Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra tuning |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Cu trubky LPG-výměna |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Jiřik |
| ||
Host | Milí plynaři, mám dotaz rozhodl jsem se vyměnit trubku mezi nádrží a reduktorem z prům. 6 na průměr 8mm (při vyšších otáčkách to nějak úplně nestíhá, řešil jsem už tlak, zdvih pístků i průměr trysek) materiál mám doma, jen pro ujištění: trubka se nasadí do kolínka a utěsní těsnicí čepičkou při dotažení převlečné matice, nebo to mám ještě nějak posychrovat? Na závit u příruby k multiventilu namotat teflonovou pásku? Jen prosím poraď, doplň, chci aby to samozřejmě perfektně těsnilo. Díky | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Na trubky se používají tzv. prstýnky - takový mosazný soudeček se navlékne na trubku, utažením matky se deformuje a utěsní spoj. To máš u ventilu a reduktoru nějaké přechodky nebo jak tam silnější rouru dostaneš? Teflon se IMHO nikde nepoužívá, všechno je kov na kov nebo O-kroužky... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Jasně, ty prstýnky, soudečky mám- jen jsem to nazval čepičky.Jakym momentem to mám tak dotáhnout, abych nezdeformoval světlost té trubky? Na mag. ventil u reduktoru našroubuju kolínko 90stup., které je na druhé straně pro trubku 8mm. To samé u multiventilu. Právě ten závit bych asi trochu omotal teflon. páskou, ne?Co by tam jinak těsnilo? Díky | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | To asi jo, akorat bych to omotal spis dost To utazeni docela dost, ono totrubku nejak nezdeformue ani kdyz to das na krev. A predtim namazat olejem, jinak to nesedne a orvou se cela. [ Upraveno Wednesday 09 March 2011 - 12:24:13 ] Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Přesně tak žádnou pásku, jenom kov na kov, těsní to fakt dobře. První to utáhni takovou rozumnou silou, ne moc a vyzkoušej těsnost, pokud by to náhodou ještě syčelo, tak dotáhni víc, ale není potřeba nějaký velký moment. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
lesak |
| ||
Vectra A 3,0 V6 Uživatel #1443 Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44Příspěvků: 450 | Ty prstýnky se správně jmenují čočky.A s tím mazáním olejem bych byl opatrný nevým přesně proč ale všude píšou že se do okruhu plynu nesmí dostat mastnota.Zdeformování se neboj je to přesně na to dělaný a správně se to má po každé demontáži ta čočka uříznout a dát nová ale nedělá se to.Mezi těma kolínkama bych dal určitě teflon co by to jinak těsnilo.Jinde se těsnění nedává. Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí Odtahová služba | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Olej nicemu IMHO neuskodi, beztak je v LPG bordelu dost. LPG je agresivni dost o sobe, bezne jsem obcas promaznul vstrikovace WDckem a pohoda. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Díky moc! takže "čočky-soudky-prstýnky" lehce namáznu převoďákem a na závit namotám trochu teflonu .supr. | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Ještě něco- jak vypustím z toroid. nádrže nejsnadněji všechen zbývající plyn, potřebuju odšroubovat multiventil (jinak tu přechodku nevyšroubuju, je tam málo místa) díky | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Blbe To chtelo nejdriv vyjezdit - kolik ho tam je? Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |