Autor
|
Příspěvek
|
dada | Wednesday 23 February 2011 - 19:46:36 | | |
vidim to na egr, vyndat, vyčistit, namazat, zaslepit.....mě takhle fungoval 4 roky než zemřel úplně |
| |
|
ondra | Sunday 27 February 2011 - 10:10:45 | | |
mám podobnej problém,jede na tři válce rozbliká se kontrolka,vyměněn střik,lišta,svíčky,agr nemám,dělá to stále.poradí někdo,díky. |
| |
|
ondra | Sunday 27 February 2011 - 10:14:42 | | |
pro upřesnění mám astra g 1.4 16v 2004 |
| |
|
dada | Sunday 27 February 2011 - 21:55:14 | | |
...a co říká načtená závada z řídící jednotky? |
| |
|
Rixo | Thursday 31 March 2011 - 13:23:26 | | |
Takže nakonec v mém případě jde bohužel o poruchu řídící jednotky, nic jiného to nebylo, v servisu vyčerpali všechny jiné možnosti. Nová originál řídící jednotka stojí cca 30.000, takže jsem do opravy nešel a riskovat nějakou za 10 z vrakáče se mi nechce, nemusí to vůbec pomoct. Astru zkusím s touto závadou prodat, třeba se někomu bude hodit na náhradní díly. |
| |
|
dada | Thursday 31 March 2011 - 21:55:50 | | |
kolik máš najeto? Odkaz
co trochu pohledat?
Odkaz |
| |
|
Jaa | Thursday 31 March 2011 - 22:02:02 | | |
zdravím, mám podobný problém-už od prvního ranního nastartování autu začnou klesat volnoběž.otáčky pod 500 a motor se zadusí, je to zcela nepravidelné, ale je to většinou na studeném motoru (narozdíl od vadného EGR ventilu-loni zaslepen), zapal.lišta měněna cca.před 4 lety. Prakticky prvních 10 křižovatek po nastartování to vždycky na volnoběh chcípne,a le jde bez problémů nastartovat )to mi u EGR taky hned nešlo), diagnostika neukázala nic. V servisu by to prý viděli na zadírající se ventily (motor Z 16XE, žere hodně olej, takže karbonu tam bude jistě dost), cena prý 7800Kč). Co myslíte vy? Díky za jakoukoliv radu, zatím jsem tady u vás vždycky všechny závady SPRÁVNĚ vyřešil! |
| |
|
DADA | Thursday 31 March 2011 - 22:41:26 | | |
...nooo Z16XE je takovej 4taktní wartburg mě žere 1litr na 4tis km a to je ještě docela fajn. Mě se zadírající se ventily projevovaly tak, že v nízkých otáčkách se motor mlátil a tak od 2tis byl v pohodě. ECU hlásila chybné spalování na eee nevím už kterém válci. Rozhodně se motor nedusil a pod plynem šel celkem v pohodě. Co ti vypíše ECU? To by ti měli v servisu říct. Kolik máš najeto? |
| |
|
Jaa | Friday 01 April 2011 - 11:13:13 | | |
Motor má najeto 190tis, od 2tis.otáček to taky jede bez chyby, prostě jen na volnoběhu ty otáčky klesnou pod 500, pak to tak nějak začne škubat a většinou to zhasne. teď když to držím pořád pod plynem (i na křižovatkách na volnoběhu), tak to jede, je to ale "pravou na plynu a levou na brzdě" Ukázali mi diagnostiku a ta žádnou chybu nehlásila... |
| |
|
dada | Friday 01 April 2011 - 17:53:50 | | |
prubnul bych Donáta v Náchodě. Myslím, že to dají do kupy za rozumný peníz. Teda jestli je cca 10tis rozumný peníz jinak můj příspěvek čekající na schválení je odkaz na Ebay, tam lze koupit spoustu zajímavých dílů |
| |
|
|