Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Omega B motor |
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Anonymní napsal ... Zkontroluj a popřípadě si půjč na zkoušku jiný EGR. Na 99% je to ta příčina. Můžeš zdělit jak jsi na to přišel ? Já mám třeba EGR vyčištěnej a odskoušenej , navíc si nedovedu představit jakým způsobem by to mohl takhle razantně ovlivnit. Navíc znám i případy kdy jezděj s vyřazeným EGR a nemají tento problém. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Věř nebo nevěř, ale bude to EGR. Jen vyčištění nestačí. A jak jsi ho zkoušel? | ||
| |||
Kuba1985 |
| ||
Host | Věř tomu ,dělo se mi to samé u Astry.při plnym plynu vše ok a při volnější jízdě svítil motor,někdy zhasul.někdy svítil pořád,a byl zarostlej EGR.Dal jsem jinej a vše je ok. | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | EGR a hlavně u 2.5TD je pěkná svině a ačkoliv nehlásí závadu, tak má na výše popsaní vliv. A teď to potvrdil i kolega u Astry. Tak už tomu začínáš věřit? Jsou věci, co diagnostikou bez dalších znalostí neodhalíš | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Anonymní napsal ... EGR a hlavně u 2.5TD je pěkná svině a ačkoliv nehlásí závadu, tak má na výše popsaní vliv. A teď to potvrdil i kolega u Astry. Tak už tomu začínáš věřit? Jsou věci, co diagnostikou bez dalších znalostí neodhalíš Kluci já mám dojem že každej melem o něčem jiném.U OB 2,5TD opravdu diagnostika nepozná špatnej EGR,ani nemá jak.Ale zrovna tak nechápu jakej může mít vliv EGR na to že auto táhne nebo né? Kdyby měla ŘJ nějakou kontrolu o činosti EGR tak dokáže tah motoru určitě ovlivnit.Ale ŘJ EGR pouze ovládá bez zpětné odezvy .Dovedu si představit že když dodá váha vzduchu špatné info ŘJ tak ta omezí výkon , ale EGR je vlastně jen klasickej ventil kterej se otevře když jde z motoru né dobře spálené palivo a část ho pošle zpět do sání.(jednoduše řečeno) Možná se pletu , ale já osobně myslím že to EGR není. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Kuba1985 |
| ||
Host | Vliv ten EGR může mít tím že ti pustí výfukové plyny zpět do sání kdy nemá,a už je problém.A nebo naopak neotvírá vůbec,já osobně si myslím že zpětnou vazbu do ŘJ má. Ale je to jen moje zkušenost a názor. | ||
| |||
Náčelník |
| ||
Uživatel #763 Registrován: Thursday 08 June 2006 - 14:29:14Příspěvků: 155 | Kuba1985 napsal ... Vliv ten EGR může mít tím že ti pustí výfukové plyny zpět do sání kdy nemá,a už je problém.A nebo naopak neotvírá vůbec,já osobně si myslím že zpětnou vazbu do ŘJ má. Ale je to jen moje zkušenost a názor. A jaká je zpětná vazba? Pokud si to myslíš, měl by jsi vědět i toto a předložit řádný argument. Jinak je lepší zajít do servisu a tam Ti to sdělí. Zastávám názor, že diagnostika je potřeba. Jinak stačí vygooglovat na netu a i jsem narazil na to, že EGR rovnou zalepí a neřeší a stále to jede..tím pádem zpětná vazba není žádná. Nejsem mechanik a myslím, že Ty taky ne. Takže navrhuji jít s problémem do servisu a pak zde uvést co to bylo a tím potvrdit buď tu alternativu nebo jinou. Létám nízko a rychle..... pod hladinou radaru Opel Honda CBF 900 Hornet + Babeta 210 - aktuální Audi A6 3.0 TDi 2007 - aktuální + plus dvě bokovky Audi A4 2.0 TDi 2005 - není aktuální Opel Omega B 2.6 V6 2001 - není aktuální Opel Omega B 2.5 V6 1996 - není aktuální | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Náčelník napsal ... Zastávám názor, že diagnostika je potřeba. Jinak stačí vygooglovat na netu a i jsem narazil na to, že EGR rovnou zalepí a neřeší a stále to jede..tím pádem zpětná vazba není žádná. Nejsem mechanik a myslím, že Ty taky ne. Takže navrhuji jít s problémem do servisu a pak zde uvést co to bylo a tím potvrdit buď tu alternativu nebo jinou. Diagnostika nic neukaze u vetsiny dieselu je EGR mechanicky a neni ovladan elektricky a nema "potenciometr" ktery by zpetnou vazbu mel. Zaslepit se EGR u spousty naftovych motoru neda, to ze se zaslepi a jezdi se dal platilo zejmena pro benzinove motory Euro 2 tedy X.... V servisu bude uspech kdyz budou vedet kde ten EGR je, u vetsiny jen to, ze ho najdou a jediny co o nem budou vedet je, ze prepousti z5 do sani vyfukove plyny. [ Upraveno Wednesday 21 October 2009 - 08:16:39 ] | ||
| |||
Náčelník |
| ||
Uživatel #763 Registrován: Thursday 08 June 2006 - 14:29:14Příspěvků: 155 | Řekl jsem svůj názor, to co jsem kde četl a viděl či slyšel. Když mám problém s vozidlem obrátím se na fundovanou osobu Doporučuji to i dotyčnému co má předmětný problém a neví si rady Kort, když jsou tady dva možné názory. Létám nízko a rychle..... pod hladinou radaru Opel Honda CBF 900 Hornet + Babeta 210 - aktuální Audi A6 3.0 TDi 2007 - aktuální + plus dvě bokovky Audi A4 2.0 TDi 2005 - není aktuální Opel Omega B 2.6 V6 2001 - není aktuální Opel Omega B 2.5 V6 1996 - není aktuální | ||
| |||
Paja |
| ||
Host | Zdarec, ohledne problikavani te kontrolky jak se tu zminujete, v navodu na omegu jak je zde moznost si stahnout je psane ze to souvisi s EGR | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 | |