Autor
|
Příspěvek
|
Tomash | Monday 04 April 2005 - 08:34:54 | | |
| |
|
MZ | Monday 04 April 2005 - 08:49:34 | | |
No podle toho co pises, tak bych to nejspis videl na zhavici svicky.... jedna origos svicka stoji cca 590,- s DPH. Me to dela to same uz asi dva mesice, kdyz byly ty velke mrazy, tak mi jeden valec naskakoval tak nejak pomalu. Ted kdyz uz je teplo, tak to startuje jakstaks dobre, ale budu to muset vymenit. |
| |
|
Tomash | Monday 04 April 2005 - 13:55:27 | | |
se startováním jsem problémy neměl, takľe ty ľhavící svíčky se mi moc nezdaj. Navíc za poslední týden to ľhavilo snad jednou, jinak je start uľ bez ľhavení a kontrolka se rozsvítí ikdyľ auto neľhaví. Baterka je ani ne rok stará. |
| |
|
Kocour | Monday 04 April 2005 - 14:41:12 | | |
měl jsem ten samej problém - byly to svíčky jak píąe MZ |
| |
|
klubo | Monday 04 April 2005 - 15:14:50 | | |
todle asi nebudou svíčky, já kdyľ měl ąpatnou svíčku tak se to rozsvítilo po studenym startu a cca co 200 metrech zhasla a uľ se nerozsvítila...poté aľ při daląíjm studeném startu....a jedna poznámka: to ľe nesvítí kontrolka ľhavení neznamená ľe to neľhaví, ale ľe neni potřeba předľhavovat, ale svíčky samozřejmě ľhavěj a doľhavujou jeątě chvíli po nastartování |
| |
|
MZ | Monday 04 April 2005 - 15:18:54 | | |
Tomash: pri kazdem studenem startu to zhavi (tim myslim i v lete), ty si to asi pletes s tim predzhavovanim v mrazech (ta kontrolka se spiralou).... Nech si premerit svicky, na 90% bude nektera spatna. |
| |
|
MZ | Monday 04 April 2005 - 15:30:08 | | |
Tomash: pri kazdem studenem startu to zhavi (tim myslim i v lete), ty si to asi pletes s tim predzhavovanim v mrazech (ta kontrolka se spiralou).... Nech si premerit svicky, na 90% bude nektera spatna. |
| |
|
Tomash | Tuesday 05 April 2005 - 10:47:07 | | |
ty svíčky se tady uľ někde taky řeąily, ale zeptám se znovu: Můľu je změřit sám doma - jak? Musí se pro změření demontovat - je demontáľ snadná-jak postupovat?
Můľete mi taky někdo popsat rozdíl mezi ľhavením a předľhavením-svítí "spirála"? (co se při tom děje?)
Kdyľ to ľhaví ikdyľ nesvítí "spirála", je dobrý to nechat ľhavit nějakej čas po zapnutí zapalování, nebo můľu ihned nastartovat? |
| |
|
Kocour | Tuesday 05 April 2005 - 13:27:17 | | |
No to vymontování záleľí na tom jakej máą druh svíček jestli zacvakávací nebo ąroubovaný...ale to ti nejlíp poradí NIO jak to odzkouąet a demontovat - kaľdopádně pro test musejí ven
jinak to přednaľhavení...ŘJ vyhodnotí jestli je potřeba předľhavit, na základě údajů o teplotě motoru, od čidla teploty vody - jde o to aby se i v zimě při studeným startu ohřál prostor ve válcích pro správnou kompresi ale i po nastartování to jeątě chvíli ľhaví, dokud se motor troąku neohřeje....a to se děje při kaľdým studeným startu i kdyľ je léto nebo zima, prostě ŘJ vyhodnotí dle teploty vody, jestli je potřeba přednaľhavit, nebo to není potřeba a teplota je dostatečná pro start beľ přednaľhavení...ono ten start krom dobrých ľhavičů, záleľí i na tom jestli uľ máą jednotku ľhavení, nebo relé ľhavení...taky jeątě bude záviset na tom, jestli to někde nepřisává vzduch viz. ąpatný přepadový hadičky apod. a taky na poměru předvstříknuté nafty (čerpadlo vstřikne určité mnoľství nafty dle pokynů z ŘJ a ta to vyhodnotí na základě údajů z čidla teploty vody) a taky na mnoľství nasátého vzuchu viz. ta váha co píąeą atd atd _legion2 ...ale to by ti vąecko vysvětlil nejlíp NIO
tak čau |
| |
|
Kocour | Tuesday 05 April 2005 - 13:31:13 | | |
jeeeľią co to tam mám za hroznou lebku..má tam být todle _legion2 _rendek |
| |
|
|