• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra tuning :: Re: Cu trubky LPG-výměna
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Jiřik
Odeslal: Wednesday 09 March 2011 - 11:32:12
Milí plynaři, mám dotaz
rozhodl jsem se vyměnit trubku mezi nádrží a reduktorem z prům. 6 na průměr 8mm (při vyšších otáčkách to nějak úplně nestíhá, řešil jsem už tlak, zdvih pístků i průměr trysek)
materiál mám doma, jen pro ujištění: trubka se nasadí do kolínka a utěsní těsnicí čepičkou při dotažení převlečné matice, nebo to mám ještě nějak posychrovat?
Na závit u příruby k multiventilu namotat teflonovou pásku?
Jen prosím poraď, doplň, chci aby to samozřejmě perfektně těsnilo.
Díky
Poslední odpovědi
Jiřik
Odeslal: Friday 11 March 2011 - 12:24:30

Já myslím, že jakékoli zúžení vadí- např. k tomu aby ti motor pracoval na volnoběh stačí škrt. klapka, láhev stačí ucpat jednou zátkou, na vodovodu Ti stačí jeden kohoutek. Myslím, že o množství paliva, dodaném za čas. jednotku rozhoduje právě světlost tohoto nejužšího místa.
JardaB
Odeslal: Friday 11 March 2011 - 09:30:11

Tak ono lokalni zuzeni zas tak nevadi, rychlost proudeni nebude zavratna ale ty 2-3m tenke trubky uz nejakou tlakovou ztratu udelaji. Ono je nejhorsi, ze kdyz ta trubka je u motoru tepla, tak se tim snizenim tlaku asi plyn odparuje a urcite v kapaline vznikaji bublinky - to asi prutok omezi nejvic.
Jiřik
Odeslal: Friday 11 March 2011 - 09:05:27

Už to mám, s citem jsem to povoloval, fičelo to jen pár vteřin, vyjel jsem ji fakt dobře
Normálně překvápko u té 6mm Cu původní trubky: Konce byly zaškrcený po stříhání na 2,7mm __;
A pak to má jet! Kdybych to věděl, možná to stačilo začistiit, aby ten průměr byl 4mm, jak to má být.
Ten plynař je strašnej lajdák! Už budu radši všechno dělat sám.
Legend
Odeslal: Thursday 10 March 2011 - 15:26:43

normálně povol šrouby multiventilu, ono to vysyčí, takhle jsem vypouštěl 40 litrů a trvalo to docela dlouho, když jsem to nechtěl dělat moc rychle. V podstatě to můžeš vyšroubovat úplně, nádrž se akorát celá zmrazí, udělá se zvenku jinovatka a na dně nádrže zůstane kapalný plyn, protože se už přestane vypařovat, takže ikdybys měl půlku nádrže, pořád tam většina zůstane a nestihne se vyvařit.
JardaB
Odeslal: Thursday 10 March 2011 - 15:22:14

Spis aby ti to nerozbilo hunu 12V na ventil, povolit trubku a nechat vyficet. Samozrejme venku
Jiřik
Odeslal: Thursday 10 March 2011 - 13:32:26

Už jsem to vyjel, pípá to i na volnoběh, ale ještě tam asi nějaký tlak bude- bojím se abych nepoškodil tím tlakem o-kroužek multiventilu, až budu multiventil povolovat.
vrgadaa
Odeslal: Thursday 10 March 2011 - 13:21:36

kdyz jsem nabral spatny LPG-mivam takove stesti, tak si prinesli plynari akumulator, napojili napeti na nejaky ventil u nadrze, konec trubky odmontovali a nechali celou nadrze vysycet do atmosfery a vcelku se moc nebali a klidne chodili okolo se zapalenou cigaretkou. Plyn syscel nekam do travy a nejakej plevel to hezky zmrazilo. Takze krome vyjeti, to jde i nechat vysycet ven-ale neni to skoda?
JardaB
Odeslal: Thursday 10 March 2011 - 11:55:13

Blbe To chtelo nejdriv vyjezdit - kolik ho tam je?
Jiřik
Odeslal: Thursday 10 March 2011 - 11:50:12

Ještě něco- jak vypustím z toroid. nádrže nejsnadněji všechen zbývající plyn, potřebuju odšroubovat multiventil (jinak tu přechodku nevyšroubuju, je tam málo místa) díky

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1041 sec,0.0589 z toho dotazů.