• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra interiér
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Klapka cirkulace ventilace
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
dralan
Wednesday 07 September 2005 - 11:25:45 Citovat
Host
Prosím o radu. Servomotorek začal po 6-ti letech protáčet čtyřhrannou hřídelku a klapka tak nezůstává ani v jedné koncové poloze. Mám provedení klapky s hřídelkou horizontálně. Provedl jsem pracně _s103 demontáž servomotorku s převodovkou a hledal jsem uvnitř nějaký koncák - myslel jsem, že se třeba utřepal. Ale žádný tam není. Na klapce také ne. Víte někde jak to funguje ?
Dík

Astra G Comfort r.v.99
Anonymní
Wednesday 07 September 2005 - 13:32:54 Citovat
Host
Funguje to tak.že když motorek dojede na doraz,tak pochopitelně se nemůže točit dál,ale proud (300mA) do něj neustále teče,což mu rozhodně nesvědčí.Po chvíli je hezky horký.I já jsem se domníval,že tam jsou koncové spínače ale nejsou.Tady na poradně mi pomohl jeden hoch ze slovenska.Dodatečná montáž koncových mikrospinač" a dvou diod a je po problémech.Pošli mi e-mail hned Ti to zapojení poišlu.Chodí to bezvadně
Pepa
Wednesday 07 September 2005 - 20:24:47 Citovat
Host
Bylo by možné poslat mi to zapojení?jBuď od té dobroty a pošli mi to na e-mail:zika.j@tiscali.cz
dralan
Thursday 08 September 2005 - 06:11:56 Citovat
Host
Děkuji předem

Email
Anonymní
Friday 23 September 2005 - 09:23:22 Citovat
Host
Muzete mi prosim ten navod na upravu nekdo poslat? mam stejny problem, Diky, R

Email
Yper
Friday 23 September 2005 - 11:14:28 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Možná by se také hodilo, kdyby jsi to poslal i LIBovi - ten na svých stránkách schraňuje podobné návody, které zveřejňuje samozřejmě s autorskými právy toho, kdo návod sepsal - nevydává to jako své dítě. Každopádně to dává dohromady i do doby, než se to udělá na těchto stránkách.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Jerry ...
Friday 23 September 2005 - 22:44:46 Citovat
Host
A jste si opravdu jistí, že to není hlídáno v ovládání té klapky?? Není tam třeba hlídaný protékající proud a při překročení se napájení pro danou dorazovou polohu přerusí?? (Něco jako dorazy na oknech). Moc se mi nezdá, že by výrobce provedl takovouhle "prasárnu" s trvalým napájením motorku.
toust.
Friday 23 September 2005 - 23:10:25 Citovat
Host
K tomu motorku. Jak se dostane klapka do patricne polohy at zavreno ci otevreno, zvysi se pochopitelne proud a motorek se vypne. Pac by ten motorek hvizdal kdyby se nevypnul .
Milan
Saturday 24 September 2005 - 11:50:32 Citovat
Uživatel #411
Registrován: Friday 17 June 2005 - 14:49:11
Příspěvků: 307
Nevím jak to je u Astry F a pod.ale Astra G má motorek se šnekovým převodem,dojde-li na kterýkoliv doraz,motorek se zastaví,ale je trvale pod proudem (300mA).Měl jsem to rozebrané a měříl jsem i v autě.Převod je šnekový a motorek nedokáže překonat doraz ,tudíž se zastaví (nemůže "hvízdat",ale je trvale pod proudem.Kdo nevěří může si to ověřit měřením.
Jerry ...
Saturday 24 September 2005 - 12:06:51 Citovat
Host
A jen tak pro zajímavost. Měřil jsi pouze na straně motorku, nebo jsi se podíval na plošňák u tlačítka ovládání klapky???? Tipnul bych si, že to proudové vypínání prostě odešlo a proto se motor protáčí. Stále se mi prostě nechce věřit tomu, že by to bylo udělané takhle "prasácky".

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1458 sec,0.1138 z toho dotazů.