Autor
|
Příspěvek
|
Martas | Thursday 03 April 2008 - 20:05:39 | | |
To se da vycist diagnostikou jakou hodnotu to cidlo ukazuje ... Ale na sytic jede ohratej motor blbe a navic jsou i o chlup vyssi volnobezny otacky.
Jak tu spotrebu meris palubakem nebo vypoctem podle tankovani/najezdu ? |
| |
|
rendek | Thursday 03 April 2008 - 20:11:48 | | |
palubak nemam podle tankovani otačky ok všechno jse mi zda v poho jen ta spotřeba |
| |
|
Standa | Thursday 03 April 2008 - 22:34:27 | | |
Prohlidni vsechny podtlakovy hadicky co jdou do vstrikovaci hlavy, jestli to neprisava falesnej vzduch. Dalsi vec je vzduchovy filtr, jak je stary? Jednou z pricin takhle vysoke spotreby byla samotny vstrikovaci ventil. Bud prokapava netesnosti (jsou na nem 2 "O" krouzky) a nebo je zaneseny a nezavre se tak jak ma. Pro jistotu zkus profouknout i vracecku ze vstriku - hadice co jde zpatky do nadrze, kdyz je pricpana, zvysi se tlak v soustave a tim i spotreba. Pokud to opravdu jezdi bez problemu, tak problem v elektrice/cidlech nebude. |
| |
|
|