• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra interiér
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Klapka cirkulace ventilace
Přejít na stranu  1 [2]
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Jerry ...
Saturday 24 September 2005 - 12:26:46 Citovat
Host
Něco jsem našel ....

Odkaz

Na druhém obrázku je elektronika pod spínačema a vypadá to, že tam nějaké hlídání asi bude !!!!! To relátko přepíná polaritu, ale co ten "bordel" okolo?? A ten transistor T3 nalevo je mi hrozně nesympatickej !!!
Henry
Tuesday 08 November 2005 - 17:04:02 Citovat
Host
Pani, priznavam, to riesenie mikrospinacov+diod som vypotill ja, bolo to dost narychlo - ale fungovalo mi to . Preto som neriesil kontrolu riadiacej elektroniky nad tym. Meral som aj prudy a naozaj elektronika obmedzuje prud do motorceka lenze pri prepolovani nedostava taky rozbehovy prud, ktory by pohol snekom zaseknutym na doraze. Preto mi mikrospinace mali zaistit vypnutie pred dorazom. Dokonale to nebolo, od vtedy sa mi servo zaseklo aspon 10krat, pretoze mikrospinace sa neaktivuju dostatocne v predstihu a klapka pri zatvarani tlaci na servo smerom dole co sposobuje zazekavanie v polohe "vzduch z vonku".

Nedavno som sa dostal k tomu plosaku, co nasiel Jerry, pretoze mi na nom vykonovy odpor od prehriatia vyliezol (vyletoval sa) z plosaku, oprel sa o najblizsi prepinac a natavil ho . Takze mam na plane obzriet si aj ako funguje to prepinanie polarity a pripadne to aj skreslit na papier.
Henry
Tuesday 08 November 2005 - 17:11:14 Citovat
Host
Este detail pre objasnenie: Pokusne som vymenil motorcek v serve recirkulacie. Dal som tam silnejsi, zo serva centralneho zamykania. Ale papa vacsi prud, ktory sposobil prehriatie toho odporu na doske ovladania ventilacie a zvysok poznate som popisal v prispevku vyssie... &|
Milan
Wednesday 09 November 2005 - 06:48:46 Citovat
Uživatel #411
Registrován: Friday 17 June 2005 - 14:49:11
Příspěvků: 307
Henri: Mně to Tvoje zařízení opravdu funguje dobře,je to možná tím,že jsem nastavil mikrospínače tak,aby vypnuly dřív,než se vačka opře o doraz.Kyby se Ti ale podařilo zjistit jak to je ošetřené na desce Opla,bylo by to fajn.U mně se ale proud po dojetí na doraz zvýšil na 300mA a motorek se značně zahříval.Je-li tam nějaký obvod,který má proud omezit,tak ho mám možná vadný,to jsem nebádal.Nemám ani kde auto rozebírat a na ulici se to nedělá dobře.
Effe
Wednesday 09 November 2005 - 07:35:44 Citovat
Host
Asi se už opakuju,ale nemohli by jste mi poskytnout to zapojení těch koncáků a diod?Díky Email
Henry
Wednesday 09 November 2005 - 08:58:30 Citovat
Host
Milan, ja tiez nemam kde, vsetky pokusy robim na parkovisku pre bytovkou...
Podobne ako ty, som tiez riesil zopnutie mikrospinacov este pred mechanickym dorazom. Na otocnej vacke ma namontovane predpruzene bronzove pliesky. Tie su v dorazoch neustale stlacene o mikrospinac a unavuju sa. Mozno mam tie plisky z nekvalitneho-nie dost pruzneho materialu.

Pustim sa do toho, len tento tyzden som mimo domova. Tych planovanych veci na aute mam dost, a pocet sa postupne zvysuje

Effe: mas to v poste.
<span class='smallblacktext'>[ Upraveno St lis 09 2005, 10:05 ]</span>
macca
Friday 11 November 2005 - 18:18:23 Citovat
Host
Ahoj oplaci, procitam tady ty radky a nedalo mi to, tak jsem to sel vyzkouset jak jsem na tom ja. A ejhle, nejede. Tak bych chtel vedet kde ten proklatej motorek najdu a demontuji. diky za odpovedi
Tom
Friday 25 November 2005 - 11:15:59 Citovat
Host
Také řeším problém s ovládáním klapky ventilátoru. Chci reagovat na příspěvek Jerryho ze Soboty 24. září 2005, 12:2. Fotografie bílého plošňáku na adrese
Odkaz
nemá s Astrou G, ventilátorem Behr nic společného. Možná je to Delphi, ale Behru na Astře odpovídá až obrázek 5 a 6 (panel s tlačítky. Z !přepínače! klapky - sloužícího evidentně pouze ke změně polarity napájení motorku klapky, jdou dva vodiče na plošňáku přímo do malého 10ti pinového konektoru. Ostatní přepínací kontakty slouží pouze pro spínání signální LED. S přepínačem je spojena pouze 1 dioda a odpor pro signální LED. Žádný tranzistor, či jiný "sofistikovaný" proudový spínač, který by vypnul napájení motorku při doběhu do úvratě. Proud při běhu motorku je cca 80mA, při zablokování v úvrati cca 300mA - jak psali i další v tomto tématu. Resumé zní: u Behru pracují pěkná prasata, Vyřešit ovládání elektromotorku tak, že ho nechám v koncové poloze prostě "topit" je zhovadilost jaká nemá obdoby. A další všivárna je, že jim to Opel žere. Jsem jen kutilský elektroamatér, ale nikdo mi nevyvrátí, že by to nevyřešil vhodně zapojený tranzistor a trocha bižuterie okolo. Cenu odhaduji do 30Kč - pokud by se to dělalo už při výrobě.
Email

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2]  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1476 sec,0.1099 z toho dotazů.