Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
MOTOR 2.5 V6 OMEGA 1995 |
Přejít na stranu [1] 2 3 4 5 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Anonymní |
| ||
Host | Mam problem s motorem 2,5 V6.Pri jizde na dalnici se zapnutou klimou mi pri 140km/h praskla gumova hadice od motoru do chladice-podfoukly se obe hlavy a z motoru sel bily kour.V autorizovanem servisu OPEL Brno mi motor rozebrali zabrousili hlavy i sedla ventilu, vymenily hydrostekry na dva ventily, dali jeden novy pistni krouzek a motor smontovali.Po teto udalosti mohu jezdit do 90km/h jinak se motor prehriva a rucicka jde do cerveneho pole a varim.Kdyz ale v tomto stavu pred varem opatrne pootocim zatkou na expanzce-zasyci to a teplota spadne dolu a ja mohu zase jet max.100km/h nejakych 50km.Topeni mam naplno aby se maximalne ochlazovala voda.Navic mi to zere olej 2,5l na 1000km.a i spotreba je na 15litrech.Pred varem je studeny i chladic a po pootoceni zatky je okamzite horky.V servisech i jinych nez OPEL si s tim nevi rady.Nepomuze ani vyhodit termostat.V lete se ale s topenim na plny vykon neda jezdit a ta sporeba oleje a benzinu ....!Prosim o radu.Pomuze mi nekdo. muj email: Email Diky MIrda. | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | otázkou je,proč to vaří.začni termostatem a kontrolou chladiče,jestli neni zanesenej. Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Podle tebou udavanych priznaku to vidim hned na nekolik zavad : Napred zkontroluj zda v oleji nemas vodu a naopak a viz vyse uvedene proplachni chladic/vycisti z venku WAPkou. 1. Prehrivani Podle toho co popisujes se ti to nejenom prehriva ale i tlakuje. Zkontroluj vicko na expanzni nadobe (musi tesnit a mit funkcni pojistny ventil), pokud bude v poradku tak ti sice hlavy zbrousili ale je nekde praskla - reklamace v servisu 2. Spotreba oleje Proc menili jeden pistni krouzek ? Nech zmerit tlaky, pochybuju ze budou v poradku (vsechny valce museji mit vicemene stejne). Pokud nebudou mit - reklamace v servisu | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | a opel brno nezodpovida za nepovedenou opravu, neslo by z nich vymlatit uvedeni auta do provozu, predpokladam, ze oprava nebyla levna | ||
| |||
mates |
| ||
mates Uživatel #39 Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30Příspěvků: 1953 | vrgadaa napsal ... a opel brno nezodpovida za nepovedenou opravu, neslo by z nich vymlatit uvedeni auta do provozu, predpokladam, ze oprava nebyla levna Přesně tak...vůbec bych to neřešil...auto je nefunkční, dělá věci co opravdu nemá. Ty jsi chtěl po nich opravu, oni ju sprasili, tak bych jim to tam vezl s tím, že by mě bylo slyšet už z parkoviště! A kerej servis to byl? Lexus RX 350 Honda Crosstourer | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Jak jiz bylo receno, ten motor je evidentne uplne v pr.eli, to nebude zadna drobnost - spis praskla hlava, blok motoru, atp.... Reklamovat, to neni opraveno. (pak ma clovek narazit na slusnou V6, kdyz to kazdy servis takhle doprasi ) Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
IvanSK |
| ||
Host | Veru to vyzera na prasklinu....inac nema dovod sa prehrievat...moze byt bud v motore alebo v chladiacej sustave... Pre JardaB: ja mam velmi slusnu V6 omegu v zachovalom stave a motoricky super. _; | ||
| |||
MIRDA |
| ||
Host | Chlapi, obe hlavy byly prebrouseny,ventily i pouzdra ventilu taktez,hlavy tlakovane v Bosonohach u Brna (za tepla i studena - to aspon rikali).Opel servis na Veslarske v Brne se k tomu nechce vubec vyjadrovat.Kdyz auto predavali tak to fungovalo a ze pozdejsi reklamace je nezajimaji.Oprava u nich me vcetne dovozu z dalnice stala cca 40 000,-Kc. Chladic byva teply a i studeny a hadice nafoukle skoro na prasknuti (tvrde).V ten okamzik kdyz pootevru vicko na nadobce a udela to ffff,chladic je pak hned horky hadice splasknou a teplota klesne na 90 stupnu.Pak mohu jet ale 90km/h maximalni rychlosti a teplota se stale pak drzi mezi 95 a 100 stupni.Pridam-li na 120km/h tak okamzite teplota leti nahoru hadice nafoukle k prasknuti a malem var.V oleji voda neni a ani ve vode neni olej.Blok motoru nebyl na tlakove zkousce.V jednom servisu mi ted rikali,ze mam vzadu za motorem zaslepene hadice a jakousi hadici tam mam pres zeleznou trubku nekam spojenou a ze nevedi zdali je to spravne.Vari to i kdyz je termostat vydelany venku.Pry by to mohla delat vodni pumpa-vrtulka ze by se na osce protacela a netlacila vodu do chladice.Ale ja uz nemam penize na dalsi experimentovani s motorem.Auticko je jako nove bez sebemensiho kousku rezi a ten motor me zlobi.Kdyz zapnu klimu tak leti teplota okamzite strhlave nahoru.Diky,Mirda | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | MIRDA napsal ... Chladic byva teply a i studeny a hadice nafoukle skoro na prasknuti (tvrde).V ten okamzik kdyz pootevru vicko na nadobce a udela to ffff,chladic je pak hned horky hadice splasknou a teplota klesne na 90 stupnu. Presne priznaky tlakovani chladiciho systemu diky netesnsti Blok - Hlava. Takze budto praskla hlava nebo tesneni pod hlavou. Kolik jsi najel od te opravy ? Samozrejme nelze uplne vyloucit vadu materialu noveho tesneni pod hlavou ani to ze ti hlava praskla znova jinde ale ..... [ Upraveno Friday 08 February 2008 - 06:05:34 ] | ||
| |||
mates |
| ||
mates Uživatel #39 Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30Příspěvků: 1953 | MIRDA napsal ... Chlapi, obe hlavy byly prebrouseny,ventily i pouzdra ventilu taktez,hlavy tlakovane v Bosonohach u Brna (za tepla i studena - to aspon rikali).Opel servis na Veslarske v Brne se k tomu nechce vubec vyjadrovat. Aha...takže BS AUTO BRNO... To že byly hlavy tlakovaný je hezká a správná věc, (doufám že to dělali u Pavlíčka, bo to je jedinej borec v Brně, co to umí...) ale mohli špatně nasadit těsnění...mohlo být vadný...mohli tam cokoliv špatně nasadit, je to autorizák, nedivil bych se ničemu, páč těch kdo umí opravit V6 je jak šafránu...prostě auto je nefunkční!!! To je klasická reklamace, co se jim zmr*ům nelíbí? Auto před vrata, zamknout, příjmacího technika za žrádlo dotáhnout k autu a vysvětlit mu, co ho čeká a nemine...tywe ve mě se vaří krev... Lexus RX 350 Honda Crosstourer | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 4 5 | |