Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega podvozek |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
DIFERENCIAL |
Přejít na stranu 1 2 3 [4] 5 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Marquis... napsal ... JOB napsal ... Podle katalogu EPC: Poměr - 38/11 mají U25TD,X25TD,Y25TD 37/10 X30XE,Y32SE,X20DTH,Y22DTH 38/9 Y22XE,Z22XE,X25XE,Y26SE 39/10 20SE,X20SE,X20XEV U pancéřových a sanitních vozů to bývá jinak Jo, tak teď tedy opravdu lehce kecáš.. Neumíš číst EPC... Hmm, tak to by jsi mě mohl poučit. Nějak nechápu v čem kecám a proč neumím číst v EPC ??? __; Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Roman |
| ||
Host | Potřeboval bych radu. Jestli lze použít diferenciály z jiných typů na Omega B 2.2 limuzína benzín v automatu(rv. 2000)? Děkuji | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | JOB napsal ... Marquis... napsal ... JOB napsal ... Podle katalogu EPC: Poměr - 38/11 mají U25TD,X25TD,Y25TD 37/10 X30XE,Y32SE,X20DTH,Y22DTH 38/9 Y22XE,Z22XE,X25XE,Y26SE 39/10 20SE,X20SE,X20XEV U pancéřových a sanitních vozů to bývá jinak Jo, tak teď tedy opravdu lehce kecáš.. Neumíš číst EPC... Hmm, tak to by jsi mě mohl poučit. Nějak nechápu v čem kecám a proč neumím číst v EPC ??? __; No takže nic co ?? !Pj: Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
OB |
| ||
Host | Čau mám blbej dotaz... Jak poznám že mam "klasickej" nebo samosvor? Díky... | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1193 | Možná zkusit zvednout celý zadek a při otáčení jedním kolem by se mělo souhlasně točit i druhý... W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Colommbo napsal ... Možná zkusit zvednout celý zadek a při otáčení jedním kolem by se mělo souhlasně točit i druhý... To se bude tocit u jakyhokoliv diferencialu. | ||
| |||
wisastar |
| ||
Host | sundat zadni viko a uvidis.... pokud je tam normalni klec tak je obyc, pokud klec neuvidis a bude v pouzdre tak je samosvor | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1193 | Anebo pokus č. 2: na suchým asfaltu prohrábnout kola - dvě černé čáry samosvor, jedna čára obyč. W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Nejjednodušší je zvednout obě zadní kola, zařadit neutrál a točit jedním kolem dopředu. Jestli se bude točit druhé dozadu, auto samosvor nemá. Pokud se druhé kolo bude točit taky dopředu, tak auto samosvor má. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1193 | Colommbo napsal ... Možná zkusit zvednout celý zadek a při otáčení jedním kolem by se mělo souhlasně točit i druhý... Už jsem to tu psal, ale prý to tak je dycky, což si ale nemyslím... W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 [4] 5 | |