Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra podvozek |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
kde nastavit ruční brzu |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Toto téma je zamčeno |
Autor | Příspěvek | ||
astric |
| ||
Host | Ahoj, poradíte mi nekdo kde najdu stavítka na ručni brzdu na astre F rv96? | ||
| |||
Richard |
| ||
Host | MAą tam buby nebo kotouče? Jestly máą kotouče tak odendej tapecírung pod ručkou a tam je ątelovak na ručku je to 10tka matička. S bubnama nemam skusenost ale asi to bude stejny. | ||
| |||
riwal |
| ||
Host | Pokud máą bubnokotouče - ručka je v tom malym bubnu, tak je tam díra, natočíą ji nahoru a je tam vevnitř rohatka tou naątelujeą pakny. | ||
| |||
astric |
| ||
Host | mám tam klasické bubny, v nich je jen samostav a táhlo na ručku (na pakně). To se ale nedá nijak nastavit. U páky ručky jsem odendal prachovku, ale ľádné stavitko... Nejsou ątelovátka táhel někde pod autem? díky | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Jestli máą vzadu jen bubny, tak je to skoro jako na kaľdém takovém autě. Od bubnů jsou bovdeny s lankem a ty se v tunelu pod autem sbíhají dohromady na - jakoby vahadlo a z něj vede jen jedno lano na ručku. Pokud není utaľení přímo pod prachovkou na ručce, tak musíą do polohy vleľe pod auto. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 Richard: pokud máą kotouče, resp. bubnokotouče, tak s tím utahováním u ručky nic moc neuděláą, protoľe ručkou rozpíráą jen jednu stranu paken a jsou li volné, tak vľdy jen polovinu paken (vlastně 2x 1/4 celého vnitřního obvodu bubnu. Naopak, musíą tohle vąechno nejprve celé povolit, pak sundat kola a jednu z děr postavit do polohy téměř na 12tou hodinu a tím Riwalem popisovaným bazmekem točit dolů a to do té doby, neľ nejde zadními koly točit skoro vůbec. Pak teprve utáhneą mechanismus na ručce. A aľ se poprvé rozjedeą, tak zatáhneą ručku a ujedeą cca 100-300 m a tím se ti pakny srovnají a budou brzdit po svém celém obvodu. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
NIO |
| ||
Host | astric212.11.119.122 napsal ... mám tam klasické bubny, v nich je jen samostav a táhlo na ručku (na pakně). To se ale nedá nijak nastavit. U páky ručky jsem odendal prachovku, ale ľádné stavitko... Nejsou ątelovátka táhel někde pod autem? díky pokud se ti to nesteluje samo tak je potreba sundat buben a samostav vyndat a poradne rozvolnit aby se to kolecko tocilo volne a ta packa ji mohla sama dotahovat. pak vratis pakny na sva mista a nasadis volne buben. pka ho sundas a sroubovakem tocis tak dlouho dokud ti pujde buben volne nasadit ale uz bude trochu drhnout. pka ho dotahnes. v aute asi 20x seslapnes brzdu a samostav do dostavi do krajni meze. pak si teprve dotahnes lanko rucky. serizovani pod autem neni nikdy na dotahovani brzdy ale pouze na doladeni lanovodu. | ||
| |||