - jaký motor |
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
ciba |
| ||
xladas Uživatel #2032 Registrován: Saturday 10 April 2010 - 19:25:36Příspěvků: 594 | tak legend jak rikal mel jak tu 2.6 cos mel ty v plynu a jezdilo to super a ted 3.2 radsi bych sel do benzinu tak mel vyznit ten muj prvni prispevek.. Vauxhall Omega B sedan 2.5V6 1997(žába), Opel Omega B combi 2.5TD na ND1997 (Čertík) Diagnostika Opel a Ford Praha a okoli, kdyby nekdo chtel Mantzel box tak SZ... | ||
| |||
Cesťák |
| ||
Uživatel #1134 Registrován: Thursday 24 May 2007 - 20:04:31Příspěvků: 362 | Díky. Jedu za tebou chvíli a už mě dlouho ... Vectra B Sedan Elegance Y26SE Vectra C Karavan Cosmo Z30DT | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Jak hodnotíte motor 3.0 versus 3.2? Mám na mysli krouťák, spotřebu, spolehlivost.... Jsou nějaké zásadnější rozdíly? | ||
| |||
Cesťák |
| ||
Uživatel #1134 Registrován: Thursday 24 May 2007 - 20:04:31Příspěvků: 362 | Asi to risknu a půjdu do málo ojeté VC 1,9 CDTI s automatem. Je lepčí výběr pofaceliftu. Když si budu chtít zalítat, vezmu VB, když si budu chtít pospat za jízdy, vezmu VC. Jak je to s automatickýma převodovkama? Někde píší tiptronic, někde to nepíší, To dává opel do VC od roku 2005 více převodovek? A pokud ano co je lepší? Jedu za tebou chvíli a už mě dlouho ... Vectra B Sedan Elegance Y26SE Vectra C Karavan Cosmo Z30DT | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Dle mého soudu nejhorší možná volba ?:!: diesel+ automat - kombinace tak někam na nákup a k tomu další auto na "lítání"? Další pojistka, ND, parking.... Být Tebou tu 2.6 prodám a koupím např. Odkaz a investuju do LPG. A máš auto na řádění i úspornou jízdu, ne? | ||
| |||
Cesťák |
| ||
Uživatel #1134 Registrován: Thursday 24 May 2007 - 20:04:31Příspěvků: 362 | Chtěl bych pohodlné auto na delší cesty s dobrou výbavou a solidní životností. V benzínu je mizivý výběr. Dvě auta doma potřebuji a 2,6 s 200000km prodám jen těžce pod cenou. Proč je diesel v automatu nejhorší varianta? Je skutečně manuál lepší? Považuji se za solidního řidiče, jezdím sice svižně, ale s citem. Do pravidelného servisu vrážím nemalé částky, u 2,6V6 se mi to vyplácí spolehlivostí. Jedu za tebou chvíli a už mě dlouho ... Vectra B Sedan Elegance Y26SE Vectra C Karavan Cosmo Z30DT | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Diesel + automat mi připadá jako vychytání nevýhod obojího: neustálé škubání (časté řazení vzhledm k využitelným otáčkám dieselu) spotřeba srovnatelná se stejně výkonným benzínem v manuálu, nemožnost tahat přívěs a obecně vyšší poruchovost (turbo,AT, vstřiky atd) Pokud Ti stačí tenhle výkon tak doporučuju R4 benzín, motor 2,2 v manuálu. | ||
| |||
ciba |
| ||
xladas Uživatel #2032 Registrován: Saturday 10 April 2010 - 19:25:36Příspěvků: 594 | ten AT ve vectrach nic moc prej odchazel vic jak u omeg...a rozdil mezi 3.2 a 3.0 uz neni takovej ale radsi bych bral 3.0... Vauxhall Omega B sedan 2.5V6 1997(žába), Opel Omega B combi 2.5TD na ND1997 (Čertík) Diagnostika Opel a Ford Praha a okoli, kdyby nekdo chtel Mantzel box tak SZ... | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Přesně tak, 6-stupňový automat ve VC od výrobce Aisin Warner není moc povedený, docela odchází a je docela drahý - nový cca 85tis a repase kolem 50. Nejhorší je jak je v inzercí málo VC s benzínovým motorem, mi připadá že 9 z 10 jsou diesely. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Zeptám se blbě: šla by alespoň teoreticky předělat AT na manuál? Má někdo schéma nějaké AT? Když by se namontoval přítlačák a komplet spojka, pedál, tak by to na nějaké mechanické sekvenční řazení mělo jít, nebo ne? | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |