Témata příspěvků | |
Cesťák | Omlouvám se, jestli to zde již je, ale nenašel jsem. Mám VB 2,6 V6 (obrovská spokojenost) a kupuji druhé auto. Měla by to být VC Karavan nebo GTS. Jaký byste, s ohledem na životnost a spolehlivost, doporučili motor? Zajímá mne 3,2 V6, ale http://www.tipcars.com/ jsem četl, že není moc spolehlivý. Doporučují 1,9 CDTI po roce 2005. Jak jsou na tom vyšší motorizace v dieselu, např 3,0 V6 CDTI. Auta v mé cenové relaci mají najeto od 130.tis. Já jezdím okolo 40.tis. ročně. Která motorizace bude mít předpodklad delší životnosti? Jak velké je riziko koupě dieselu se 150-200. tis. km? Díky za rady. |
Poslední odpovědi | |
marek.jurgla | Pro cesťáka.Ahoj kolego.Pročítám si tady příspěvky a jak zjištuju, mám stejné auta jako ty.Vectru B 2,5 v6 mam už 4 roky a Vectru C 3 cdti v combíku automat mám dva měsíce.Chtěl bych se s tebou nějakým způsobem spojit.Můj email je Email .Zatím děkuju a snad se spojíme |
RRAAFF | Gratuluju k autu, ať slouží. Posilovač je bohužel nectnost všech moderních aut, kde je posilovač elektrický (případně elektrohydraulický). Jediná vyjímka z Vecter C je verze 2,8T, kde je stále hydraulika. |
z0diaC | super info ...chtělo by to FOTO !!! |
Cesťák | Mé poznatky pro ty, kteří budou kupovat něco jako já. Zatím jsem s tím najel cca 2000km a celkem spokojenost. Budu se ale držet pořekadla, že každá vrána si chválí svůj ocas a ta, co ho nemá tvrdí, že je to nejlepší bez něj, a nezapomenu se na nevýhody: - Ten diesel je oproti benzinu fakt docela hlučnej. Hlavně při rychlosti do 80km. Potom již je to OK. Zkusím nějaký odhlučnění a napíšu. - Zatím jsem se nesžil s posilovačem. je to jako bych řídil joystickem = necítím silnici. Volant klade stabilní odpor, což mi vyhovuje na silnici a ve městě, na dálnici je to ale bída. Nejhorší to je v táhlých zatáčkách, kde se prakticky nedá řídit jednou rukou. Jakýkoliv hrbol uvolní tlak posilovače proti ruce a auto udělá vlnu. Budu si muset zvyknout, ale uvítal bych, kdyby tam ten pseudoodpor nebyl, kontakt se silnicí stejně nepřináší, jen z toho bolí ruce. - Naopak podvozek je naprosto sqělý a kastle až neuvěřitelně tuhá. - Na blinkry jsem si musel přečíst manuál, ale od té doby již nechci jiné = SUPER. - Automat = příjemné překvapení, ale nemá cenu, pokoušet se ovlivnit spotřebu. Když jedu ecoralye, mám spotřebu okolo 7,5, když to pálím co to dá (dálnice 180-200) spotřeba 9,2. Tak se radši dívejte do zrcátek, ty dva litry mi za úsporu nestojí. P.S.: Data platí pro normální režim. Sport prakticky nepoužívám. Je sice svižnější, ale i hlučnější, protože točí cca o 1000 ot. více. - Ovládání PC je bezvadně intuitivní a i bez manuálu rychle padne člověku do ruky. Nikde nejsou zbutečná tlačítka a vše se aktivuje a ovládá tehdy, kdy to potřebujete. - OPEL snad neumí odkládací místa na lahev s pitím. Vozil jsem ji na sedačce v VeB a vozím ji tam i ve VeC. Proč to neudělaj jako v OCTAVII?! Navíc odpadly šikovné vyklápěcí držáky na kafe, přihrádka vedle ručky je však dostatečná. - Předevčírem jsem koupil 18" kola a pneu dle rozměrů ve velkým techničáku. Vešla by se tam pohodlně i 19". Trval jsem na tom, aby to odpovídalo techničáku přesto, že pneu v tomto rozměru 225x45 jsou hodně drahé atypy, ale moc se mi to nelíbilo a tak jsem to prohnal kalkulačkou na porovnání rozměrů, bohužel až po nákupu. Je to sice v normě, ale mnohem lépe by tam seděly135x40. V předepsaném rozměru je běhoun moc úzký. - Jinak parkovací senzory jsou super, ale mě se, v návalu euforie podařilo najít jejich slepé místo. Pokřtil jsem tak VeC druhý den po nákupu o sloupek. To je zatím asi fšechno. |
ciba | at slouzi a napis jak jezdi:) |
Cesťák | Tak jsem si nemohl pomoct a koupil jsem tu nejhorší možnost: VeC 3,0CDTi V6 caravan s automatem. Držte mi palce. |
Jiřik | Zeptám se blbě: šla by alespoň teoreticky předělat AT na manuál? Má někdo schéma nějaké AT? Když by se namontoval přítlačák a komplet spojka, pedál, tak by to na nějaké mechanické sekvenční řazení mělo jít, nebo ne? |
Legend | Přesně tak, 6-stupňový automat ve VC od výrobce Aisin Warner není moc povedený, docela odchází a je docela drahý - nový cca 85tis a repase kolem 50. Nejhorší je jak je v inzercí málo VC s benzínovým motorem, mi připadá že 9 z 10 jsou diesely. |
ciba | ten AT ve vectrach nic moc prej odchazel vic jak u omeg...a rozdil mezi 3.2 a 3.0 uz neni takovej ale radsi bych bral 3.0... |