Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra interiér |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Man. klima - kudy uniká? |
Přejít na stranu 1 [2] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Martas |
| ||
Host | Olej se obvykle doplnuje soucasne s chladivem. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | No to jde o to... Ja kdyz rozebral kompresor, nasel jsem v nem asi pul deci oleje, coz je zatracene malo - ma tam byt cca 3 deci. Pri plneni, jak jsem koukal na fakturu, mi tam dali 20ml za celkem zajimavou cenu - asi jako stoji normalne 2 deci __; Jestli utika chladic, tak by se to melo poznat podle mastneho fleku. Pokud je v systemu jeste olej. Ja ten chladic i opravil - 2 lamely jsem prerusil, do direk nacpal epoxid a zalemoval. 2 roky funguje bez doplnovani Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Petr II |
| ||
Host | Ahoj, co jsem měl problém já s klimou, tak jsem měl vadný chladič (taky to utíkalo do druhého dne a kontrastní látka nebyla nikde vidět, resp. byla až po vyndání chladiče - utíkalo to na straně mezi chladičema). Auto jsem kupoval v bazaru a bazar uznal záruku, takže mi ho vyměnil bezplatně Co jsem se bavil se servisním technikem na klimy, tak říkal, že shnilý chladič je případ většiny Oplů co tam měl... | ||
| |||
Peter |
| ||
Host | Môže byť aj taká situácia,že chladivo v systéme je ale olej nie ? Dá sa samostatne len olej doplniť do klímy ? Ďakujem. | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | ANO, pokdu to bylo prazdne bez oleje a doplnilo se pouze chladivo, ale to bys to musel myt komplet rozebrane a ten olej vylit. Pokud budes mit po ruce "bombu" s chladivem tak ANO, v opacnem pripade NE resp. olej doplnis, ale utece ti chladivo.. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | No existuje plnici zarizeni primo na olej, proste se to pod tlakem do systemu natlaci pres ventilek... Ale jsou to komplikace s klimou, furt Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Petr Petr |
| ||
Host | Petr napsal ... Kontrastní látku tam dali, části klimy v motorovém prostoru jsou čisté, ale vypadá to na ten pajšl, který je schovaný pod ventilátorem - výparník a spol. I zvukové projevy by tomu odpovídaly - syčení někde pod palubkou při spuštění kompresoru. Tak to rozděláme a uvidíme. Tákže výsledek : pod ventilátorem vše jako nové, dále - přední chladič sice nebyl úplně v pohodě - byl letovaný, ale držel, stejně jsem jej vyměnil. Pak jsme to dali na nový plnící přístroj a ejhle - kompresor, respektive gufero na hřídeli propouští a to hodně, takže výměna. Tak snad bude nějaký čas pokoj (alespoň od klimy). | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | jak jsem říkal,poprvé vždy kouknout na ventilek a na hřídel u řemenice.. Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Petr Petr |
| ||
Host | Petr Petr napsal ... Petr napsal ... Kontrastní látku tam dali, části klimy v motorovém prostoru jsou čisté, ale vypadá to na ten pajšl, který je schovaný pod ventilátorem - výparník a spol. I zvukové projevy by tomu odpovídaly - syčení někde pod palubkou při spuštění kompresoru. Tak to rozděláme a uvidíme. Tákže výsledek : pod ventilátorem vše jako nové, dále - přední chladič sice nebyl úplně v pohodě - byl letovaný, ale držel, stejně jsem jej vyměnil. Pak jsme to dali na nový plnící přístroj a ejhle - kompresor, respektive gufero na hřídeli propouští a to hodně, takže výměna. Tak snad bude nějaký čas pokoj (alespoň od klimy). Tak ještě doplním, že lehoučké úniky byly ve spojích mezi hadicemi a pak napojení na chladič, takže ještě jsme vyměnili těsnící kroužky. Po naplnění a následné kontrole je utěsněno. Musím ale konstatovat, že ten systém těsnění je možná dobrý tak pro montáž na výrobní lince, ale na dlouhodobý provoz nic moc. Šroubení je prostě šroubení, ale to by byly náklady na montáž auta o 2 € vyšší, že. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] | |