• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra ostatní
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Jak jezdit s dobrou spotrebou z kopecka
Přejít na stranu  1 [2] 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Pepé
Wednesday 18 June 2008 - 12:07:59 Citovat
Host
Legend: nemuzu s tebou souhlasit (ner! prece dys pojedes z mirnyho kopecka a das neutral tak ti to pojede za cca 0,9 - 1,2 l/100km a ujedes hrozne daleko a porad stejnou rychlosti a kdyz dole zaradis tak normalne pokracujes dal za klasickou spotrebu. a kdyz budes z toho kopecka brzdit motorem tak ti to bude zrat 0 ale pak budes muset zase pridavat takze si to veme tak 12 15 takze to vyjde upe stejne jako na ten neutral. ale je tezky rict jak je to lepsi (ner!
Yper
Wednesday 18 June 2008 - 14:53:44 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Co člověk, to jiný názor!
Jeden jezdí brzda plyn, další jezdí s vyřazeným kvaltem, další zásadně s kvaltem dobržďuje.
Jednomu je jedno kolik mu to žere, další je naučen postaru a další zjistil, že se zařazeným kvaltem má nulovou spotřebu.
Především je nutno se řídit citem. Mít sám něco naježděno na různých autech a nebo nít naježděno neco na svém autě, u kterého se rozhodl zvolit příslušný způsob jízdy. Především musí znát setrvačné síly auta a současně nebýt brzdou provozu.
Já sám jezdím s vyřazeným kvaltem, protože úspora při brždění se zařazeným kvaltem je mizivá, neboť nenajedu tak velkou dálku, z celkové trasy, aby se to mohlo výrazně projevit.
Jeden říká to je škodlivé a druhý že to není pravda.
Podle mne je to absolutně jedno, protože i při jízdě s vyřazeným kvaltem nejedu tak dlouho na volnoběh.
Proč bych měl neustále brzdit kvaltem, když na vyřazenou rychlost dojedu dále. A pokud chci dojet tam kam chci s při brždění kvaltem, tak zase musím držet nohu na plynu déle, protože brzdit začnu později.
Podle mne to není žádná úspora, ale naopak větší spotřeba.
Hlídám si zadek auta a hlídám si dojezd do místa tak, abych nemusel tolik brzdit.


Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Legend
Wednesday 18 June 2008 - 15:21:56 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Omegy mají právě setrvačných sil celkem dost a ještě docela dlouhý kvalty. Když vidím 300 metrů před sebou červenou, tak dojedu bez plynu až k semaforu s nulovou spotřebou, s neutrálem už by to něco sežralo. Případně mezi tím padne zelená a zrychluju třeba už od 40 a ušetřím na rozjezdu z místa. Podobně se dá ušetřit při dojíždění ke kruhovému objezdu a obecně tam kde vím že bych tak jako tak bzdil brzdou. Mimo obec se šetří špatně, když je každou chvíli někde kamion, pořád potřeba předjíždět zpomalence co jedou 80 apod. S autama s předním náhonem městského typu jako vectra a menší je třeba přizpůsobit styl jízdy jejich nízké hmotnosti a krátkému zpřevodování.

[ Upraveno Wednesday 18 June 2008 - 15:28:05 ]

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
Lhex
Wednesday 18 June 2008 - 15:50:59 Citovat
Host
Legend napsal ...

pořád potřeba předjíždět zpomalence co jedou 80 apod.

Proč? jedu-li pomalu, mám před sebou stále prázdnou silnici a naopak! !!(a)

provoz stále houstne, takže není daleko doba kdy budou všichni jezdit plynule za sebou, žádný velký mezery, žádný kličkování a předjíždění protože jinak to nepůjde

btw: nafták brzdí motorem samozřejmě líp než omega v benzínu (navíc s tradičně problematickým volnoběhem )
Anonymní
Wednesday 18 June 2008 - 16:09:48 Citovat
Host
Legend zapomnel napsat ze ve meste lita prumerne 150 a mimo obec 200 to tam pak nejakej ten kvalt na brzdeni potrebujes aby si neuvaril brzdy _; ...souhlasim s Yperem...je to na zvyku a na stylu jizdy
Martas
Wednesday 18 June 2008 - 16:10:32 Citovat
Host
Pepé napsal ...

Legend: nemuzu s tebou souhlasit (ner! prece dys pojedes z mirnyho kopecka a das neutral tak ti to pojede za cca 0,9 - 1,2 l/100km a ujedes hrozne daleko a porad stejnou rychlosti a kdyz dole zaradis tak normalne pokracujes dal za klasickou spotrebu. a kdyz budes z toho kopecka brzdit motorem tak ti to bude zrat 0 ale pak budes muset zase pridavat takze si to veme tak 12 15 takze to vyjde upe stejne jako na ten neutral. ale je tezky rict jak je to lepsi (ner!


Nesouhlas proti nesouhlasu ...

Klasicky pripad je kopec od Cukraku na Zbraslav, kde je 80, kdyz vyradim tak pojedu za 1l/h a kazdou chvili budu muset pribrzdovat, kdyz tam necham 5 tak pojedu akorat tech 80 a cely 2km se spotrebou 0. Uznavam ze jsem pouzil ne uplne presny vyraz a to "Brzdeni motorem" spravne melo byt "Jizda se zarazenou rychlosti".

A k tomu podivani do kufru tak dotaz znel zda je lepsi vyradit a pribrzdit nebo brzdit motorem. Pokud tam ve 100km/h vrazim 3 rychlost, tak to brzdeni uz bude docela intenzivni a je dobry se dotknout brzdy abych upozornil toho za sebou. Neco jineho je samozrejme pokud jenom sundam nohu z plynu, to pak neni nutne.

Kazdopadne urcite vetsi uspory clovek dosahne mensi akceleraci a vcasnym razenim nez jizdou z kopce bez/s rychlosti.
Pepé
Wednesday 18 June 2008 - 16:12:39 Citovat
Host
ten anonym o jedno vejs sem já dyby neco _;
Pepé
Wednesday 18 June 2008 - 16:18:36 Citovat
Host
Martas: no dobre ty uvadis tenhle priklad _; to je proste podle situace...si vem kdyz by ten kopec (nemam na mysli ten jak si uvadel..) pokracoval rovinou a byl prudkej tak aby se ti rychlost pri vyrazeny rychlosti drzela porad neco kolem 90ti..tak potom ujedes na neutral daleko dal nez dybys mel zarazeny kvalt... ale timhle usetris fakt minimum.... tohle vlakno je fakt nekonecny.. stejne to myslime mozna vsichni stejne jen to nedokazem uplne vyjadrit :
qpc
Wednesday 18 June 2008 - 16:54:24 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
na neutrál jezdim z dlouhého přehledného kopce,když nikam nespěchám a nebo když vim,že budu muset přibrždovat.(třeba když jedu 200 a vim,že za 1km je odbočka,tak vykvaltuju a v klidu dojedu) !!(a) jinak často brzdim motorem,aby se trochu promáznul i bez zátěže.

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


freez
Wednesday 18 June 2008 - 17:55:40 Citovat
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition
Uživatel #316
Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24
Příspěvků: 1620
qpc napsal ...

na neutrál jezdim z dlouhého přehledného kopce,když nikam nespěchám a nebo když vim,že budu muset přibrždovat.(třeba když jedu 200 a vim,že za 1km je odbočka,tak vykvaltuju a v klidu dojedu) !!(a) jinak často brzdim motorem,aby se trochu promáznul i bez zátěže.



No a proto máš největší spotřebu v OCR

Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1706 sec,0.1331 z toho dotazů.