Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Vynechávání válců, kontrolka elektroniky motoru |
Přejít na stranu [1] 2 3 4 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Rixo |
| ||
Host | Astra G r.v. 2000, 1.6, 16V, motor Z16XE - čistě v zimním období mi svítí kontrolka elektroniky motoru - motor ztratí tah a výkon, je znát nezvyklé klepání, při přidání plynu/zvýšení otáček kontrolka problikává, mohlo by to znamenat, že válce různě vynechávají? - někdy tato vada začne ihned, někdy až po X km - v jednom autorizovaném servisu už jsem byl, vyměnili svíčky, lištu a vymazali chybu, což pomohlo asi na 5 minut a dál nevěděli co s tím Prosím o názory co by mohlo být v tomto případě nejpravděpodobnější příčinou této vady, která, jak jsem pročítal fórum, bohužel není nic moc výjimečného. Mockrát díky. Zatím jsem se dočetl, že buď: - váha vzduchu - přidírání ventilů - RJ motoru Rád bych příští servis navedl správným směrem, ještě se mi s Astrou loučit nechce :-/ | ||
| |||
Host |
| ||
Host | jednoznačně přidřené ventily,váhu vzduchu to nemá a špatná ecu se chová jinak | ||
| |||
dada |
| ||
Host | ten postup znám, taky mám doma jednu zapalovací lištu pokud jsou to přidřené ventily tak bych doporučil servis v Náchodě, ale jak se jmenuje nemůžu najít. Znamená to sundat hlavu, orovnat, profrézovat vodítka ventilů, vyměnit gufera na ventilech, těsnění pod hlavou a ventily podle stavu dříků. Asi je stačí vyčistit a vyleštit. Tyhle motory na to trpí. Mě to bohužel dělali u Zralýho v Praze, hlavu udělali super ale blbě nasadili gufera a žralo to 1litr oleje na 100km navíc měnili všechny ventily což nemuseli a bylo to skoro za 20tis včetně rozvoďáku. Pokud tit to bere olej tak určitě nenech měnit kroužky, bez výbrusu to moc nemá smysl a po 2Otis km jsi tam kde před tím (vlastní zkušenost). Navíc se na Z16XE blbě sháněly a jsou drahý. Vymazali chybu je dobrý sdělení ale o jakou chybu šlo? U mě to vypsalo něco jako chybné spalování na prvním válci. Ještě se sere EGR, já ho zaslepil ale vzhledem ke 2 lambdám pak většině lidí svítí kontrolka motoru. Poslední můj zážitek byla výměna výfuku...pravda po 8letech a 170tis km!!! ale praskly svody a Z16XE má speciální vychytávku. Katalyzátor je součástí svodů a je drahej i neorigo. Ale jsem s ním spokojen, spotřeba okolo 7litrů a táhne jak vzteklej. Zatím ho neprodám....mám ho rád....tu svojí opelnici _; | ||
| |||
dada |
| ||
Host | p. Donát 491 421 492 736 680 662 Běloveská 316, Náchod myslím že to je toto, odkud jsi? | ||
| |||
Rixo |
| ||
Host | Díky za reakci. Jsem z Kladna, takže do Náchoda to mám z ruky. Bohužel se závada ještě rozrostla a teď už si nejsem jistý zda to pro motor není konečná. Na volnoběh mi motor chcípá, nelze s tím už kamkoli dojet, takže to budu muset přes odtahovku přihrát někam do Prahy a uvidí se :-/ Do Autoservis Zralý jsem dříve párkrát zavítal, ale moc spokojený jsem tam nebyl. Odtamtud mám ty zkušenosti. Člověku nic neřeknou když se konkrétně nezeptá (což v případě laika jako já je problém, když ani nevím na co se ptát) a s ochotou něco víc řešit si taky nejsem jistý. Celkem to tam odbejvaj. Vyhlídl jsem si opel servis 3H na Pankráci. Zatím jen dle mailu to vypadá, že jsou ochotní. Jo část výfuku jsem už jednou taky ztratil a bylo to po cca 160tis km | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Jestli dobre ctu tak se tu vubec neobjevilo jakou zavadu ECU vyhazuje, jen ze ji v servisu smazali (coz na chod motoru nema vliv). Tak proc hned ze pridreny ventily a pulit motor ? Co to tedy psalo za zavadu ? [ Upraveno Monday 21 February 2011 - 11:25:07 ] | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Nezapoměň změřit - taky tlaky | ||
| |||
dada |
| ||
Host | pravda, tlaky, na ty jsem zapomněl, tu diagnostiku jsem už psal, tam se to pozná celkem jednoznačně, smazat diagnostiku aniž bych si to přečetl je dost komické. Nicméně pokud to je v řiti tak je tam ta závada zase. Diagnostika je v tomto případě základ!!! A za ty 3 kilča ti to může ušetřit dost peněz. Jinak mě to chcípalo a mlátilo se to tak do 2500otáček, vejš to chodilo úplně v pohodě. | ||
| |||
tom l. |
| ||
Uživatel #1676 Registrován: Saturday 21 February 2009 - 16:50:43Příspěvků: 70 | Mám podobný problém. Mám Astru G 1.4 16V r.v.98. Pokud vyjedu hned a nenechám motor trochu ohřát, začne cukat, netáhne a jede jako na 3 válce. Nedávno mě to chytlo během jízdy a hodilo to i kontrolku. Nechal jsem to v Oplu prověřit, prý se přidíral EGR ventil. Nějakou dobu byl klid, ale ráno už to zase začíná cukat. Jelikož nemám palubák, netuším, jakou závadu by to vypsalo. Dříve Ascona 1.9, Meriva 1.6 16V, Astra G 1.4, Astra G 2.0 DTi. Nyní ZAFIRA 1.9 TDI ....a osmý den Bůh stvořil OPEL. _; | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | tom l. napsal ... Jelikož nemám palubák, netuším, jakou závadu by to vypsalo. No tak u generaci Astry G a podobnych i kdybys ho mel tak ti to zadnou zavadu nenapise. Jenom zarovky a ubytek provoznich kapalin a to jeste kus od kusu. | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 4 | |