Témata příspěvků | |
Lukáš | Prosím o radu jak nasát naftu z nádrže. Vlastní blbostí mi došla nafta a motor chcípl. Mám Omegu 98 dti, 2,0. Po nalítí nafty nemůžu nastartovat. Skouším několikrát zapínat a vypínat klíček, dlouho startovat a nic. Když jsem nalil do nádržky, kde je palivový filtr naftu, tak to chytlo, ale po chvilce zase chcíplo. Nádržka byla zase prázdná a naftu to nenasálo. Takhle stále dokola. Co s tím? prosím o radu jak to mám odvzdušnit či co. Děkuji. |
Poslední odpovědi | |
JOB | Majk 2.5TD napsal ... Zdravím pánové, prosím o radu. Měnil jsem u Omegay 2.5TD palivový filtr a nejspíš jsem ho málo utáhl. Po startu motor běžel cca minutu a pak zdechnul. Po opětovných startech motor vždy naskočí a ihned zdechne. Zkoušel jsem to dokud neklekla baterka. Několikrát jsem filtr znovu zalil naftou a motor chvíli běžel. Nejspíš zavzdušněné... máte někdo radu jak to odstranit ? Starter to evidentně nezvládá... Díky moc Těžko říct kde je chyba, ale mám už druhou Omegu s tímto motorem a už jsem několikrát měnil přepadové hadičky,filtr paliva nebo mi došla nafta a nikdy se mi nestalo že bych to nenatočil. Prostě jsem párkrát zapnul zapalování a motor běžel a už nezdechnul. |
Majk 2.5TD | Zdravím pánové, prosím o radu. Měnil jsem u Omegay 2.5TD palivový filtr a nejspíš jsem ho málo utáhl. Po startu motor běžel cca minutu a pak zdechnul. Po opětovných startech motor vždy naskočí a ihned zdechne. Zkoušel jsem to dokud neklekla baterka. Několikrát jsem filtr znovu zalil naftou a motor chvíli běžel. Nejspíš zavzdušněné... máte někdo radu jak to odstranit ? Starter to evidentně nezvládá... Díky moc |
olme | není třeba žádného tahání stačí připojit na vratnou hadici u víka nádrže ruční pumpičku z Tatry tak zvanou kostku, párkrát zataháte až začne vytékat nafta a je hotovo. Celé vedení se tím krásně odvzušní pak jen vrátím hadici zpět a nastartuju. Stoprocentní _; |
wisastar | JOB napsal ... Jde o to že potřebuješ vyšší otáčky po delší dobu a to startérem prostě nelze. presne tak.. a starter driv shori.... |
JOB | Jde o to že potřebuješ vyšší otáčky po delší dobu a to startérem prostě nelze. |
wisastar | ja takhle takytrapil feldu pul dne a pak sem ji vzal na lano a po 30 metrech bezela byl to diesel samosebou |
JOB | host napsal ... Musíte tam nalít alespoň 20 l nafty a pak to zkusit natočit. mělo by to chytit. Jestli tam je méně nafty, tak radši ani nestertujte. Vlastní zkušenost. Hlavně ne přes lano. Proč né přez lano ? |
host | Musíte tam nalít alespoň 20 l nafty a pak to zkusit natočit. mělo by to chytit. Jestli tam je méně nafty, tak radši ani nestertujte. Vlastní zkušenost. Hlavně ne přes lano. |
JOB | Bohužel tohle auto nemá podávací čerpadlo a tak ti nezbude než to vzít na lano a tahat dokud to nenasaje. Přes startér to nenatočíš. |
wisastar | Lukáš napsal ... Prosím o radu jak nasát naftu z nádrže. Vlastní blbostí mi došla nafta a motor chcípl. Mám Omegu 98 dti, 2,0. Po nalítí nafty nemůžu nastartovat. Skouším několikrát zapínat a vypínat klíček, dlouho startovat a nic. Když jsem nalil do nádržky, kde je palivový filtr naftu, tak to chytlo, ale po chvilce zase chcíplo. Nádržka byla zase prázdná a naftu to nenasálo. Takhle stále dokola. Co s tím? prosím o radu jak to mám odvzdušnit či co. Děkuji. u tranzita a mastera povoluju hadicky u vstriku |