• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Olejová vaňa
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Adrian
Monday 31 March 2008 - 14:43:40 Citovat
Host
Ahojte chlapi. Bol som v sobotu s mojou VEBE Caravan X20XEV na technickej kontrole, no bohuzial budem musiet ist na opätovnú pre tože moje autíčko neprešlo. Problémom je olejová vaňa, ktorá je obtečená olejom. Keď som to s technikom na STk pozeral vyzerá to na spodné tesnenie olejovej vany, ktoré prepúšťa olej, no nikdy som pod autom žiadne olejové fľaky nemal a ani dnes ráno tam nič nebolo. Olej som menil zhruba pred necelým rokom dal som tam Mobil 1 0W40 - zatiaľ som na ňom najazdil nejakých 8 tisíc km a zatiaľ ho tam je toľko koľko som nalial, nič som nemusel dolievať. Motor ide tiež v pohode, auto ťahá bez problémov. Nemáte s týmto niekto skúsenosti, aký je postup pri demontáži spodného krytu olejovej vane - je treba prizdvihnúť motor, aby mohol ísť dolu, alebo je to len otázka tých pár skrutiek, ktoré ho držia ? Prípadne odkiaľ by tento únik oleja mohol byť spôsobený ? Sviečky som menil pred časom - boli úplne čísté - žiadny olej okolo nich nebol. Môže byť obtečená olejová vaňa z vrchu dôsledok prúdenia vzduchu pri vyších rýchlostiach ?

JardaB
Monday 31 March 2008 - 14:50:34 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Tak to cele ocisti a pak koukej, jestli to nekde netece - pokud zjevne ne, tak rychle na STK nez to bude zas.ate znova

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Adrian
Monday 31 March 2008 - 14:55:45 Citovat
Host
JardaB napsal ...