Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega elektrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Řídíci jednotka záměna |
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
x30xe |
| ||
Host | Měl jsem podezření na řídíci jednotku proto ji mám na zálohu půjčenou chod se zlepšil ale pořád to není ono je to takové línější do otáček(mám ještě podezření na snímač polohy škrtící klapy) mám ji půjčenou od jednoho co má rozebrané omegy, určitě by ji nezaměnil schválně ale jen mi to tak vrtalo trochu hlavou tak jsem se tu chtěl zeptat. A musel samozřéjmě půjčit i klíček s okroužkem na imob. teď to mám tak fušerský zapojené pod volantem ale vlezlo se to tam všechno včetně starého okroužku a celého klíče ale ten mu musím vrátit ale čip si necham, starý okroužek newím jak šetrně sundat tak ho tam nechám __; | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Tak jste me vyhecovali k pokusu - ECU z MT jsem hodil do AT, k tomu prehodil ctecku imob. (neni problem sundat - zezadu je zoubek ktery staci odtlacit) a pri startu prilozil klic z MT (dokud se nevytahne klic ze spinacky, imob. se znova netestuje...) A behem asi 5km pokusne jizdy se zda, ze vse funguje normalne, radi to jako obvykle, cili to asi zamenitelne je - nakonec jsou i stejne oznaceny. Ctecky se prehodit musi, je to zrejme sparovano s ECU. Takze ted jeste vyresit problem mechanicky, prehozeni spinacky asi nebude easy - evidentne by musel dolu volant a je to pridelano trhacimi srouby, to se mi 2x delat nechce. Udelaji klic bez IMOB bezne v zamecnictvi dle originalu? Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
x30xe |
| ||
Host | Jsi teda zkoušel přehodit řídící jednotky s x30xe na x30xe? nebo jak? | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | x30xe napsal ... Jsi teda zkoušel přehodit řídící jednotky s x30xe na x30xe? nebo jak? Jj, ale z MT na AT, tam jsem si nebyl moc jisty... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
lesak |
| ||
Vectra A 3,0 V6 Uživatel #1443 Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44Příspěvků: 450 | Já mám ve Vectře A s origo imob.C25XE motor z Omegy X30XE a řj je původní co tam byla (C25XE)bez žádné úpravy a jede to naprosto bez problémů jen se po výměně motoru zvedly maximální otáčky na 6700ot/min.(nechápu jak je to možný)Upozorňuji není tam žádná úprava elektriky.A jednou mě klekla řj.v vectře A C20XE manual dal jsem tam řj.z Omegy A 2,0 automat (označení motoru nevím)a behá to dodnes bez problému. Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí Odtahová služba | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Njn, ty imobilizery se asi dost zdokonalovaly, u OB je to cteci zarizeni docela inteligentni krabicka plna SMD soucastek, evidentne je to celkem neprustrelne, predpokladam, ze chip reaguje na zaslana data odpovedi dle tajneho klice ulozeneho v cipu, a ctecka ma asi taky jedinecnou identifikaci. Se starymi IR imobilizery IMHO nesrovnatelne. Ted jen resim, jestli tam chip napevno prilepit (klic uz jsem nechal udelat, neni problem, abych se aspon dostal do auta a odemknul volant) nebo az pojedu na dovcu hodim do kufru balicek ECU, ctecka klice, pro sichr Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | JardaB napsal ... Takze ted jeste vyresit problem mechanicky, prehozeni spinacky asi nebude easy - evidentne by musel dolu volant a je to pridelano trhacimi srouby, to se mi 2x delat nechce. Udelaji klic bez IMOB bezne v zamecnictvi dle originalu? Proč by to mělo bejt složitý? vyndat spínačku, pokud k ní máš klíč, je práce na chvilku. Nevyndává se celej ten hliník, ale jen zámková válcová vložka. Ve směru od volantu je v hliníkovém tělěse dirka asi 3mm, tak do té dirky strčíš imbus kratší stranou, otočíš klíčem k rysce, která je na vložce, zakvrdláš imbusem a spínačka vyskočí ven. Při zpětném vracení se musí nejdřív šroubovákem odmáčknout zámek volantu směrem dolů - uvnitř dutiny kam se dává vložka. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Brenky |
| ||
Host | a proč přehazovat vložku zámku spínačky? to pak budeš mít dva klíče? zbytečný... přehoď v klíčích jen ten imobilizér (takový malý hranolek) a je to...složitě vyměňovat všechny vložky zámků nebo jezdit se dvěmi klíči je docela na houby. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Protoze mam 2 hezky klice od Omegy, ktera pujde po zime do srotu (teda az ji vyrabuju ), taky jsem trosku nervozni, ze se nekde toula klic k te moji, co si ji chci jeste nejaky rok uzit.... Takze bych nejradsi prehodil vsechny zamky a RJ s imob. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
freez |
| ||
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition Uživatel #316 Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24Příspěvků: 1620 | JardaB napsal ... Protoze mam 2 hezky klice od Omegy, ktera pujde po zime do srotu (teda az ji vyrabuju ), taky jsem trosku nervozni, ze se nekde toula klic k te moji, co si ji chci jeste nejaky rok uzit.... Takze bych nejradsi prehodil vsechny zamky a RJ s imob. Máš strach aby ti jí někdo neukradl ? ale jdi ty tomu snad nevěříš ani v nejdivočejších snech ne !!(a) Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 | |