Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega převodovka |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
automat dojel |
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 5 6 7 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
wisastar |
| ||
Host | v cem se teda lisi ten petikvalt?? muzu ho mit i s jednotkou ale nevim jestli sou stejny kabely... | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Konstrukčně je pětikvalt úplně jinej, je to už o generaci novější typ převodovky. Co se týká kabelů, tak by bylo potřeba doplnit kabeláž a povyměňovat konektory, do pětikvaltu vede o 7 kabelů víc, než do čtyřkvaltu, jak jsem někde psal. V podstatě by to bylo vzít do ruky schéma a kabel po kabelu zapojovat jednotlivé piny do nových konektorů. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | kdyz tady ctu ty cifry za repasi, opravy apod., ma nejak smysl porizovat si automat? respektive, co je na automatu tak uzasnyho, ze to stoji za to trapeni, notabene kdyz to treba nesnasi i prudky rozjezdy? nikdy jsem v tom nejel, takze osobni zkusenost zadfna, ale pocitam, ze to asi musi byt obrovsky zazitek, kdyz to stoji za takovato trapeni a naklady | ||
| |||
wisastar |
| ||
Host | vrgadaa napsal ... kdyz tady ctu ty cifry za repasi, opravy apod., ma nejak smysl porizovat si automat? respektive, co je na automatu tak uzasnyho, ze to stoji za to trapeni, notabene kdyz to treba nesnasi i prudky rozjezdy? nikdy jsem v tom nejel, takze osobni zkusenost zadfna, ale pocitam, ze to asi musi byt obrovsky zazitek, kdyz to stoji za takovato trapeni a naklady To si pis ze je muzes si v klidu vypit kaficko nebo se drbat na zadku kdyz projizdis krizovatku | ||
| |||
wisastar |
| ||
Host | jak se lisi automaty diesel, benzin? Neni tam pouze jina zelva? Prevodovy pomery by mely byt stejny ne? lisi se jenom diferaky? | ||
| |||
wisastar |
| ||
Host | Nikdo nevite nic? | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | určitě se liší příruba, diesel má startér na druhé straně, než benzín. Převody by se mohly taky lišit, to už by se muselo někde dohledat. Taky bude řídící jednotka z diesela naprogramovaná na řazení při nižších otáčkách. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
wisastar |
| ||
Host | Legend napsal ... určitě se liší příruba, diesel má startér na druhé straně, než benzín. Převody by se mohly taky lišit, to už by se muselo někde dohledat. Taky bude řídící jednotka z diesela naprogramovaná na řazení při nižších otáčkách. No ta zelva jej ina, ale pujde vymenit... jinak na obou prevodovkach je AR 25 a vypadaji uplne stejne tak to bude asi ok ne? | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Automat jsem teda neměl rozebranej, tak to nedokážu posoudit, to by spíš věděl JardaB. Jako jestli to mechanicky vypadá realizovatelně, tak se to dá zkusit. Ono z hlediska výrobních nákladů je možné, že se převedovky zevnitř nelišily a udělali jen různé skříně kvůli přírubám a software v řídících jednotkách. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Mozny to je. Jak jsem mel od Robase z 2litra, tak mela jine konektory, merku atp., ale mechanicky stejne na chlup. Ten ropak bude mit asi hlavne jinej menic, coz asi nevadi. Me by hlavne zajimalo, proc ti ta tvoje nejela - to uz si nejak podelany sehnal nebo to odeslo? Jak jsi resil tesneni - ono je vic verzi, treba chybi nejaka dirka a je to v riti... Ja v te sade mel treba 3 verze mezi ty pulky. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 5 6 7 | |