Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Zavzdušnění palivového systému - došla nafta |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Lukáš |
| ||
Host | Prosím o radu jak nasát naftu z nádrže. Vlastní blbostí mi došla nafta a motor chcípl. Mám Omegu 98 dti, 2,0. Po nalítí nafty nemůžu nastartovat. Skouším několikrát zapínat a vypínat klíček, dlouho startovat a nic. Když jsem nalil do nádržky, kde je palivový filtr naftu, tak to chytlo, ale po chvilce zase chcíplo. Nádržka byla zase prázdná a naftu to nenasálo. Takhle stále dokola. Co s tím? prosím o radu jak to mám odvzdušnit či co. Děkuji. | ||
| |||
wisastar |
| ||
Host | Lukáš napsal ... Prosím o radu jak nasát naftu z nádrže. Vlastní blbostí mi došla nafta a motor chcípl. Mám Omegu 98 dti, 2,0. Po nalítí nafty nemůžu nastartovat. Skouším několikrát zapínat a vypínat klíček, dlouho startovat a nic. Když jsem nalil do nádržky, kde je palivový filtr naftu, tak to chytlo, ale po chvilce zase chcíplo. Nádržka byla zase prázdná a naftu to nenasálo. Takhle stále dokola. Co s tím? prosím o radu jak to mám odvzdušnit či co. Děkuji. u tranzita a mastera povoluju hadicky u vstriku | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Bohužel tohle auto nemá podávací čerpadlo a tak ti nezbude než to vzít na lano a tahat dokud to nenasaje. Přes startér to nenatočíš. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
host |
| ||
Host | Musíte tam nalít alespoň 20 l nafty a pak to zkusit natočit. mělo by to chytit. Jestli tam je méně nafty, tak radši ani nestertujte. Vlastní zkušenost. Hlavně ne přes lano. | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | host napsal ... Musíte tam nalít alespoň 20 l nafty a pak to zkusit natočit. mělo by to chytit. Jestli tam je méně nafty, tak radši ani nestertujte. Vlastní zkušenost. Hlavně ne přes lano. Proč né přez lano ? Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
wisastar |
| ||
Host | ja takhle takytrapil feldu pul dne a pak sem ji vzal na lano a po 30 metrech bezela byl to diesel samosebou | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Jde o to že potřebuješ vyšší otáčky po delší dobu a to startérem prostě nelze. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
wisastar |
| ||
Host | JOB napsal ... Jde o to že potřebuješ vyšší otáčky po delší dobu a to startérem prostě nelze. presne tak.. a starter driv shori.... | ||
| |||
olme |
| ||
Host | není třeba žádného tahání stačí připojit na vratnou hadici u víka nádrže ruční pumpičku z Tatry tak zvanou kostku, párkrát zataháte až začne vytékat nafta a je hotovo. Celé vedení se tím krásně odvzušní pak jen vrátím hadici zpět a nastartuju. Stoprocentní _; | ||
| |||
Majk 2.5TD |
| ||
Host | Zdravím pánové, prosím o radu. Měnil jsem u Omegay 2.5TD palivový filtr a nejspíš jsem ho málo utáhl. Po startu motor běžel cca minutu a pak zdechnul. Po opětovných startech motor vždy naskočí a ihned zdechne. Zkoušel jsem to dokud neklekla baterka. Několikrát jsem filtr znovu zalil naftou a motor chvíli běžel. Nejspíš zavzdušněné... máte někdo radu jak to odstranit ? Starter to evidentně nezvládá... Díky moc | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |