• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega podvozek
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
rozjíždění v lehkém rejdu drnčení od zadní osy
Přejít na stranu  1 2 3 [4] 5 ... 10 11 12
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Jerry
Thursday 28 January 2010 - 11:46:18 Citovat
Jerry

Uživatel #596
Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15
Příspěvků: 783
Tak oprava v Opelu stojí nový diferenciál 148.500,- __;

Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128
maslicka
Thursday 28 January 2010 - 12:09:29 Citovat
Host
Jerry napsal ...

Tak oprava v Opelu stojí nový diferenciál 148.500,- __;


No a ktery? Kdyz ses tam ptal, tak kolik druhu diferaku je pro OC?
Jerry
Thursday 28 January 2010 - 12:40:47 Citovat
Jerry

Uživatel #596
Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15
Příspěvků: 783
maslicka napsal ...

Jerry napsal ...

Tak oprava v Opelu stojí nový diferenciál 148.500,- __;


No a ktery? Kdyz ses tam ptal, tak kolik druhu diferaku je pro OC?


No ten s omezeným prokluzem protože mě TC resp. ASR přibržďuje kola.
Akolik druhů diferáků je pro OC ? No to ti v oplu nikdo neřekne neblázni !!!
Už takhle jsem jim zamotal hlavu s omezeným prokluzem !!(a)


[ Upraveno Thursday 28 January 2010 - 16:14:23 ]

Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128
JardaB
Thursday 28 January 2010 - 13:44:42 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Ja ti rikal, at se tam ani neptas

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Jerry
Thursday 28 January 2010 - 18:35:51 Citovat
Jerry

Uživatel #596
Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15
Příspěvků: 783
No táák !!! klucíííí !!! diferák honem !!! bo nepřijedu na sraz !!! (ner!
A máte po polívce , po guláši a po Jerrym !!!

To není vidírání :_:n


Odkaz

[ Upraveno Thursday 28 January 2010 - 18:38:05 ]

Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128
JOB
Thursday 28 January 2010 - 18:55:22 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Aby jsi neřekl že jsu svině tak tu mám jeden plonkovej z ARO 240 !!(a)

A podstatně levnější _;

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

JardaB
Thursday 28 January 2010 - 19:05:36 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Tak jsem zkusil prohrabnout poradne na zpatecku, mi nerikejte, ze to nema samosvor. Prokluzujou najednou obe kola, furt, potvrzeno synem



Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Legend
Thursday 28 January 2010 - 19:06:06 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Tak to je dost brutální cena _; bych to vyřešil takto: Koupil bych na vrakovišti obyčejný diferák z Diesela za litr, do toho bych vložil 2 hodiny práce a je to. Systém ESP ani TC nemá s diferákem co společného, to oni v opelu akorát popíšou tak, aby si člověk udělal představu, jak je to strašně složitý a pak to k nim dal opravit, pokud teda vůbec pořádně vědí o co jde...

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
Jerry
Friday 29 January 2010 - 00:53:38 Citovat
Jerry

Uživatel #596
Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15
Příspěvků: 783
Legend napsal ...

Tak to je dost brutální cena _; bych to vyřešil takto: Koupil bych na vrakovišti obyčejný diferák z Diesela za litr, do toho bych vložil 2 hodiny práce a je to. Systém ESP ani TC nemá s diferákem co společného, to oni v opelu akorát popíšou tak, aby si člověk udělal představu, jak je to strašně složitý a pak to k nim dal opravit, pokud teda vůbec pořádně vědí o co jde...



Tak nevím každý říká něco jinýho.

Rekapitulace:

Samosvorný diferenciál při prokluzu jednoho kola se automaticky a ihned zamkne a obě kola se začnou točit stejně.
Je to tak nebo ne ???

Dierencial s omezenym prokluzem převadí točivý moment proklouznýho kola na druhý plynule v řízeným procesem.

Do teď nebyla řeč o jakýmkoli dalším systému jako je ABS, ASR, ESP.

Otázka :

Co udělá klasický diferenciál (bez ničeho) vložený do tohoto auta kterýnu při silném záběru a prokluzu jednoho kola systém ASR a ESP natvrdo a ihned zablokuje brzdou jedno proklouznuté kolo ?
Mám pocit že se musí roztrhnout bo na to není stavěný ?

Je to tak nebo ne ???

Tak co dál ??

[ Upraveno Friday 29 January 2010 - 00:54:54 ]

Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128
Legend
Friday 29 January 2010 - 01:47:20 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
To je právě to, že samosvory montované do běžných aut nejsou 100% uzamykatelné, ale zpravidla kolem těch 25%, takže s omezenou svorností. V běžných situacích není rozdíl adhezí na levé a pravé straně až tak velký, takže to ve většině situací stačí, nikdy tedy nedojde k úplnému uzamčení. Uvnitř je soustava třecích spojek, jde o čistě mechanickou věc.
Roztržení diferáku bych se rozhodně nebál, tohle už je dané výkonem motoru, na který musí být diferák tak jako tak dimenzovaný, takže by spíš zdechnul, než aby se poškodil diferák. Vzhledem k tomu, že byl ten samosvor nabízený jako příplatkový výbava, tak bych klidně použil obyčejný diferák, který by v tom autě jinak stejně byl, tzn diferák shodný s OB/OC 2.5TD, nebo 2.5DTi s převodem 3.45, kterých je všude dost.

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 [4] 5 ... 10 11 12  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1760 sec,0.1305 z toho dotazů.